Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I dag kom omsider purringen fra LSK Zone: "Vi kan dessverre ikke se at du har fornyet ditt sesongkort for 2008..." Jeg betalte sesongkortet 14.11.
Fikk brev i dag fra lsk om at jeg ikke hadde fornyet sesongkortet men jeg kjøpte nytt 20.11 fordi brevet om fornyelse aldri kom. Sjekker de ikke navnene på som har kjøpt før de sender ut en påminnelse? Så vis feltet blir utsolgt i f.eks januar så får ikke noen andre kjøpt den gamle plassen min før 09.02, er det sånn det funker?
LSK kommer aldri til å få til nope bra system på det der, så lenge det er amatører som styrer det så må man bare forvente seg sånt. Jeg kommer nok til å møte opp tidlig å snike meg inn hele neste år også
Jeg synes det er imponerende at LSK selger så mange sesongkort som de gjør, så vanskelig som det er å få tak i dem. Med et velfungerende salgsapparat hadde vi lett solgt 8000 plasser.
LSK kommer aldri til å få til nope bra system på det der, så lenge det er amatører som styrer det så må man bare forvente seg sånt. Jeg kommer nok til å møte opp tidlig å snike meg inn hele neste år også
Fattiglus
Bare gull å ha sesongkort når man vet at penga går rett til klubben
Jeg ordna meg sesongkort når det var sånn att man måtte betale depositum hvis man skulle være sikker på cupbilett.... men har ikke hørt noe mere?
Er vel nok et tegn på at LSK hoster opp "fikse" løsninger der og da i en "nødsituasjon", men ikke evner å følge opp. Kan sammenligne det med den gangen vi skulle få gratis billetter til RL dersom man fylte ut et skjema for sesongkort sesongen etter. Uproft!
Syntes flere her tar litt av. Dette kommer sikkert på plass i Januar.
Det er tross alt bare 2007 ennå.
Sesongen 2008 er fortsatt over tre mnd unna.
I februar er det grunn til bekymring.
Men ro ned litt a gutter. Jeg har også betalt og heller ikke hørt noe.
Men nå er det Jul og nyttårsaften først.
God jul til dere alle. Dere som er enige i det Glasgow skriver og dere som er uenig i alt bare for å være det.
Og en ting vi alle er enig i, er vel at sesongen 2008 blir spennende og fyfaan som jeg gleder meg.
Jeg har et lite problem, jeg er 16 år og da er jeg voksen, og må dermed betale voksen sesongkort. Så har det seg slik at pappa betalte sesongkortet mitt med en gang, så jeg får nå kort for barn. Men jeg skal jo ha for voksen.
Jeg trenger desperat råd nå, vet ikke hva jeg skal gjøre.
Fortsatt ingen som har hørt eller fått noe sesong kort ennå? Kjedelig og gå å vente på det, vil att det skal være i orden!
Dette kommer vel ikke før i mars tror jeg. Var en her inne som sa noe om at det skulle instaleres noe ala sånne billett lesere det er på Ullevål og at det sesongkortet man fikk i år kunne man bare fornye hvert år uten og få tilsendt nytt. Men er ikke 100 % sikker.
Kommentar