Sesongkort 08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Slakter Fjes
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2006
    • 288

Fornyet mine i dag tidlig, og da funket linken utmerket. Har riktignok ikke fått noen bekreftelsesmail, men kjøpet er registrert på "min side" på billettluka.no .

Tror man må smøre seg litt med tålmodighet i forhold til billettluka, da denne viser seg gang på gang å være av tvilsom kvalitet.
    "And I never thought this life was possible.
    You're the yellow bird that I've been waiting for."
    Bright Eyes - Poison Oak

Kommentar

• Kanarizz2
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 355

Fornyet mitt kort i dag.. Gikk helt utmerket.. Fikk bekreftelse på epost med en gang..
      ------Sørum kanaris------

100% Støtte

Kommentar

• Necrite
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2005
        • 164

Jeg har prøvd opptil flere ganger hver dag nå i en uke, så i går gadd jeg ikke mer og ringt LSK og fikset det over telefon.
        Fugla er RÅ... Forza fugla

Kommentar

• UFM1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 2008

fatter'n lurte på en ting:

hvis man skal kjøpe 1+1 sesongkort i kanarifansen må begge være medlemmer i kfl eller holder det at bare den ene er det?
          Lillestrøm

Kommentar

• ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2511

Opprinnelig skrevet av Cat
            Noen som vet når det kommer?
            Sesongkortene kommer sent, nærmere sesongstart enn de har gjort før.
            Det skal installeres nye porter med elektronisk lesing av kortene.

Kommentar

• gutt94
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2007
              • 3273

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
              Sesongkortene kommer sent, nærmere sesongstart enn de har gjort før.
              Det skal installeres nye porter med elektronisk lesing av kortene.

Sån som på ullevål?
              KnutHSolberg

Kommentar

• ulfpulf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2511

Opprinnelig skrevet av gutt94
                Sån som på ullevål?
                Ja, sånn forsto jeg det da jeg fikk det forklart.
                Det var snakk om scanning av strekkoder, ikke lesing av magnetstriper, men jeg vet ikke om det er avgjort akkurat hva slags utstyr som installeres.

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3564

Får vi strekkode på KFL-kortet for neste sesong, så unngår vi kanskje 5 av de 6 timene mange av oss stod mens det ble lett i lister.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Larsk
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2006
                    • 1053

fikk brev fra kfl om at jeg kunne fornye sesongkortet og har tenkt til det men det står at 1 sete er satt på meg men jeg står jo på feltet, hva skal jeg si jeg skal ha? kanarifeltet?
                    !!Gunners!!

Kommentar

• Trondeo
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3062

Opprinnelig skrevet av Larsk
                      fikk brev fra kfl om at jeg kunne fornye sesongkortet og har tenkt til det men det står at 1 sete er satt på meg men jeg står jo på feltet, hva skal jeg si jeg skal ha? kanarifeltet?
                      Om du ønsker å stå sammen med KFL, velger du kanarifeltet. Rimelig innlysende spør du meg

Kommentar

• KanariGulFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 454

jeg har ikke fått brev, og får heller ikke tak i han man kan ringe på dagtid for å fornye sesongkort! Hva gjør jeg??

Kommentar

• ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

Registrer deg på billettluka.no og kjøp sesongkortet utenom reservasjonen.

Kommentar

• KanariGulFugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 454

takker

Kommentar

• Larsabal
                              Juniormedlem
                              Bøffel
                              • Oct 2005
                              • 23

Skuffelse over årets sesongkortløsning

Jeg har nettopp lagt på røret med administrasjonen i klubben og er ganske skuffet og sinna. Jeg har i 6 år hatt fast sete på Notar (felt D), sammen med min far på 72 år. Han har frem til nå betalt honnørpris for sitt sesongkort, noe jeg synes er helt fair siden han ikke går på alle kamper grunnet bla vær og vind.

Nytt av året er at det ikke skal selges sesongkort på vårt felt til honnørpris, kun fullpris. Jeg tok en telefon for å høre om en som i 6 år har hatt samme sete, sitter sammen med gamle og nye kjente og har vært lojal mot klubben virkelig skal avkreves over dobbelt så høy pris som tidligere år. Svaret var ja, og de var ikke til å rikke.

