hvorfor spiller Jørgen Pettersen i en lsk-drakt, det er det jeg lurer på... Han var i hjembyen min et år i kvik halden på utlån fra ffk, og jeg kan trygt si at han ikke er i nærheten å være en god 2.div spiller engang..
Treningskamp i dag?
Collapse
X
-
Jørgen Pettersen trener med Fugla for tida, siden vi fortsatt er på jakt etter forsterkninger i alle tre lagdeler, ikke minst en midtstopper. Men ut fra de valgene Rösler har gjort hittil ville jeg bli VELDIG overraska hvis han fikk noe tilbud.
Som cover for midtstopperne PSA og Kippe har vi Rambekk og kanskje Hauge, og selv Hauge (unnskyld, Harald) går så vidt jeg kan forstå utapå Pettersen. Hauge holdt brukbart 1. divisjonsnivå i Hønefoss ifjor (og har gjort det såpass bra på treningene at han har fått kontrakt for 2005), og det er vel litt tvil om Pettersen er der. Men det koster vel ikke stort å gi folk en sjanse, så får de (mis)bruke den som de kan.
gilbertKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOverraskende. Jeg sa ikke noe om det med b-laget jeg, var ikke der, men skjekka jo med en gang etterpå hvilket lag vi spillte med. Trodde alle andre fugler skjekket sånnt også? :?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av PaddisFolk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?
Hadde jeg vært der så hadde jeg selvfølgelig fått med meg at det var ett b-lag som spillte.Kommentar
-
Jeg driter i om det var B eller C-laget!
Synes å tape mot Bærum er for dårlig uannsett!
Noe annet jeg ikke likte var at Jørgen Pettersen fikk prøve seg selv om alle vet han er for dårlig for damenes Toppserie... liker heller ikke at Gunnar Halle spiller, da synes jeg det må være bedre å gi en eller annen junior sjansen!Kommentar
-
Jeg driter i om det var B eller C-laget!
Synes å tape mot Bærum er for dårlig uannsett!
Noe annet jeg ikke likte var at Jørgen Pettersen fikk prøve seg selv om alle vet han er for dårlig for damenes Toppserie... liker heller ikke at Gunnar Halle spiller, da synes jeg det må være bedre å gi en eller annen junior sjansen!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av PaddisFolk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?
Hadde jeg vært der så hadde jeg selvfølgelig fått med meg at det var ett b-lag som spillte.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av PaddisFolk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?
Hadde jeg vært der så hadde jeg selvfølgelig fått med meg at det var ett b-lag som spillte.
Publisert : 15.03.2005 - 23:00. Oppdatert: 16.03.2005 - 10:15
Publisert : 16.03.2005 - 10:14 Oppdatert: 16.03.2005 - 10:15Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av CocaJerryOpprinnelig skrevet av Bolsen3Herregud, CocaJerry og Nordby, dette er det barnehage klasse over!
Neste gang skal vi lage en post over med "Vi gjør oppmerksome på at dette innslaget inneholder sterke scener".
Ses på sangdagen!Kommentar
Kommentar