Stusselig kamp, ble mer trøkk når essidiri kom inn, vil se mer av han..
[Kamptråd] Start-LSK, søndag 28. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
Otto var jo veldig bra.
Syntes Karim hadde mange fine innlegg på slutten der også.
Forferdelig frustrerende å se 4. plassen krype seg på oss i år også.
Dette kommer garantert - sammen med regnværet - til å ødelegge dagen min i morgenStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
faen også så klarte vi ikke å vinne , forbanna dritt.
synes vi spille 1,5 omgang skikkelig møkkafoppall, drit dårlig,rævvafoppall og alt det der , siste halvdel av 2 omgang først kom vi skikkelig i gang.
Dagens Engel= Otto!
Dommeren i dag skuffer meg noen ganger, fordelsparagrafen kunne vært brukt da han blåste frispark til oss mens vi hadde et angrep, dette i stedet for å bruke fordelsparagrafen, forbanna også! andre tingen jeg la merke til var da Arild ble revet ned like utenfor 16 meteren, mannen som rev han ned ramla oppå Arlid og fikk faen meg frispark !
3 tingen, Sist kamp fikk vi straffe mot oss da ballen traff hånda til en spiller inne i 16 meteren selv om spilleren ikke prøvde å nå ballen med handa, i dag skjedde dette med en startspiller hvor det ikke ble blåst noe.
vi er så jævla uheldig med slike situasjoner synes jeg , greit nok at det kanskje ikke burde vært straffe, men sist helg fikk vi det selv i trynet.Kommentar
-
Jeg synes at været drepte kampen, den ene sjansen til myklebust hadde bare trillet i mål om ikke det hadde vært for vannpytten foran målet.....
Ellers så syns jeg at Otto var vår beste mann idag sammen med Søgard.
Sundgot og Occean imponerte ikke i det hele tatt.Kommentar
-
Møkkakamp egentlig.....og vi skulle avgjort de siste 10 min, men sånn er ofte slike kamper. Er ikke spesielt fornøyd med 4. plass etter denne serierunden....nå er vi liksom avhengig av resultatet til andre igjen.....til og med møkka-vif :???:Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
-
En ting er at de er dårlige hver for seg, men det er den totale mankoen på samspill som irriterer mest.
Det virker som om de rett og slett ikke trives på banen sammen. Neste sesong må vi ha fullgode alternativer fremover.
Se forøvrig på Brann. De har innbyttere/reserver som bidrar. Våre reserver holder selvsagt et litt lavere nivå, men jeg tror Nordlie, gjennom lite matching, har gjort våre reserver dårligere enn nødvendig.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Men Stabæk har visst aldri vunnet i drammen, så har trua på at vi kan få 3 plass, har faktisk trua på 2 plass og
Kommentar
-
-
I Humbug & Kanari er det en artikkel om LSK i fremtiden. Hvert år står det at Lillestrøm ender på fjerde plass i serien. Det står ikke for 2007, men det blir vel noe lignende som dette:
Lillestrøm ender på fjerdeplass i serienKommentar
-
er ikke helt enig i at været ødela, det er like forhold for begge laga og start klarte i 1,5 omgang å spille foppall synes jeg (om ikke god foppall så i alle fall bedre enn oss)
Det er samme været på begge sidene av banen , så å skylde på været blir feil synes jeg.
Personlig var jeg ikke fornøyd med Marius i dagKommentar
-
Johnsen er rimelig ustø fremdeles, noe bedre med i 2. omgang. Når Essediri kommer inn blir det mer kvalitet på innleggene, han løfter hodet og sikter iallefall. Mye av det fikse spillet mellom Riise, Brenne og Occean regner bort, virker som de kommer rett av bussen og ikke har spilt i søla. Mange pene pasninger som ender i en sølepytt. Occean jobber mye i dag, men jeg ville helst sett ham foran kassa - han er ikke akkurat Henry for å si det sånn. Enig i at Gundersen nok hadde fortjent et innhopp i dag.
Spesielt ille at vi ikke vinner en kamp i den eneste sporten som Nordlie har noe relevant erfaring fra.Kommentar
-
Da jeg så forholdene før kamp tenkte jeg med en gang 0-0, desverre ble det også slik. I en kamp hvor motivasjon, tenning og humør burde være 100% på topp presterer vi en meget laber match hvor vi absolutt ikke fortjener mer enn det ene poenget vi får. Vi trykker Start de siste 10 minuttene, men ellers var Start det vasseste laget utpå der. Otto gjør noen bra redninger og holder oss inne i matchen. Vanskelige baneforhold som jeg synes vi mestret særdeles mye dårligere enn Start, det var litt skuffende å se.
På tabellen er vi tydeligvis tilbake der vi hører hjemme, en trygg og sikker 4.plass. Fortsatt et lite håp om medalje, men da må vi ha hjelp av enten godset eller søpla. Regner med at Viking feier søpla av banen på Viking Stadion, så jeg velger å sette min lit til at godset klarer å ta poeng mot Stabæk...samtidig som vi slår Sandefjord da, den jobben må jo også gjøres!
Ellers, dagens mest latterlige kommentar fra Thor Andre Dahlum:
"Jeg tror det var bra for Lillestrøm at Frode Kippe ikke ble klar til kampen, mannen er jo utrygg å ha utpå der mtp gule/røde kort."
Når man i tillegg manglet den andre bautaen i forsvaret(PSA), er det vel ikke bra å i tillegg miste kapteinen sin - er det vel, Thor Andre?? Nisse...Kommentar
-
Latterlig spill under lattererlige forhold..nesten så jeg håper start rykker ned!
Skal vel mer enn et under til at søpla spiller U mot Viking og at drittspillende tomgodset slår den usympatiske gjengen fra vestkanten...Kommentar
-
Mulig johnsen var litt ute av det ettersom kona ligger på fødestua:
Bra Johnsen at du viser den bleia årst hvor skapet skal stå hjemme!Kommentar
Kommentar