Denne kampen her skal vi pisse på start ass. vi skal være med og sende de ned i adeccoligan også...
[Kamptråd] Start-LSK, søndag 28. oktober kl. 18.00
Collapse
X
-
For de som ikke har lest Dagbladet i dag gjengir jeg hovedpoengene av en artikkel under overskriften over:
Starts treninger har i følge Benny L vært prega av at "halve laget" har vært skada siden kampen mot Odd.
Årst: Ryggproblemer og vondt i begge lyskene
Hæstad: Lysken
Hulsker: Lårhøne
Strømstad: Overtråkk
Høie: Kneskade
Benny håper likevel alle kan spille mot LSK, som han vurderer som "akkurat nå er de kanskje det beste laget i Norge".
Med fratrekk for overdrivelser for psykologisk krigføring og oppildning av egne spillere kan det likevel være et (lite) poeng at Start kan ha hatt dårligere forberedelser enn ønskelig og kan få noe svekka innsats fra de aktuelle spillerne, som til dels er nøkkelspillere.
gilbert
Bennys favoritthobby er å skyve over favorittstempel og gjøre ting værre enn de er i media. Så jeg håper ingen lar seg lure!!Kommentar
-
.....jeg håper som en del andre her inne at vi ikke lar oss lure i morra......vi kommer ikke til å pisse på Start i morra.....dette blir ingen lett match......MEN, fugla vinner i Kr.sand i morra!
Det gjør vi ikke fordi Start er vettskremte for at LSK kommer på besøk og legger 9 mann i forsvar, men fordi vi jobber og kjemper som vi gjorde da vi jobba oss tilbake inn i kampen mot RBK. Da og bare da vinner vi!
Start kommer til å sloss for livet og det skal fullskjerpede kanarifugler til for å sende de i knestående.
Når det er sakt, så tror jeg nettopp er det vi kommer til å gjøre....jobbe de i senk og vinne kampen!Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
-
-
-
RB: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3086456.ece
Antatt LSK-lag (4-4-3):
Lars Ivar Moldskred, Dan Anton Johansen, Pål Strand, Viktor Bjarki Arnarsson, Karim Essediri, Tore Andreas Gundersen, Magnus Myklebust.
Er det bare jeg som ser en feil ?? Skal vi virkelig starte med 8 spillere bare?Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Det er nok benken...
Edit: Sorry, jeg trudde du pekte på en feil hos RB. Ser i etterkant at det ikke var seriøst ment. Man veit liksom aldri.Lever etter laga regler hipp som happKommentar
-
...og hvis du kunne telle hadde du kommet frem til 7.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
RB: http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3086456.ece
Antatt LSK-lag (4-4-3):
Lars Ivar Moldskred, Dan Anton Johansen, Pål Strand, Viktor Bjarki Arnarsson, Karim Essediri, Tore Andreas Gundersen, Magnus Myklebust.
Er det bare jeg som ser en feil ?? Skal vi virkelig starte med 8 spillere bare?
Noe sier meg at det kan være benken.. Når det gjelder formasjon så vet jeg ikke om benken stiller i en flat sjuer eller en 4-3 formasjon.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Med moldskred i buret er nok alternativene en V6 eller rekkesekser. Forøvrig har vi vel pint denne vitsen noe lengre enn bristepunktet? Føler at nervene kommer, liker ikke at Kippe er småskadd. Håper for guds skyld at Nordlie truer med cupnekt på de som ikke gir 100 % i dag. Vi blir sikkert presset de første 20, bare vi ikke slipper dem til regner jeg med at kondis, rutine og klasse avgjør utover kampen. Har en mistanke om at makrellen er i litt råtten form i år.Kommentar
-
Kommentar
-
Startoppstillinga ifølge LSK-Zone
Otto
Rambo-Kippe (yeah)- Johnsen - Shane
Søgård- Kiko- Brenne
Riise - Occean - Myklebust
Blir spennende det her. Lykke til alle sammen!!!!!If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Gleder meg stort til matchen nå. Spent på å se hvordan Brann gjør det nå som de har vunnet gull allerede, vi må uansett fokusere på vår jobb. Forventer mye av Riise idag, som har mye å bevise etter en elendig match mot RBK. Spennende å se hvordan Kippe-Marius fungerer som stopperpar, vi har vært relativt ustabile bakover tidligere når Johnsen har spilt stopper.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar