Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er det mange som ikke står på navnelisten fra lsk.no som fortsatt ikke har fått kortet eller? Jeg er ikke nervøs, og vet jeg kommer glatt inn på kampen, men jeg er irritert på enda et amatørmessig opplegg fra LSK.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Jeg har heller ikke fått tilsendt sesongkortet mitt, ei heller har jeg kunnet hente det ut fra Narvesen etc. Blir nok kaos som vanlig i køene utafor RB tribunen, og hun, forsåvidt veldig hyggelige, men ikke særlig raske eldre dama som skal prøve å ta unna for køen mangler papir i printern eller har kluss med datasystemet. Blir tidlig oppmøte i kulda på denna karen !
Ikke overraskende er Benny en av de som ikke har fått sesongkortet sitt. Mest sannsynlig skyldes dette et elendig datasystem og manglende rutiner hos Billettluka. Ettersom jeg bor og jobber i Oslo er det selvsagt utenkelig å hente dette på Åråsen en ukedag. Her lukta det trøbbel lang vei.
Sendte en mail til Lisbeth i LSK onsdag kveld, og fikk svar i dag tidlig. Kortet kan hentes i luken merket fribilletter på kampdagen. Godt å oppleve god service som en trofast og betalende kunde!
Det skal egentlig bare mangle, men som tålmodige lesere her på forumet vet, så har LSK en mildt sagt brokete historie med kundebehandling. Godt å se at ting bedrer seg. Står LSK på videre med profesjonalisering av sesongkort (salg, markedsføring og kundebehandling), så bør man kunne nå 7500 solgte neste år.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Sørg for å komme i god tid uansett. Hender det er kø også i frikort greia, så vis mange skal hente sessongkortet sitt der i tillegg så kan det fort bli litt kaos.
Sendte en mail til Lisbeth i LSK onsdag kveld, og fikk svar i dag tidlig.
Sendte en mail onsdag formiddag, og har ennå ikke fått svar. Så kan ikke si meg veldig enig i den gode servicen ennå.
Når jeg betaler en stor sum penger for et sesongkort forventer jeg ikke at det blir opp til meg å slite for å få tak i kortet. Dette surret vil garantert føre til at mange vegrer seg for å kjøpe kort neste år, og det er mildt sagt synd.
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Sendte en mail onsdag formiddag, og har ennå ikke fått svar. Så kan ikke si meg veldig enig i den gode servicen ennå.
Når jeg betaler en stor sum penger for et sesongkort forventer jeg ikke at det blir opp til meg å slite for å få tak i kortet. Dette surret vil garantert føre til at mange vegrer seg for å kjøpe kort neste år, og det er mildt sagt synd.
Det er irriterende å måtte hente kortet når jeg skal drikke øl og varme opp stemmen. Og å stå i kø, å unngå dette er jo er en av hovedgrunnene til sesongkort, når jeg vil stå på tribunen og synge FØR kampen starter. Dårlig start Lsk...
Dette begynner å bli en parodi på et seriøst opplegg fra klubben.
Nå er det 2 dager til seriestart og jeg har som mange andre ikke fått sesongkortet mitt.
Hvis LSK hadde giddet og klart og sendt ut en mail med info om hvor man kan hente sesongkortet sitt på søndag og en beklagelse så hadde de rettet opp en del av inntrykket.
Klarer de det? Nei.
Det er mange som sitter hjemme og ikke er på KFL forumet som ikke vet hva de skal foreta seg siden de ikke har fått sesongkortet sitt. Jeg har selv fått 3 meldinger idag med spørsmål om nettopp dette.
På søndag åpner ikke lukene før 16.30 og LSK skal ha et nytt billettsystem for året. Det stinker kaos lang vei.
Jeg mener helt seriøst at LSK bør vurdere og få inn ekstern hjelp neste gang de skal selge sesongkort eller cupfinalebilletter.
Det er mange som ikke gidder kjøpe sesongkort pga nettopp dette amatørmessige opplegget.
Det holder rett og slett ikke mål og LSK som klubb og ikke minst bedrift har ikke råd til å skremme vekk potensielle kunder og supportere som de holder på med nå.
Ta dere sammen eller finn noen andre til å gjøre jobben dere tydeligvis ikke klarer.
Jeg har bestilt 2 kort men bare mottatt ett i posten . selv om brevet tilsier at jeg har fått 2...DA får jeg noia og angst!
Har sendt mail til LSK men ikke fått svar denne uken...Utrolig dårlig kundebehandling!
Prøver dere der ute igjen: Er det andre som har bestilt 2 kort som bare har fått 1stk?? Er det i såfall slik at mitt ene inneholder 2 stk innganger pr kamp?
Prøver dere der ute igjen: Er det andre som har bestilt 2 kort som bare har fått 1stk?? Er det i såfall slik at mitt ene inneholder 2 stk innganger pr kamp?
Vi utsteder et adgangsbevis til deg som du kan hente på vårt kontor frem til 17 i dag eller på kampdagen i luken merket fribilletter. Luken åpner kl. 16.
Sesongkortene vil bli tilsendt pr post før neste hjemmekamp.
Jeg var på Åråasen i dag fikk begge kortene mine så ikke noe å si på servicen fra min side, for dem hadde feil adresse på meg påsto dem så svingte innom i dag og da lå kortet der, så nå er jeg klar for match på Søndag
Kred? Hva er det du snakker om? At flesteparten av sesongkortene kom frem i tide er ikke "topp service" - det er bare sånn det skal være.
Det som er saken her er at et stort antall mennesker, som har betalt sesongkort for lenge siden blir utsatt for en masse bryderi for å komme seg på kamp på søndag. Totalt unødvendig og nok et bevis på at LSK har en lang vei å gå før de kan kalle seg profesjonelle hva personmarkedet angår.
Kommentar