Sesongkort 08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

Opprinnelig skrevet av VK
    Kjøtthue!!
    Takk for den. Jeg kj¢nner problemet, men det er bare det at det ble veldig mye klaging.

Kommentar

• Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

Opprinnelig skrevet av Trondeo
      Ved å møte opp 1,5 time før kampstart møter man ikke på dette problemet
      Jeg ankom litt over fem i går, og allerede da var det blitt greit med kø foran inngangen til feltet (mot jernbanen). Man kan ikke forlange mer enn èn time av kundene sine. Men at folk skal komme rett før avspark og forvente å skli rett inn er i overkant optimistisk.

Opprinnelig skrevet av Sultanen
      Ved inngang syd på SS tribunen var ihvertfall det største problemet sikkerhetskontrollen som gikk utrolig langsomt. Alle måtte kroppsvisiteres og det ble kun gjennomført av to sikkerhetsvakter.
      Ved "KFL-inngangen" var det fire vakter. Det var mer enn nok i forhold til antall sluser. De måtte ta pauser da det hopet seg opp foran automatene.

Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Jeg siterer fra brevet "Kjære sesongkortinnehaver!", som var vedlagt sesongkortene:
      "Med den nye adgangskontrollen på Åråsen med elektonisk lesing av sesongkort og billetter skal innpassering skje hurtigere enn tidligere og med sesongkortet unngår du kø når du skal inn på kampene" (undertegnedes uthevelse)
      Det var denne setningen jeg også måte tenke på da jeg rundet hjørnet og så en kø som ikke har vært der tidligere. Men i motsetning til mange andre hadde jeg ikke forventet at de første rundene skulle forløpe smertefritt. Og det er egentlig litt trist. At jeg ikke forventer noe.

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      * Som å sørge for solid skilting som viser hvem som skal i hvilke køer?
      * Som å sørge for info om hvordan de nye kortene skal holdes for å bli registrert raskest mulig i kortleseren?
      * Som å sørge for en person med ropert utenfor hovedinngangen som gir generell informasjon om alt som er nytt.
      Osv, osv..
      Dette er noen veldig enkle og effektive tiltak som helt sikkert vil hjelpe og som bør være på plass til neste hjemmekamp. Da vil det komme mange fler. Kanskje også legge ut litt info på lsk.no? Automatene har flere lesemuligheter og kortet har to sider. Dette var mer enn nok til å forvirre mange som stappet og viftet febrilsk. Men her bør mange ha lært til neste gang.

Opprinnelig skrevet av Tony
      Jeg er veldig sikker på at alt blir bedre frem til neste kamp. Vaktene vet litt mer om hva som foregår, folk skjønner hvordan sesongkortet skal brukes mot inngangsluka, skiltingen kommer til å være bedre osv.
      ........
      Man kan ikke forvente at alt går knirkefritt, derfor gir jeg LSK en sjanse til
      Selvfølgelig gir vi de en sjanse til. Gjør vi ikke alltid det da?

Stian
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Ranakanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 501

Opprinnelig skrevet av Tony

Man kan ikke forvente at alt går knirkefritt, derfor gir jeg LSK en sjanse til
        En sjanse?? Jeg har gitt LSK mange sjanser, og dem kommer til å få mange sjanser til av meg. Uendelig med sjanser.

Men det må da være rom for kritikk. Og kritikken skal og bør jo rettes mot den som har ansvaret, ikke vaktene, pølseselgerne eller billettselgerne for den del. For disse personene hadde vel veldig fint lite å si når alle disse "gode" ideene ble klekket ut og satt i ut i livet.

Men til neste kamp så forventer jeg att ting er blitt tak i, hvis ikke så bør vedkommende med ansvaret ta sin hatt og gå ut portene på åråsen.

Men jeg skal i det minste bidra med mitt for att det skal bli mindre folk i kø, da jeg planlegger å være på åråsen minst 1 time før kampen, holder ikke det til å være inne før kampstart så er det ikke noe håp for dette "supre" systemet som er tatt i bruk.

Kommentar

• BennyLem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 2902

Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
          Det var denne setningen jeg også måte tenke på da jeg rundet hjørnet og så en kø som ikke har vært der tidligere. Men i motsetning til mange andre hadde jeg ikke forventet at de første rundene skulle forløpe smertefritt. Og det er egentlig litt trist. At jeg ikke forventer noe.
          Ikke sant. Heldigvis hadde flere kloke hoder her advart mot surr og tull med systemet på forhånd.

Undertegnede hadde selvsagt ikke fått sesongkort, og hadde tenkt å hente dette før match, på anbefaling av LSK. Det ble det raskt advart mot her, tydeligvis med rette. Heldigvis skulle Fatter'n til Lillestrøm fredag, så jeg fikk ordnet det på forhånd. Dermed ble det "bare" en kø på meg søndag.

Moralen i dette er selvsagt at man aldri kan være kritisk nok til organiseringen i LSK. Lytt til forumet, det lønner seg!
          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Seb.R
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 4159

Det kan bli umåtelig spennende å se hvordan dette løser seg på LSK - VIF.
            Bør man møte opp 2 timer før kampstart?
            www.sebastianramsland.com
            www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Excalibur
              Medlem
              Hoffnarr
              • Sep 2007
              • 67

Opprinnelig skrevet av Seb.R
              Ja...

