Sesongkort 08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

[Moderatormelding]

VI befinner oss i hovedforum, benytt dere av tommel-funksjonen

[/Moderatormelding]
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

Er det mange som ikke står på navnelisten fra lsk.no som fortsatt ikke har fått kortet eller? Jeg er ikke nervøs, og vet jeg kommer glatt inn på kampen, men jeg er irritert på enda et amatørmessig opplegg fra LSK.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

Kommentar

• tilt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 813

Jeg har heller ikke fått tilsendt sesongkortet mitt, ei heller har jeg kunnet hente det ut fra Narvesen etc. Blir nok kaos som vanlig i køene utafor RB tribunen, og hun, forsåvidt veldig hyggelige, men ikke særlig raske eldre dama som skal prøve å ta unna for køen mangler papir i printern eller har kluss med datasystemet. Blir tidlig oppmøte i kulda på denna karen !
        livet er en gamp for de som ikke kan si k
        https://twitter.com/#!/KjetiI

Kommentar

• KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

Henta kortet mitt i dag. ENDELIG!!!!Nå skal jeg på kamp på søndag (På bursdagen min å greier!!!)

Kommentar

• BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

God service fra LSK!

Ikke overraskende er Benny en av de som ikke har fått sesongkortet sitt. Mest sannsynlig skyldes dette et elendig datasystem og manglende rutiner hos Billettluka. Ettersom jeg bor og jobber i Oslo er det selvsagt utenkelig å hente dette på Åråsen en ukedag. Her lukta det trøbbel lang vei.

Sendte en mail til Lisbeth i LSK onsdag kveld, og fikk svar i dag tidlig. Kortet kan hentes i luken merket fribilletter på kampdagen. Godt å oppleve god service som en trofast og betalende kunde!

Det skal egentlig bare mangle, men som tålmodige lesere her på forumet vet, så har LSK en mildt sagt brokete historie med kundebehandling. Godt å se at ting bedrer seg. Står LSK på videre med profesjonalisering av sesongkort (salg, markedsføring og kundebehandling), så bør man kunne nå 7500 solgte neste år.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

Sørg for å komme i god tid uansett. Hender det er kø også i frikort greia, så vis mange skal hente sessongkortet sitt der i tillegg så kan det fort bli litt kaos.

Kommentar

• hoyt
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 2850

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Sendte en mail til Lisbeth i LSK onsdag kveld, og fikk svar i dag tidlig.
                Sendte en mail onsdag formiddag, og har ennå ikke fått svar. Så kan ikke si meg veldig enig i den gode servicen ennå.

Når jeg betaler en stor sum penger for et sesongkort forventer jeg ikke at det blir opp til meg å slite for å få tak i kortet. Dette surret vil garantert føre til at mange vegrer seg for å kjøpe kort neste år, og det er mildt sagt synd.
                - Nosa

Kommentar

• Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

Opprinnelig skrevet av hoyt
                  Sendte en mail onsdag formiddag, og har ennå ikke fått svar. Så kan ikke si meg veldig enig i den gode servicen ennå.

Når jeg betaler en stor sum penger for et sesongkort forventer jeg ikke at det blir opp til meg å slite for å få tak i kortet. Dette surret vil garantert føre til at mange vegrer seg for å kjøpe kort neste år, og det er mildt sagt synd.
                  Hvorfor ikke prøve å ta en telefon?

Kommentar

• hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

Opprinnelig skrevet av VK
                    Hvorfor ikke prøve å ta en telefon?
                    Fordi de ba oss sende mail på lsk.no
                    - Nosa

Kommentar

• MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

Det er irriterende å måtte hente kortet når jeg skal drikke øl og varme opp stemmen. Og å stå i kø, å unngå dette er jo er en av hovedgrunnene til sesongkort, når jeg vil stå på tribunen og synge FØR kampen starter. Dårlig start Lsk...

