[Kamptråd] Start-LSK, søndag 28. oktober kl. 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    Opprinnelig skrevet av Rubinho
    Skal vel mer enn et under til at søpla spiller U mot Viking og at drittspillende tomgodset slår den usympatiske gjengen fra vestkanten...
    Godset trenger også bare å spille U mot Stabæk, ettersom vi kommer foran dem på bedre målforskjell hvis vi slår Sandefjord.

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
      Godset trenger også bare å spille U mot Stabæk, ettersom vi kommer foran dem på bedre målforskjell hvis vi slår Sandefjord.
      Godset er dårlige hjemme, så regner nok med at Stabæk vinner den kampen greit. Og Godset er sikra, så de har ingenting å spille for. Og Viking er solide på hjemmebane, og slår søpla greit, siden søpla heller ikke har noe å spille for.

      Nei, 4.plassen er nok sikra i år også.


      KimFL

      Kommentar

      • Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

        Opprinnelig skrevet av KimFL
        Godset er dårlige hjemme, så regner nok med at Stabæk vinner den kampen greit. Og Godset er sikra, så de har ingenting å spille for. Og Viking er solide på hjemmebane, og slår søpla greit, siden søpla heller ikke har noe å spille for.
        Alle lag har alltid noe å spille for, æren...og det er ikke undervurdert å spille for den! Slik det ser ut, stiller vi ikke som favoritt til å ta medalje men mulighetene er absolutt tilstede. Lag går på uforutsette smeller både titt og ofte i tippeligaen, så jeg gir ikke opp håpet om medalje i serien før neste lørdag ca 19.55 da siste spark i tippeligaen 07 er blitt gjort.
        Last edited by Kanarifugl84; 28.10.2007, 21:25. Begrunnelse: feil dag, kampene går jo lørdag

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Vi har vel lagt oss til en god vane å ryke på en skrell i sesongavslutninga pga drittmål og høye skuldre. Vi får bare håpe på at det snur seg til helga, og sende en takk til Brann som gjorde sin del av jobben. Ellers ville det sett håpløst ut. I dag trøster jeg meg med at jeg ikke sitter i gråblått på narrenes skip på vei hjem til stavanger.

          Kommentar

          • Superstefan
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 2180

            Er så jævlig erglig at medaljekampen blir avgjort som en jævla bingorunde.

            Har vi forresten vunnet når det regner mye i år?
            Fotograf Kreativ Kanaris

            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

            Kommentar

            • Bekkis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 441

              utrolig trist at den muligheten gutta har foran seg ikke blir grepet... rett og slett trist! men fortsatt en kamp igjen. satser på at gutta vinner mot sf, enga viser muskler samt at rösler syndromet slår inn i stavanger, og at bergdølmo finner ut at han skal tilbakebetale gjelda si til lillestrøm.

              OPTIMIST

              Kommentar

              • frodekippe
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 480

                Snytt for 2 straffer, slik jeg ser det...

                Ollie blir holdt rundt livet av Høie på en dødball. Han holder Ollie medbegge heder rundt livet hans.
                Terje Hauge: Skammelig å ikke lare å se det!

                Hands i 2. omgang. Den er rimelig klar og synes godt på TV-bildene.

                Når ble Terje Hauge en god dommer? Han er faen meg en parodi på dommerstand, på lik linje som mata i Krisitansand i går var en parodi på gressmatte...

                At en nest siste serierunde, skal avgjøres på 52 plukk opp, eller kall det hva du vil.
                Bare reine tilfeldigheter i 95 minutter, er ille...
                FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                Bjørn Lindahl

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  Årets klareste straffe i første omgang, når Occean vinner duellen med Høie, ballen ligger på streken og Occean er nærmest. Høie tar brytegrep på Occean, slik at en start-spiller kommer først og måker vekk ballen. Skjønner ikke at Hauge ikke blåser der.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    Straffer eller ikke straffer. Verre er det at vi nok en gang sviktet da vi "måtte" vinne. Akkurat som borte mot Stabæk, borte mot Viking, hjemme mot Tromsø osv...
                    Og ærlig talt, Start var ikke all verden. Omtrent på nivå med Haugesund, tenker jeg......

                    Mvh
                    Gammer`n
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • erlando
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 858

                      Terje Hauge var helt horribel igår. Overser årets klareste straffe da ballen ligger fri på åpent mål, Occean er først, men Høie tar arma rundt ham og drar ham ned.
                      Ved hvertfall to tilfeller har LSK kjempefordel av ballen og vil kunne komme til klare målsjanser, men Hauge velger da plutselig å blåse frispark.

                      Han gir gult til Mykle for noe som er en ren duell/kollisjon i kamp om en ball som ligger fri. Deretter gir han ikke kort når Hæstad sier takk for sist og klipper ned Waade uten å være i nærheten av ballen.

                      -----

                      Samtidig får LSK skylde seg selv for måten de framstår på de første seksti minuttene. Start fattet poenget med at det ikke nyttet å føre ballen da man rett og slett ikke visste om den ville stoppe opp eller forsvinne fra deg. Det som var mest effektivt var å spille på to touch - mottak, send den videre (...og løp som et helvete for å bli spillbar igjen).

