Treningskamp i dag?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    #21
    hvorfor spiller Jørgen Pettersen i en lsk-drakt, det er det jeg lurer på... Han var i hjembyen min et år i kvik halden på utlån fra ffk, og jeg kan trygt si at han ikke er i nærheten å være en god 2.div spiller engang..
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3208

      #22
      Jørgen Pettersen trener med Fugla for tida, siden vi fortsatt er på jakt etter forsterkninger i alle tre lagdeler, ikke minst en midtstopper. Men ut fra de valgene Rösler har gjort hittil ville jeg bli VELDIG overraska hvis han fikk noe tilbud.

      Som cover for midtstopperne PSA og Kippe har vi Rambekk og kanskje Hauge, og selv Hauge (unnskyld, Harald) går så vidt jeg kan forstå utapå Pettersen. Hauge holdt brukbart 1. divisjonsnivå i Hønefoss ifjor (og har gjort det såpass bra på treningene at han har fått kontrakt for 2005), og det er vel litt tvil om Pettersen er der. Men det koster vel ikke stort å gi folk en sjanse, så får de (mis)bruke den som de kan.

      gilbert

      Kommentar

      • Hertis
        I karantene
        Forumonanist
        • May 2004
        • 173

        #23
        Hvorfor spillte Gunnar Halle ? ett comeback på gang :twisted: ?

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #24
          Opprinnelig skrevet av Nordby
          Overraskende. Jeg sa ikke noe om det med b-laget jeg, var ikke der, men skjekka jo med en gang etterpå hvilket lag vi spillte med. Trodde alle andre fugler skjekket sånnt også? :?
          På den tiden sto ingen info noe sted fra kampen annet enn det lille jeg "limte inn" fra Bærum SK sine sider.

          Kommentar

          • CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

            #25
            Opprinnelig skrevet av Paddis
            Folk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?
            Det ble fortalt at Jørgen Pettersen skulle spille for kontrakt men ikke at halve laget skulle bestå av reserver, folk fra andre klubber og pensjonerte spillere.
            Hadde jeg vært der så hadde jeg selvfølgelig fått med meg at det var ett b-lag som spillte.

            Kommentar

            • Latvijan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2005
              • 360

              #26
              Jeg driter i om det var B eller C-laget!
              Synes å tape mot Bærum er for dårlig uannsett!

              Noe annet jeg ikke likte var at Jørgen Pettersen fikk prøve seg selv om alle vet han er for dårlig for damenes Toppserie... liker heller ikke at Gunnar Halle spiller, da synes jeg det må være bedre å gi en eller annen junior sjansen!

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1250

                #27
                Jeg driter i om det var B eller C-laget!
                Synes å tape mot Bærum er for dårlig uannsett!

                Noe annet jeg ikke likte var at Jørgen Pettersen fikk prøve seg selv om alle vet han er for dårlig for damenes Toppserie... liker heller ikke at Gunnar Halle spiller, da synes jeg det må være bedre å gi en eller annen junior sjansen!
                Ellers da? Kan du ikke heller fortelle folket hva du liker? Prøv å vær litt mer saklig nesta gang du slenger inn en kommentar.

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                  Opprinnelig skrevet av Paddis
                  Folk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?
                  Det ble fortalt at Jørgen Pettersen skulle spille for kontrakt men ikke at halve laget skulle bestå av reserver, folk fra andre klubber og pensjonerte spillere.
                  Hadde jeg vært der så hadde jeg selvfølgelig fått med meg at det var ett b-lag som spillte.
                  Jo da, like etter kampslutt stod laget på rb.

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                    Opprinnelig skrevet av Paddis
                    Folk desper rundt etter et tap for Bærum. Visste dere ikke at LSK skulle stille med b-laget. Var dere der?
                    Det ble fortalt at Jørgen Pettersen skulle spille for kontrakt men ikke at halve laget skulle bestå av reserver, folk fra andre klubber og pensjonerte spillere.
                    Hadde jeg vært der så hadde jeg selvfølgelig fått med meg at det var ett b-lag som spillte.
                    Jo da, like etter kampslutt stod laget på rb.
                    nei det var ikke noe "like etter slutt" der, hvorfor tror du folk dreiv å etterlyste det da :roll: .

                    Publisert : 15.03.2005 - 23:00. Oppdatert: 16.03.2005 - 10:15
                    http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1505550.ece


                    Publisert : 16.03.2005 - 10:14 Oppdatert: 16.03.2005 - 10:15
                    http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1506307.ece

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #30
                      Herregud, CocaJerry og Nordby, dette er det barnehage klasse over!

                      Kommentar

                      • CocaJerry
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2532

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                        Herregud, CocaJerry og Nordby, dette er det barnehage klasse over!
                        Beklager de sterke scenene men vi krangler faktisk ikke.

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
                          Herregud, CocaJerry og Nordby, dette er det barnehage klasse over!
                          Beklager de sterke scenene men vi krangler faktisk ikke.
                          Vi var bare litt uenige i noe som egentlig er en bitteliten bagatell, men vi krangla aldri, og jeg gav meg når jeg så linkene hans, og det han sa stemmte.

                          Neste gang skal vi lage en post over med "Vi gjør oppmerksome på at dette innslaget inneholder sterke scener".

                          Ses på sangdagen!

                          Kommentar

                          • Do'h
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 1891

                            #33
                            Hva er galt med barnehageklasser?
                            LSK FOR GULL 2006

                            Kommentar

                            • Bolsen3
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 1061

                              #34
                              Jeg har ikke sagt at dere krangla, bare syntes det var litt barnslig...men jeg skal ikke bry meg no mer, nå som dere er enige

                              Kommentar

                              Working...