Kommentar

• Tommasso
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 46

jeg har heller ikke fått sesongkortet mitt, så da må jeg vel også stå i kø utafor på søndag. :evil:
                        Norgesmester 2007

Kommentar

• Kølla Riisa
                          Seniormedlem
                          • Jun 2004
                          • 1021

Dette begynner å bli en parodi på et seriøst opplegg fra klubben.

Nå er det 2 dager til seriestart og jeg har som mange andre ikke fått sesongkortet mitt.
                          Hvis LSK hadde giddet og klart og sendt ut en mail med info om hvor man kan hente sesongkortet sitt på søndag og en beklagelse så hadde de rettet opp en del av inntrykket.

Klarer de det? Nei.

Det er mange som sitter hjemme og ikke er på KFL forumet som ikke vet hva de skal foreta seg siden de ikke har fått sesongkortet sitt. Jeg har selv fått 3 meldinger idag med spørsmål om nettopp dette.

På søndag åpner ikke lukene før 16.30 og LSK skal ha et nytt billettsystem for året. Det stinker kaos lang vei.

Jeg mener helt seriøst at LSK bør vurdere og få inn ekstern hjelp neste gang de skal selge sesongkort eller cupfinalebilletter.
                          Det er mange som ikke gidder kjøpe sesongkort pga nettopp dette amatørmessige opplegget.

Det holder rett og slett ikke mål og LSK som klubb og ikke minst bedrift har ikke råd til å skremme vekk potensielle kunder og supportere som de holder på med nå.

Ta dere sammen eller finn noen andre til å gjøre jobben dere tydeligvis ikke klarer.

Kommentar

• AG-3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 1081

Jeg har bestilt 2 kort men bare mottatt ett i posten . selv om brevet tilsier at jeg har fått 2...DA får jeg noia og angst!

Har sendt mail til LSK men ikke fått svar denne uken...Utrolig dårlig kundebehandling!

Prøver dere der ute igjen: Er det andre som har bestilt 2 kort som bare har fått 1stk?? Er det i såfall slik at mitt ene inneholder 2 stk innganger pr kamp?

Kommentar

• Torolf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 9574

Opprinnelig skrevet av AG-3
                              Prøver dere der ute igjen: Er det andre som har bestilt 2 kort som bare har fått 1stk?? Er det i såfall slik at mitt ene inneholder 2 stk innganger pr kamp?
                              Nei, det er ett kort per person.

Kommentar

• Tommasso
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2004
                                • 46

har vært å henta billet på stadion nå.

Her er hva jeg fikk som svar på mailen fra lsk:

Hei

Vi utsteder et adgangsbevis til deg som du kan hente på vårt kontor frem til 17 i dag eller på kampdagen i luken merket fribilletter. Luken åpner kl. 16.

Sesongkortene vil bli tilsendt pr post før neste hjemmekamp.

MVH
                                LSK
                                Norgesmester 2007

Kommentar

• arni
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Aug 2007
                                  • 109

Jeg var på Åråasen i dag fikk begge kortene mine så ikke noe å si på servicen fra min side, for dem hadde feil adresse på meg påsto dem så svingte innom i dag og da lå kortet der, så nå er jeg klar for match på Søndag

Kommentar

• King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

Bestilt 2 sesongkort, ikke fått noen. Heia LSK. Uduglige møkkaklubb
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• 10
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Aug 2005
                                      • 24

Alle på storsentertribunen Felt M rad 6 plass 130-134 og Felt M rad 9 plass 134-140 har fått sine kort i god tid.

Topp service LSK! kred

Kommentar

• Fritz
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 1033

Opprinnelig skrevet av 10
                                        Topp service LSK! kred
                                        Kred? Hva er det du snakker om? At flesteparten av sesongkortene kom frem i tide er ikke "topp service" - det er bare sånn det skal være.

Det som er saken her er at et stort antall mennesker, som har betalt sesongkort for lenge siden blir utsatt for en masse bryderi for å komme seg på kamp på søndag. Totalt unødvendig og nok et bevis på at LSK har en lang vei å gå før de kan kalle seg profesjonelle hva personmarkedet angår.

Kommentar

• xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

Viktig info ang sesongkort.

Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

Working...