Fikk mitt for et par dager siden. Er spent på hvordan kortene skal leses da kortnr, inngang, felt, osv. er skrevet med blekk som ser ut som om det lett vil viskes vekk i løpet av en sesong.
Sesongkort 08
Collapse
X
-
Den leser av en brikke inne i plastikken, så hvis det blir slitt, skal ikke det være noe problemKommentar
-
Finnes denne i gul/sort utgave med LSK-logo?
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hjelp
Som jeg skrev i ett inlegg lenger opp, dama mi fikk sesongkortet sitt her for ett par dager siden, men jeg har fortsatt ikke fått noe! Det syns jeg er litt merkelig for vi bestilte samtiidlig og har samme adresse!
Hvem kan jeg kontakte i LSK for å få hjelp til dette!?
Takk for svar!Kommentar
-
Som jeg skrev i ett inlegg lenger opp, dama mi fikk sesongkortet sitt her for ett par dager siden, men jeg har fortsatt ikke fått noe! Det syns jeg er litt merkelig for vi bestilte samtiidlig og har samme adresse!
Hvem kan jeg kontakte i LSK for å få hjelp til dette!?
Takk for svar!
evt ringe LSK på 63 80 56 60.
Lykke til.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
lsk@lsk.no kan sikkert benyttes, eller så sender du mail til anders@lsk.no. Det er arrangementansvarlig, så vidt jeg vet så er det han som har ansvaret for sesiongkorta. Om ikke han har svar på spørsmålet ditt vet han sikkert hvem som kan svare på det.
evt ringe LSK på 63 80 56 60.
Lykke til.
Er det flere som ikke har fått kortet sitt!?!?Kommentar
-
Kortet mitt kom en av de dagene tre dagene før påsken begynte, så om de tok i posten da kan du jo håpe det ligger hos naboenKommentar
-
Dette er nesten i ferd med å bli en kollektiv sytetråd for tafatte folk.
Har man ikke fått kortet sitt, ring LSK! Er det så mye vanskeligere?
Tro det eller ei men det er ikke alle som er interesert i å høre om at akkurat DU ikke har fått kortet ditt.
Jeg har heller ikke fått kortet mitt. Kommer det ikke innen torsdag ringer jeg dem.
Kommer det ikke ordner det seg alltid med en kvittering av ett eller annet slag.
Slapp av folkens.Kommentar
-
er litt sen ut med sesongkortet, men lurer på om det er noen som vet om det er utsolgt på kfl-feltet? (a-b) ser det er igjen på felt-c, men går ikke ann å bestille på. Jeg får ihvertfall bare feilmeldlingKommentar
-
Er sikkert noen igjen ellers så kan du stikke innom Åråsen å kjøpe der.Kommentar
-
Kommentar