Forventninger før sesongen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lyn
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Mar 2005
    • 2

    Forventninger før sesongen

    Hei, jeg har et par spørsmå til dere Lillestrøm supportere som jeg håper dere kan ta dere tid til å svare på.

    1. Hvilke forventninger har dere til Lillestrøm denne sesongen?

    2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?

    3. Vurdering av stallen.

    4. Lillestrøms plassering ved slutten av sesongen.

    Håper dere kan være så ærlige som mulig på spørsmålene. Takk...
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    #2
    1. Hvilke forventninger har dere til Lillestrøm denne sesongen?

    Jeg forventer at vi blir blandt de 6 beste

    2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?

    Heinz Müller – Christoffer Andersson, Pål Steffen Andresen, Frode Kippe, Anders Rambekk – Espen Søgård, Robert Koren, Kasey Wehrman, Pål Strand –Myklebust/Mifsud, Sundgot/Powell.

    3. Vurdering av stallen.

    Mangler 1 stopper, 1 høyre ving og 1 etterlengtet toppspiss


    4. Lillestrøms plassering ved slutten av sesongen.

    GULL
    tipper 4 plass hvis vi er heldig med skader og
    noen gidder å score mål!!!

    Kommentar

    • Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 719

      #3
      Tror Myklebust spiller mer enn Powell - jeg håper i hvertfall det selv.
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        1. Jeg forventer at vi skal spille litt mer langs bakken og gjennom midtbanen, og at vi er med å kjempe relativt høyt oppe på tabellen.

        2. Strand - Sundgot - Myklebust

        Koren - Wehrman - Søgård

        Rambekk - Kippe - Andresen - Andersson

        Müller

        3. Blant de beste 11'erne i Norge, men veldig tynt bak de 12-13 beste.

        4. Håper vi kan blande oss inn i medaljekampen. 4.-6.-plass er vel mest realistisk.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Håper på topp 4 men trur blant de 7 i år også(sorry Uwe men du trenger mer enn 1 sesong)

          LYN rykker ned så samme faen!

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Burde bli blant de 6 beste, og det blir vi også. Blir faktisk 3 plass i år. Magnus Myklebust blir årets skjerneskudd i tippeligaen, og kommer til å debutere på A-landslaget, så da vet du det...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Fjeller'n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 905

              #7
              Re: Forventninger før sesongen

              Opprinnelig skrevet av Lyn
              1. Hvilke forventninger har dere til Lillestrøm denne sesongen?

              2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?

              3. Vurdering av stallen.

              4. Lillestrøms plassering ved slutten av sesongen.

              Håper dere kan være så ærlige som mulig på spørsmålene. Takk...
              1. Ustabile og ganske skadeutsatt (Veldig avhengig av at f.eks.Strand er i form). Tidvis tragisk "gampeball" og tidvis brilliant, hurtig og leken fotball. Mini vil sitte på TV2 og kalle det gamping og kriging uansett.

              3. Litt tynn. Kippe, Koren og Wehrman vil herje. Myklebust vil være en av årets store overraskelser. Mini vil sitte på TV2 og snakke om de store sterke spissene til LSK, og hvor bra de er på dødballer.

              4. Fugla ender på 5. Mini vil sitte på TV2 og snakke om VIF, Brann og RBK.


              Stian
              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                #8
                Vår plassering er topp 6. Som nevnt her så trenger nok Uwe mer enn 1 sesong. Ikke for å dra inn vif, men det gjorde jo rekdal. Uwe må få sette sitt preg på Lsk, og det er vel en del han vil ha forrandret.

                Unge Myklebust blir en kjempe hit. Håper vi selger Powell (skal man være en topp-klubb er det ikke plass til spisser som ikke scoorer og sutrer i tillegg).

