Da har det meldt seg 1 lag fra Kanari-Fansen. Nå må resten få ut fingeren hvis det skal bli turnering på dere
Supportercupen 2005
Collapse
X
-
Iom. at det er langt over den 20. juli i dag, så etterlyser jeg litt info om hvordan det nå jobbes framover med busstur/kveldsarrangement.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostIom. at det er langt over den 20. juli i dag, så etterlyser jeg litt info om hvordan det nå jobbes framover med busstur/kveldsarrangement.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av gulostIom. at det er langt over den 20. juli i dag, så etterlyser jeg litt info om hvordan det nå jobbes framover med busstur/kveldsarrangement.Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Da ser det ut til kun å bli Return of the ugly som blir med i årets supportercup da. Fristen til å melde på lag blir fredag 12 august, og innbetalingen skal være gjort seinest mandag 15 august. All påmelding til meg.
PS: Blir det bare et påmeldt lag,så blir det ingen busstur!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDa ser det ut til kun å bli Return of the ugly som blir med i årets supportercup da. Fristen til å melde på lag blir fredag 12 august, og innbetalingen skal være gjort seinest mandag 15 august. All påmelding til meg.
PS: Blir det bare et påmeldt lag,så blir det ingen busstur!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gulostOpprinnelig skrevet av TonyDa ser det ut til kun å bli Return of the ugly som blir med i årets supportercup da. Fristen til å melde på lag blir fredag 12 august, og innbetalingen skal være gjort seinest mandag 15 august. All påmelding til meg.
PS: Blir det bare et påmeldt lag,så blir det ingen busstur!Kommentar
-
Det har du jaggu gjort! Hehe.. men kto. nr. kunne jeg ikke se noe sted. Har sendt deg svar.. Men, har det kommi til noen flere lag?Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Kommer det noe mer info om cupen snart? Det er vel nå til helgen?NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Oppsettet har kømmi.
Return of the Ugly, eidsvollkanariene, skal ut mot Panatilløkos, Bastionen Tifo, Skeid-Oksene, og Skriveleif United. Hyggelig også å se at flere Kanari-lag blei med!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Forøvrig har vi ei lita krise i laget... to spillere har fått akutt virkelighets-syke, kan ikke bli med, og har meldt forfall. Derfor søker vi erstatninger. Vår første kamp går kl. 10.45, og vår siste, om ikke høyere makter griper inn og sender oss videre fra pulja, går 13.40. I alle tilfeller er alt spill slutt kl. 17.00. Har du lyst, har du lov.. nøl ikke med å ta kontakt med meg på tlf. 9 1 5 9 2 9 3 2. Hilsen Per ArneStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Skal selv bort denne helgen, ellers skulle jeg bidratt med litt supersportslig støtte Per ArneUltras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Vestfold Kanaris møter: Enga Tifo, Saftkokaradn, Supporterbussen og Menigheden Ungdom... EASY MATCH!!! :lol:
Går rykter om bluss og store mengder flagg/banner 8)
DEN KOMMER HJEM, DEN KOMMER HJEM,
DEN KOMMER, BØTTA KOMMER HJEM (til Vestfold... :lol: )Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av SupermannSkal selv bort denne helgen, ellers skulle jeg bidratt med litt supersportslig støtte Per ArneStøtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
Kommentar