Kommer kortet i posten forresten eller må man hente den noe sted????
Sesongkort 08
Collapse
X
-
Da er sesongkort for neste år bestilt!
Står det navn på kortet? Hvis jeg bestilte to sesongkort med samme "bruker" på billettluka, står da det navnet på sesongkortene?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Ved kjøp av evt cupfinalebilletter/annet må man likevel ha legitimasjon til den som er registrert ved sesongkortene...?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Kommentar
-
Beklager min uvitenhet, men jeg har sesongkort 2007 og har ikke mottat noe personlig brev om fornyelse. Burde jeg ha fått det nå? (vet ikke når dette "innen 2 uker" gjelder fra..)
Kan jeg evt. bare gå inn på bilettluka og kjøpe et uten å ha fått brevet?
Setter pris på svar hvis noen vetI med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
-
Depositum
Får vi trukket fra depositum på kr 500 når vi bestiller billetter, eller får vi tilbake pengene etterpå.Kommentar
-
De som har betalt depositum, får en e-post med beskjed om å ringe iTicket for å betale sesongkortet. Jeg fikk en sånn e-post i dag. Da trekkes forskuddet på 500 kroner fra prisen.Kommentar
-
Jeg slutter ikke å la meg imponere av opplegget for sesongkort. Forleden fikk jeg en e-post om å ringe et nummer for å betale restbeløpet. Når jeg endelig får et svar i andre enden, er fyren ikke informert om opplegget. Jeg blir derfor satt over ... til en telefonsvarer som ber meg om å legge igjen en beskjed. Hvor mye innsats skal det egentlig kreves for å få lov til å kjøpe sesongkort? Jeg vurderer sterkt å droppe hele greia og gå inn gratis på UA-kortet mitt.Kommentar
-
Da har jeg betalt sesongkort for 2008 hos Itickets. Jeg fikk faktisk først oppgitt et referansenummer som jeg skulle oppgi ved en Narvesen-kiosk og så få kortet der... Enn så utrolig det høres ut. Men i dag ringte jeg og fikk en ny beskjed. Jeg får sesongkoret sendt i posten over nyttår. Noe som høres mer fornuftig ut.
Jeg var forøvrig den siste som fikk sete på felt M på den nye hovedtribunen.
Er veldig spent på hvilket antall solgte sesongkort vi ender opp på i år.Kommentar
Kommentar