Er min første sesong med sesongkort, og jeg er skremt over hvor mye rot man klarer å lage. Se til de store lagene, hvordan gjør man det i Premier League???
              Først mottok jeg ikke sesongkortet, og så ble det i tillegg laaang kø ved inngangen. Lurte litt på hvorfor ikke alle vaktene som stod der kroppsvisiterte, var to som bare stod der...

Regner med en beklagelse på lsk.no

Kommentar

• Petter Ø
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3008

Opprinnelig skrevet av Seb.R
                Problemet er da at de ikke åpner før 1,5 time før kamp iår..
                Petter Ø - Kreativ Kanaris
                http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Excalibur
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Sep 2007
                  • 67

Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                  Problemet er da at de ikke åpner før 1,5 time før kamp iår..
                  Da er det vel strengt tatt ikke noe problem, ettersom det bare er å spassere rett inn..

Var det jeg gjorde ifjor mot søpla. Regna med at det ville bli det evige kaos, så møtte opp i god tid, så god tid at det ikke var åpent, så det var bare å gå rett inn!

Kommentar

• LasseN
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 1610

Nå hadde vel B/G litt mer trøbbel enn oss etter som jeg har skjønt, men Nøff slår iallefall til:
                    LasseN

Kommentar

• ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2511

Opprinnelig skrevet av LasseN
                      Nå hadde vel B/G litt mer trøbbel enn oss etter som jeg har skjønt, men Nøff slår iallefall til:
                      http://www.fotball.no/nordland/t1.as...1&x=1&a=222665
                      Siden jeg alt har vært godtroende et par ganger i dag, nekter jeg å tro at dette ikke er aprilsnarr.

Kommentar

• LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                        Siden jeg alt har vært godtroende et par ganger i dag, nekter jeg å tro at dette ikke er aprilsnarr.
                        Ah, godt poeng. 1. april ja. Frem til nå har jeg vært stort sett immun mot mer og mindre dårlige spøker, men noe sier meg nå i etterkant at jeg gikk i baret med begge føttene.
                        LasseN

Kommentar

• mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                          Jeg gikk i baret med begge bein og armer .

Når det gjelder Nøff så er jo alt mulig så det må jo glatt være dagens beste tema for denslags spøker.
                          Fugla mot nye høyder

Kommentar

• Tobben
                            Jeg elsker å kjøre trikk
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2005
                            • 1666

Jeg gikk nok i bare her med både hud og hår. Hadde ikke forundret meg et SEKUND om B/G fikk en slik straff. NFF er djevelen, og 100 % uforutsigbar.

Kommentar

• MoBee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 958

Dårlig spøk... Det blir som om jeg skulle ha som spøk at jeg skal spise middag; det er jo helt naturlig...

Kommentar

• Blogger
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jul 2004
                                • 104

Skal virkelig ikke klubben gå ut med en unnskyldning til publikum ang. det som skjedde før Tromsø kampen ?

Nå har det gått to døgn etter kampen, og fortsatt står det ingenting på LSK.no om det som skjedde. Alt som har kommet ut er en mail som blir limt inn i forumet her.

De må jo komme med en beklagelse rundt det som skjedde, og love alle som stod i kø at de ikke skal oppleve det igjen.

Sånn behandler en ikke kunder LSK....

Kommentar

• sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

Opprinnelig skrevet av Blogger
                                  Skal virkelig ikke klubben gå ut med en unnskyldning til publikum ang. det som skjedde før Tromsø kampen ?

Nå har det gått to døgn etter kampen, og fortsatt står det ingenting på LSK.no om det som skjedde. Alt som har kommet ut er en mail som blir limt inn i forumet her.

De må jo komme med en beklagelse rundt det som skjedde, og love alle som stod i kø at de ikke skal oppleve det igjen.

Tror nok helvete fryser til is før man får se noe slikt. Dessverre, men det er vanlig, unnskyldninger sitter alltid langt inne.

Petter

Kommentar

• blue
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2004
                                    • 1429

En unnskyldning kan gi tilgivelse - bortforklaringer gir bare sinne.

Skulle ønske LSK viste litt storhet her.
                                    Fugla 4 Life!

Kommentar

• Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

En unskyldning har null verdi hvis den deles ut gang på gang uten at ting forbedres. Dette er en slags motsatt "ulv ulv - effekt". Regner med det er dette LSK tenker på....

Kommentar

• glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

Opprinnelig skrevet av Blogger

Eller gjør de det gang på gang!!!!!!!

Kommentar

• glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

Opprinnelig skrevet av Ola
                                          En unskyldning har null verdi hvis den deles ut gang på gang uten at ting forbedres. Dette er en slags motsatt "ulv ulv - effekt". Regner med det er dette LSK tenker på....
                                          Tull !! Så klart en unnskylding, og ydmykhet hjelper ovenfor oss kunder.
                                          Alle gjør feil, og å innrømme det er vel første skritt i riktig retning.
                                          Først da kan ting kanskje bli bedre også.

Kommentar

Working...