                      Mot slutten, etter at vi la om til 4-4-2 ble det mer slik spill, selv om sentral midtbane fortsatt var altfor oppsatt på å gå med ball.

                      ...og at MJ bør spille minst mulig midtstopper er vel hevet over enhver tvil.
                      Ja til pause i pausen!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Kanskje vi gjør noe feil i forbederedelsene? Hadde vi hatt en liten to-timers treningsøkt ala Brann før matchen ville spillerne kanskje forholdt seg til underlaget på en bedre måte?

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          Opprinnelig skrevet av reka
                          Kanskje vi gjør noe feil i forbederedelsene? Hadde vi hatt en liten to-timers treningsøkt ala Brann før matchen ville spillerne kanskje forholdt seg til underlaget på en bedre måte?

                          Dette er jeg enig i.
                          Og det kunne kanskje holdt med å sett på værmeldinga? I tre dager på forhånd ble det varslet regn i bøtter og spann. Og erfaringer fra tidligere i sesongen viser jo at denne arenaen ikke tåler det.

                          Mvh
                          Gammer`n
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Værmeldinga så de nok, men jeg tror uansett at de må få spilt litt på underlaget om de skal skjønne konsekvensene. Med TN som trener har de nok plenty med annen teori som skal omsettes til praksis.

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              Det er jo faktisk en soleklar straffe og rødt kort til Høie når han tar livgrep på Occean foran Start-målet. Hvordan presterer Hauge å ikke se det?

                              Og fellingen som Hæstad tar på Myklebust der han er på full fart i gjennom. Noe særlig mye klarere frispark og gult kort har ikke jeg sett i år hvertfall.

                              Svak dommer. Mestrer heller ikke fordels-paragrafen og dømmer nokså konsekvent 60/40 fordel hjemmelaget.

                              Burde han ikke bare utsatt kampen, spilleforholdene var jo ikke forsvarlige?

                              Bra å se at LSk er godt trent, vi hadde fortjent 3 poeng mot slutten der.
                              Tipper på bronse, et av de to lagene svikter i siste runde.
                              Tror ikke både Viking og Stabæk tar 3 poeng.

                              Også må jo LSK slå Sandefjord først...klarer man ikke det så er 4-plassen fortjent.

                              Til neste år håper jeg på at man casher inn 5-6 mill for Sundgot, og løser inn 10 Tommy Sharif millioner + støtte fra andre investorer og bruker 20 mill på en spiss som får Nannskog og Helstad til å se ut som miniputter.
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Rovfugl
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 3672

                                en ting skal de uansett ha, sett i kampene i det siste at det virker som spillera våre er bedre fysisk trent enn motstanderne, siste 15 virker det som om startspillerne er utslitt og ikke klarer å holde følge med tilsynelatende godt trente LSK spillere. Spillerne våre virker godt trent fysisk, kanskje på tide med litt ekstra teknisk trening, som ballmottak,trene spissene (Ocean) til å stå rettvendt, passninger, kommunikasjon og oppmersomhet mot motspillere som kommer bakfra
                                DØ FOR FUGLA!!!
                                http://www.fluefiskebloggen.no
                                LSK er min religion
                                Ujah er min gud

                                Kommentar

                                • Rubinho
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2005
                                  • 1501

                                  Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  en ting skal de uansett ha, sett i kampene i det siste at det virker som spillera våre er bedre fysisk trent enn motstanderne, siste 15 virker det som om startspillerne er utslitt og ikke klarer å holde følge med tilsynelatende godt trente LSK spillere. Spillerne våre virker godt trent fysisk, kanskje på tide med litt ekstra teknisk trening, som ballmottak,trene spissene (Ocean) til å stå rettvendt, passninger, kommunikasjon og oppmersomhet mot motspillere som kommer bakfra
                                  Men hjalp det?

                                  Kommentar

                                  • Rovfugl
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 3672

                                    Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                    Men hjalp det?
                                    var vel derfor jeg foreslo at det muligens er på tide med litt teknisk trening også
                                    DØ FOR FUGLA!!!
                                    http://www.fluefiskebloggen.no
                                    LSK er min religion
                                    Ujah er min gud

                                    Kommentar

                                    • Bondern
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Mar 2004
                                      • 150

                                      Opprinnelig skrevet av KimFL
                                      Godset er dårlige hjemme, så regner nok med at Stabæk vinner den kampen greit. Og Godset er sikra, så de har ingenting å spille for. Og Viking er solide på hjemmebane, og slår søpla greit, siden søpla heller ikke har noe å spille for.

                                      Nei, 4.plassen er nok sikra i år også.


                                      KimFL
                                      Enkel matematikk dette her, for med 7-7-7-4-4-4 de siste seks årene er det jo gitt hva som kommer de neste tre årene.
                                      Last edited by Bondern; 29.10.2007, 10:56. Begrunnelse: Skrivefeil.
                                      My cat's breath smells like catfood.
                                      -R.Wiggum

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Det ville jo vært en nokså underlig avslutning på sesongen om søpla slår viking og Judas avgjør mot Stabæk.

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Det ville jo vært en nokså underlig avslutning på sesongen om søpla slår viking og Judas avgjør mot Stabæk.
                                          da vil det bli en medalje med en sur bismak, men likefullt en medalje.
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...