Hadde dette kun vært for nytegning av kort kunne jeg forstått det. Det at de ikke har en løsning for lojale supportere oppe i årene som har hatt sitt faste sete i en årrekke, det forstår jeg ikke. Jeg skjønner selvfølgelig at klubben skal tjene penger, men til hvilken pris?

Hverken mitt eller min fars kort blir fornyet neste år, og plassene blir garantert solgt til noen andre slik at klubben får sine inntekter. Jeg kommer nok også fortsatt til å få med meg de aller fleste hjemmekampene, men det blir med en bismak og mest sannsynlig uten selskap av min far som ble enda mer forbannet enn meg over de rigide reglene til LSK...

Kommentar

• BennyLem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 2902

Opprinnelig skrevet av Larsabal
                                Nytt av året er at det ikke skal selges sesongkort på vårt felt til honnørpris, kun fullpris. Jeg tok en telefon for å høre om en som i 6 år har hatt samme sete, sitter sammen med gamle og nye kjente og har vært lojal mot klubben virkelig skal avkreves over dobbelt så høy pris som tidligere år. Svaret var ja, og de var ikke til å rikke.
                                Skammelig!

Jeg er gjerne den første som forsvarer klubbens rett til å tjene penger, men de må snart lære seg å bruke hodet. Slike firkantede holdninger skaper bare problemer, og er dårlig reklame og butikk på sikt.

Det er sikkert ikke så mange i lik situasjon som dere, slik at eventuelt tap for LSK ved å være litt fleksible vil bli minimalt.

Mitt råd til deg er følgende:
                                1. Forsøk igjen ved å kontakte LSK på en saklig måte. Gå gjerne høyere opp i systemet. De fleste proffe organisasjoner ser på ledelsesnivå verdien ved å være fleksible mot lojale kunder.

Jeg skal imidlertid være så realistisk å innrømme at dette vil bli vanskelig. Jeg oppfatter LSK som regel som en uproff organisasjon, spesielt sett i forhold til størrelse og omsetning. Fatter'n har gjentatte ganger omtrent måtte true seg til å få kjøprt sesongkort til oss overhodet. Kunden har definitivt ikke rett hos LSK...

2. Forsøk å allier dere med KFL eller andre aktører som kan ha sympati.

3. Benytt dette forumet for å komme i kontakt med likesinnede som kan hjelpe dere.
                                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

Vi er godt på vei

Ser på nyhetsbrevet fra lskzone at vi ligger i rute til å selge 5000 sesongkort. Det er ikke dårlig for LSK å være det. Men nå må alle pushe på og få folk til å kjøpe sesongkort. Lån personligheten til Arild for en stund, ring rundt, mas over pilsen på Martins eller still ultimatum. Vi må få vekket folket. Strengt tatt så er 50 prosent sesongkort av et mulig potensielt tilskuersnitt på 10 000 bra, men, vi må strekke oss enda litt til alle sammen.

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 423

Nå har også jeg gjort min borgerplikt.

Jeg registrerer at 45,- kommer i tillegg pr SETE som det står i tilbudet om fornyelse av sesongkortet. Spørsmålet enhver kverulant da stiller må være om avgiften blir refundert fordi det er ståplass som kjøpes?
                                    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Excalibur
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Sep 2007
                                      • 67

Nå har også jeg gjort min borgerplikt.

Jeg registrerer at 45,- kommer i tillegg pr SETE som det står i tilbudet om fornyelse av sesongkortet. Spørsmålet enhver kverulant da stiller må være om avgiften blir refundert fordi det er ståplass som kjøpes?

Kjøpte for drøy måned siden, da betalte jeg 20kr til billettluka i gebyr/skatt/avgift/moms/unnskyldning for å tjene mer penger
                                      La ut for en kompis nå, da var det plutselig 45kr. (per sete på ståtribunen)

Noen spez grunn til at det øker? Fugla tjener jo ikke mer på det...

Hadde fugla tjent de pengene så hadde det vært greit selvsagt, men for å fortsette kveruleringen

Kommentar

• koppen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2006
                                        • 456

hva er den bank id driten man må skrive inn no passord og sånt på når man skal betale med visa?? åssen fikser man seg det?
                                        "en tjøttpølse og en solobrus takkskalduha værsåsnill"

Kommentar

• fugla4ever
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jul 2005
                                          • 212

Er det mulig å kjøpe sesonkort på RB-tribunen?

Kommentar

Working...