På tredje forsøk lyktes jeg endelig. De to første jeg ringte til, hadde ikke peiling, og satte meg derfor over til en telefonsvarer. Tredjemann var heldigvis mer oppvakt og klarte å hjelpe meg. Han lovet også å ta opp rotet internt. Håper det hjelper for andre som forsøker å kjøpe sesongkort.
Sesongkort 08
Collapse
X
-
Spent på dette sesongkort opplegget ja.
hadde sesongkort i år, så skal bare fornye de plassene jeg har.
Og som dem sa på Åråsen, så trenger man ikke å bekymre seg fordi fornyelses brev skulle komme om kort tid.
Jeg har iallefall ikke fått noe enda, men dukker vel opp.Fugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
hvis man kjøper sesongkort på KFL feltet på felt A og B, kan man komme inn på felt C også da?? for det koster bare 700 på felt A og B for barn og noe oppi 1000 for barn på felt C. noen som vet om det går ann??
må være så forbanna sikker som muligLillestrømKommentar
-
Når du kjøpe billett på KFL fletet kommer du inn på hele KFL feltet, uansett om det er A, B, eller CUltras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
Grunnen til at du er usikker er at det på billettluka.no står oppgitt felt A og B som unummererte plasser, kfl-ståplasser. Mens det som står oppgitt som felt C er sitteplasser. Grunnen til dette er at halve felt C er ståplasser, mens halve er sitteplasser. Derfor skal du kjøpe på den delen det står A+B på, altså kanarifeltet.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Og forsåvidt også merkelig at mange har kjøpt sesongkort på felt C...
(For noen dager siden var det bare 15 sesongkort tilgjengelig på Felt C).Knurr...Kommentar
-
Deler av felt C er sittefelt. Derfor høyere priser, og mulighet til å kjøpe sesongkort.Kommentar
-
Altså: felt C fortsetter forbi gjerdet som avgrenser Kanari-feltet. Dette er sitteplasser, og man kan kjøpe sesongkort til disse. Det er derfor ikke merkelig at det er to forskjellige priser.Last edited by Fritz; 14.11.2007, 21:13. Begrunnelse: Edit: skjønte nå at eksil-kanari har skjønt poenget. Jeg er trøtt.Kommentar
-
hey.. jeg hadde sesongkort i fjor, så jeg venta på det brevet fra lsk om fornylese, men nå gadd jeg ikke å vente mer så kjøpte det bare...Kommentar
-
Jeg har samme problemet. Noen må da snart skjønne at billettluka er rævva. Hadde problemer med sesongkortene i fjor også. Kan det være så jævlig vanskelig?:evil:Kommentar
-
Jeg blir like imponert over billettluka hver eneste gang jeg har noe med de å gjøre.
Med så mange billettkjøp de har daglig, så burde de snart se å få laget et system som FUNGERER.
Jeg kan ikke komme på en gang jeg har bestilt der uten at noe har tryna eller i beste fall gått j...lig tregt.
(Edit: bestille kinobilletter er vel unntaket som bekrefter regelen.)
Trenger jeg da å si at fornyelse av sesongkort nå ...feila?LasseNKommentar
-
ikke fått noe brev jeg.. i fjor hadde jeg flyttet siden sist og da tok det driiitlang tid, og samme nå, men sa ifra tidlig om flytting.. håper det ikke tar like lang tid. men da fikk jeg bare giro da. håper på det samme i år så jeg kan overlevere den videre til familien som vet at jeg kun ønsker meg sesongkort og ny drakt til jul!Kommentar
-
Med billettluka er alt vanskelig. Hvorfor de ikke gå over til billettservice er for meg en gåte. Har aldri hatt problemer med de og alle konsertbilletter går gjennom de. Du bestiller, uten masse dill dall og ting som klikker og får billettene i posten 2-3 dager etterpå. Perfekt!Kommentar
-
var latterlig at de som tinget på sesongkort 08 måtte ringe inn for å skaffe seg sesongkort... dette kunne lett ha vært fikset online. brukte jo et kvarter for å få fikset det og han løken jeg snakket med var ikke særlig oppegående. Pluss at det koster dyre dommer å ringe inn der... skulle lissom få et referansenr på telefon og mail... hakke sett en drit jeg.. men penga er trekt fra kontoenKommentar
-
Er det noen som har klart å logge seg inn på billettluka.no og fornyet sessongkortet?
Jeg skal fornye de 2 jeg har på notar tribunen, men innloggingen fungerer ikke igjennom lsk.no linken.
Går jeg direkte på billettluka.no så får jeg logget inn. Men der får jeg jo ikke fornyet sessongkortene.Fugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Kommentar