Er det noen som kan bekrefte, eller avkrefte, om LSK spiller treningskamp mot Bærum i dag?
Treningskamp i dag?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av BærumSK.noDessuten håper vi at flest mulig stiller opp på nok en storkamp på Kadda.
Ellers går dagene med til å banke opp oppmann Ståle Lundemo og hive han i elva.
ArildKommentar
-
Helt seriøst: Dette var bedritent. Bærum er et 2. divisjonslag. Da er det faktisk ingen unnskyldning at vi ikke brukte alle de beste fra start. Akkuratt nå føler jeg meg nesten litt flau! Jeg har ikke sett kampen, men det hjelper ikke om de har spilt aldri så bra, resultatet er og blir elendig
Oi, jeg hadde ikke mye positivt å si...Kommentar
-
Må huske på det at det ikke er noen "walk-over" å møte lag fra 2.divisjon. Her er det mange gode spillere med høye ambisjoner, og hvis man ikke yter 100% får man ofte trøbbel. Vi spilte sikkert ingen god kamp, men husk at laget vi møtte er en av favorittene til å rykke opp i 1.divisjon.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fredpet76Må huske på det at det ikke er noen "walk-over" å møte lag fra 2.divisjon. Her er det mange gode spillere med høye ambisjoner, og hvis man ikke yter 100% får man ofte trøbbel. Vi spilte sikkert ingen god kamp, men husk at laget vi møtte er en av favorittene til å rykke opp i 1.divisjon.
Tap mot Bærum og andre 2.div lag er for dårlig UANNSETT!!!Kommentar
-
-
Synes ikke det er noen som helst grunn til å "unnskylde" dette...
-
I følge Romerikes Blad i dag morges stilte LSK2 med følgende lag:
Per Magne Misund
Marius Ullekleiv - Harald Hauge - Jørgen Pettersen - Gunnar Halle
Johan Petter Winsnes - David Vidarsson - Robert Koren - Sasa Radulovic
Magnus Powell - Eirik Soltvedt
Etter pause kom Eirik Jansen inn for Misund i mål, Thomas Bjerk for Ullekleiv på høyre back (!), mens Skhodnan Rexhaj spilte de siste 19 minuttene for Soltvedt.
Dette kaller jeg et LSK2-lag, og tar 1-0 tap med litt større sinnsro når jeg ser oppstillinga enn da jeg så overskriftene. Aftenposten skriver at det bare er Koren og Powell som er i første-11'ern; jeg tror det bare er Koren. Misund skal ha stått meget bra i mål, JP og Sasa skal ha vist noen små glimt av god form, ellers ingen som overbeviste av de som har spilt lite hittil. Når Rösler først ville prøve andre-11'ern var vel et godt 2-divisjonslag en grei motstander.
gilbertKommentar
-
-
Synes ikke det er noen som helst grunn til å "unnskylde" dette...
-
Folk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?Kommentar
Kommentar