Sesongkort 08
Collapse
X
-
Jeg siterer fra brevet "Kjære sesongkortinnehaver!", som var vedlagt sesongkortene:
"Med den nye adgangskontrollen på Åråsen med elektonisk lesing av sesongkort og billetter skal innpassering skje hurtigere enn tidligere og med sesongkortet unngår du kø når du skal inn på kampene" (undertegnedes uthevelse)
* Som å sørge for solid skilting som viser hvem som skal i hvilke køer?
* Som å sørge for info om hvordan de nye kortene skal holdes for å bli registrert raskest mulig i kortleseren?
* Som å sørge for en person med ropert utenfor hovedinngangen som gir generell informasjon om alt som er nytt.
Osv, osv..
Jeg er veldig sikker på at alt blir bedre frem til neste kamp. Vaktene vet litt mer om hva som foregår, folk skjønner hvordan sesongkortet skal brukes mot inngangsluka, skiltingen kommer til å være bedre osv.
........
Man kan ikke forvente at alt går knirkefritt, derfor gir jeg LSK en sjanse til
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Men det må da være rom for kritikk. Og kritikken skal og bør jo rettes mot den som har ansvaret, ikke vaktene, pølseselgerne eller billettselgerne for den del. For disse personene hadde vel veldig fint lite å si når alle disse "gode" ideene ble klekket ut og satt i ut i livet.
Men til neste kamp så forventer jeg att ting er blitt tak i, hvis ikke så bør vedkommende med ansvaret ta sin hatt og gå ut portene på åråsen.
Men jeg skal i det minste bidra med mitt for att det skal bli mindre folk i kø, da jeg planlegger å være på åråsen minst 1 time før kampen, holder ikke det til å være inne før kampstart så er det ikke noe håp for dette "supre" systemet som er tatt i bruk.Kommentar
-
Det var denne setningen jeg også måte tenke på da jeg rundet hjørnet og så en kø som ikke har vært der tidligere. Men i motsetning til mange andre hadde jeg ikke forventet at de første rundene skulle forløpe smertefritt. Og det er egentlig litt trist. At jeg ikke forventer noe.
Undertegnede hadde selvsagt ikke fått sesongkort, og hadde tenkt å hente dette før match, på anbefaling av LSK. Det ble det raskt advart mot her, tydeligvis med rette. Heldigvis skulle Fatter'n til Lillestrøm fredag, så jeg fikk ordnet det på forhånd. Dermed ble det "bare" en kø på meg søndag.
Moralen i dette er selvsagt at man aldri kan være kritisk nok til organiseringen i LSK. Lytt til forumet, det lønner seg!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Det kan bli umåtelig spennende å se hvordan dette løser seg på LSK - VIF.
Bør man møte opp 2 timer før kampstart?Kommentar
-
Er min første sesong med sesongkort, og jeg er skremt over hvor mye rot man klarer å lage. Se til de store lagene, hvordan gjør man det i Premier League???
Først mottok jeg ikke sesongkortet, og så ble det i tillegg laaang kø ved inngangen. Lurte litt på hvorfor ikke alle vaktene som stod der kroppsvisiterte, var to som bare stod der...
Regner med en beklagelse på lsk.noKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Var det jeg gjorde ifjor mot søpla. Regna med at det ville bli det evige kaos, så møtte opp i god tid, så god tid at det ikke var åpent, så det var bare å gå rett inn!Kommentar
-
Nå hadde vel B/G litt mer trøbbel enn oss etter som jeg har skjønt, men Nøff slår iallefall til:
LasseNKommentar
-
Nå hadde vel B/G litt mer trøbbel enn oss etter som jeg har skjønt, men Nøff slår iallefall til:
http://www.fotball.no/nordland/t1.as...1&x=1&a=222665Kommentar
-
Ah, godt poeng. 1. april ja. Frem til nå har jeg vært stort sett immun mot mer og mindre dårlige spøker, men noe sier meg nå i etterkant at jeg gikk i baret med begge føttene.LasseNKommentar
-
Kommentar
-
Skal virkelig ikke klubben gå ut med en unnskyldning til publikum ang. det som skjedde før Tromsø kampen ?
Nå har det gått to døgn etter kampen, og fortsatt står det ingenting på LSK.no om det som skjedde. Alt som har kommet ut er en mail som blir limt inn i forumet her.
De må jo komme med en beklagelse rundt det som skjedde, og love alle som stod i kø at de ikke skal oppleve det igjen.
Sånn behandler en ikke kunder LSK....Kommentar
-
Skal virkelig ikke klubben gå ut med en unnskyldning til publikum ang. det som skjedde før Tromsø kampen ?
Nå har det gått to døgn etter kampen, og fortsatt står det ingenting på LSK.no om det som skjedde. Alt som har kommet ut er en mail som blir limt inn i forumet her.
De må jo komme med en beklagelse rundt det som skjedde, og love alle som stod i kø at de ikke skal oppleve det igjen.
Sånn behandler en ikke kunder LSK....
PetterKommentar
-
Alle gjør feil, og å innrømme det er vel første skritt i riktig retning.
Først da kan ting kanskje bli bedre også.Kommentar
Kommentar