Sesongkort 08
Collapse
X
-
Hva er kapasiteten på Åråsen?
Etter hva jeg fant ut er det 5110 ledige plasser. Diadora blir det vel aldri solg sesongkort på heller. så kan trekke ifra 1850.
Så totalt ledige plasser er 3260......
På bilde er ikke VIP tatt med ut ifra hva jeg kan se.
http://bildr.no/view/160786Kommentar
-
Den var ca. 11.650 før kapasiteten på K-feltet ble redusert. Nå er den på ca. 11.450, såvidt jeg vet. Allikevel går det nok an å presse den opp i 11.500 dersom ALLE billetter blir solgt, ALLE frikort blir løst inn i billetter osv.Kommentar
-
Så det vi kan være enige om er at vi sier 11450 for å få et tall?
Så 11450-5110=6340 MEN VIP på SS tribunen er ikke tatt med. Så blir 6340 minus VIP SS tribunen (er det noe mere VIP?) Så vi er godt over 5500 solgte?krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
krisruds: Bra at du fortsetter der jeg slapp i fjor.
Jeg gjorde det samme i fjorårstråden.
Sjekk: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=5343
Der kom jeg til slutt fram til at det korrekte var
9800 - antall gjenværende. Det skulle gi antall solgte sesongkort.
Ved å leite/søke i tråden så finner du detaljer om dette. Det er også et nettlesertriks som gjør at du kan få oppgitt antallet gjennværende billetter uten å telle opp alle tribunedelene manuelt.RoyVaadal.Kommentar
-
krisruds: Bra at du fortsetter der jeg slapp i fjor.
Der kom jeg til slutt fram til at det korrekte var
9800 - antall gjenværende. Det skulle gi antall solgte sesongkort.
Ved å leite/søke i tråden så finner du detaljer om dette. Det er også et nettlesertriks som gjør at du kan få oppgitt antallet gjennværende billetter uten å telle opp alle tribunedelene manuelt.
Så det du sier er at det er:
9800 til salgs
- 5110 resterende
= 4690 solgte sesongkort. (25/02/08 kl: 1800)
[[+VIP 1650stk= 4690+1650=6340???]]
Men av de 5110 resterende er det 1850 på diadora dvs at det er 3260 billetter igjen til salgskrisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Kommentar
-
Medlemmer av KFL har vel aldri hatt fortrinnsrett foran sesongkortinnehavere? I praksis har det nok aldri vært noe problem, men KFL må kanskje revurdere/reformulere sine medlemsløfter foran hver sesong.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Nei, men KFL-medlemmer har fått kjøpe cupfinalebilletter før menigmann. Den fordelen kan man sannsynligvis glemme i år pga. høyt sesongkortsalg. Medlemsbetingelsene bør derfor skrives om på kfl.no. Ikke det at jeg tror det spiller noen rolle, for vi ryker nok tidlig ut av cupen i år.Kommentar
-
Joda, sikkert noen nettlesertriks å finne det ut på. Men veit ikke helt hvordan, plus at det er litt gøy å se hvor billettene er solgt.
Så det du sier er at det er:
9800 til salgs
- 5110 resterende
= 4690 solgte sesongkort. (25/02/08 kl: 1800)
[[+VIP 1650stk= 4690+1650=6340???]]
Men av de 5110 resterende er det 1850 på diadora dvs at det er 3260 billetter igjen til salgs
Da ville du sett at alle VIP-plassene, som er 650 stk, er telt med, i formelen. Så du må stoppe på 4690 og ikke legge til noe.
Infoen ligger her:
Det er både som vanlig innlegg og som SMS-innlegg for de som syns det er lettere å lese.RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har bare ett par ord og si rundt systemet/måten og skaffe seg sesongkort på Åråsen og det er TRAGISK/RÆVA.
Mens andre klubber selger i bøtter og spann og til og med har kø for og skaffe seg sesongkort kan dere jo fort tenke hva som skjer hos oss???
KLUBBEN ER AMATØR PÅ DETTE HER!!!!!!Kommentar
-
Det å benytte teknologi er LSK generelt ræva med.
Kan nevne feks:
Billett systemet for cupfinalen 05 og 07.
Sesongkort 07 der flere aldri fikk sesongkortene sitt(!!!) Jeg fikk mitt 2måneder etter sesongen hadde startet.
Sesongkort 08, har vel fått 4brev av lsk etter jeg kjøpte sesongkort om fornyelse. Ganske plagsomt faktisk.
Sikkert mer også som jeg ikke kommer på i farta.!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Sakset fra nyhetstråden:
Det blir et rekordsalg av sesongkort i 2008.
Skrevet av kfl.no
Det selges sesongkort som aldri før denne sesongen. Rekorden fra 2007 på ca. 4.200 er allerede slått og "drømmegrensen" på 5.000 solgte sesongkort, som vi har prata om i mange år, er meget realistisk. Her er noen viktige punkter mht sesongkort:
Hvor lenge selger man?
LSK har i alle år stengt salget av sesongkort ca 1/3, men i år gjør man noe helt nytt. Man selger sesongkort så lenge folk vil ha det, og det er plasser tilgjengelig. Man kan i år investere i sesongkort også etter man har starta salget av enkeltbilletter. Prisene i år er jo så bra at det kan lønne seg å kjøpe f.eks. 1. mai, hvis man da allerede er lei av køståingen som da har vært på de første kampa.
Hva koster det?
- Det koster fortsatt kr. 1.350,- for de over 16 år, og kr. 700,- for de under 16 år, for et sesongkort på Kanari-Feltet. Dette er og blir latterlig billig, husk at 50,- av denne summen går direkte til Fugla Tifo.
Hva har man av fordeler?
- Du har fortrinnsrett ved fordeling av billetter til store kamper.
- Du sparer masse penger. Selv om du er borte fem kamper, tjener du på dette.
- Du slipper køståing og alt mas det er rundt mange av kampene på Åråsen.
- Du støtter klubben i ditt hjerte med penger.
- Du kommer gratis inn på LSK2-kampene sesongen 2008
Hvordan betaler du?
- Du går inn på www.lsk.no og følger linken inn til hvordan du skal betale over nettbank.
- Du kan kjøpe sesongkort på LSKs stander rundt på diverse kjøpesentra før seriestart.
Nytt!
Fram til seriestart kan du også betale via bankkort på LSK-Kontoret.Dette gjør du mandag til fredag kl. 08.00 - 16.00, spør etter Anders eller Anita.
For mer info ringer du Anders Riiber på tlf. 950 39 068 eller LSK på tlf. 63 80 56 60.
Nå nærmer det seg sesongstart, det er ingen grunn å vente lenger. Bestill ditt sesongkort, NÅ!
Mvh Arild MyklebustMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar