Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Typisk! Men forresten, ja, vi må sløyfe paragrafen om kun eidsvollinger på laget, så hvor du enn er fra, ta kontakt I DAG, ellers må vi trekke laget. Tenk så deilig det er og lede 1-0 mot Bastionen, så vi kan legge oss ned én etter én med "krampe." Hæ?
Hvis jeg har lest regelmentet riktig tror jeg det går an å låne spillere fra et annet KFL-lag. Jeg vet ikke hvor mange Vestfold-Kanaris stiller med, men hvis kampene ikke kolliderer kan det jo tenkes at "vi" kan hjelpe til?
Kanskje Kapteinen kan svare på dette? :idea:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
på benken; jan helge
ikea knaærn
++overaskelser :roll:
dette laget skal feie over all motstand,som dere ser har vi litt redusert mannskap,så benken er ikke den sterkeste.For de a dere som ska se cupen,dere kommer til å bli imponert av keeperen til vestfold kanaris,reitmaier din plass kan bli trua.
FORZA FUGLA!
- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
Vestfold Kanaris vant alle sine kamper i innledende runde. Vi slo bl.a. Enga 1-0 :-) Vi røk desverre ut for et mix-lag (som strengt tatt ikke var et supporterlag) i kvartfinalen. :-(
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Sakset fra tb.no:
Høy temperatur med supportere på banen
Horten: Supportere konkurrerer som regel om å være best utenfor banen. I Lystlunden lørdag fikk de også mulighet til vise hvem som er best på banen.
Supporterklubber fra hele Norge var samlet til supportercup, og temperaturen var høy. Blant annet var vi vitne til et ampert vorspiel på det som kan bli årets seriefinale. Med Ardian Gashi som tilskuer braket Starts Tigerberget sammen med et av VIF-klanens 13 deltakende lag.
De lokale lagene skuffet en smule. FK Tønsbergs supportere møtte ikke opp, og Ørneredet røk ut i gruppespillet.
Som vanlig satte VIF klanen sitt preg på arrangementet med sin tallmessige overlegenhet. Likevel var det en annen gjeng fra Vestfold som gjorde seg aller mest bemerket, i alle fall med tanke på supportereffekter og stemning. Vestfold Kanaries, Lillestrøms supporterklubb i Vestfold sørget for stor stemning rundt kampene sine.
– Vi er en gjeng fra hele Vestfold som heier på Lillestrøm, og når vi er såpass mange er det bare naturlig å ha sin egen supporterklubb her i fylket, sier en av medlemmene, Tore Jacobsen.
Lillestrøms supporterklubber bet også godt ifra seg på det sportslige plan. I herrefinalen vant Baloo United fra Lillestrøm over Gystadmyra, også det Lillestrøm-supportere.
Arrangementsansvarlig Ray Olaussen forteller om meget gode tilbakemeldinger.
– På hjemmesidene til Norsk Supporterallianse står det at dette var den beste supportercupen som har vært arrangert noensinne, og det er vi naturligvis stolte av. Vi var heldige med været, og det bør vel være unødvendig å fortelle at stemningen sto i taket under landskampen lørdag, sier Olaussen.
Kommentar