                For KFL sin del så tror jeg vi vår et positivt år, pga av ny plassering av feltet (trenger nok litt innkjøring her å) og nye tiltak som tog-tur
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

                  #9
                  HÅPET er såklart 1. plass...
                  LSK FOR GULL 2006

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Føler meg sikker på medalje! Gull blir det nok ikke før tidligst 2006, så enten sølv eller bronsje.. Mener vi i utgangspunktet hadde en god nok stall i fjord til å ta medalje, men at spillerstilen og filosofien til Arne ikke passet helt med det spiller matrialet vi hadde+ at det var Arnes 7ende år, og derfor var verken trener eller spillere topp motiverte (alle visste jo også at det var erlandsens siste år, så det ble mye "vente på neste sesong").

                    Nå har laget fått et stort løft med der Uwe som sjef. Mange sier laget er for svakt til å kjempe helt der oppe, men årets lag er ikke mye anderledes enn det laget alle lovpriste i fjord. Greit Baron er borte, men jeg mener at Heinz er en god erstatter. Einarson er borte, men han var det ingen som regnet med før seriestart i fjord, det hindret ikke folk i å tippe LSK på pallen for et år siden. Poenget mitt er at laget vi hadde i 2004 var godt nok til å ta medalje, det er årets lag også, med den rette treneren.

                    Årets største profiler i LSK i år blir Kippe,Anderson, Koren, Kasey og muligens Strand. Desuten tror jeg på enda en god sesong av Sundgot. Myklebust kan bli en kjempe overaskelse! Har trua på denne karen! Dessuten kan fort Heinz Müller, Espen Søgård, Anders Rambekk og kanskje Mifsud bli viktige jokere.

                    Eneste minuset jeg kan se er at muligens stallen kan bli litt tynn. Men det sa "eksperter" i 2001 også! Dessuten har vi mange spillere som kan spille på flere posisjoner. Så tror ikke dette med tynn stall er et så stort problem som mange skal ha det til...

                    Tror på en meget god sesong!

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      1. Hvilke forventninger har dere til Lillestrøm denne sesongen?

                      Håper vi spiller mer langs bakken, og hurtigere. At vi får flytta midtbane spillerene, og backen`e litt fort oppover banene under angrepet.

                      2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?

                      Spørs jo litt om vi spiller 442 eller 433 men jeg vis jeg tar utgangspunkt i 433:

                      Strand - Sundgot - Myklebust

                      Koren - Wehrman - Søgård

                      Rambekk - Kippe - Andresen - Andersson

                      Müller



                      3. Vurdering av stallen.

                      Skulle gjerne hatt en høyreving,og en spiss. Savner egentlig alle lagdeler, så en litt yngre reservekeeper (eller at vi lar jansen spille litt mer), hadde ikke gjort noe. Gjerne også en midtstopper. Jeg mener vi har en av de klart beste midtbanene i Tippeligaen, og også et veldig sterkt forsvar.

                      4. Lillestrøms plassering ved slutten av sesongen.

                      Jeg håper realistisk sett av vi tar 3 plassen. Men jeg tror vi får en plassering mellom 3-6. Men "urealistisk sett" håper jeg selvfølgelig vi tar gullet.

                      Kommentar

                      • Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

                        #12
                        1. Med en godt start og en god gammeldags høstsesongen kan de klare en plass blandt de fire øverste være innen rekkevidde.

                        2. Muller
                        stoffe- kippe -PSA - rambekk

                        søgård - wehrman- koren

                        strand - sundgodt - myklebust

                        Kommentar

                        • Ola
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1651

                          #13
                          1. Hvilke forventninger har dere til Lillestrøm denne sesongen?
                          Håper vi spiller underholdende, og vinner alt hjemme. Myklebust blir årets nykommer og Sundgot årets målscorer. 8000 i snitt på kampene.

                          2. Hvordan blir deres førsteellever seende ut i år?
                          Muller,
                          Andersson, Andresen, Kippe, Rambekk,
                          Søgård, Wehrman, Koren
                          Myklebust, Sundgot, Strand

                          3. Vurdering av stallen.
                          Tror ikke keeperen er mer enn ok. For tynn dekning på de fleste plasser. Strand, Kippe og Sundgot som nøkkelspillere. Svakhet på høyresiden offensivt.

                          4. Lillestrøms plassering ved slutten av sesongen.
                          Med max uttelling tar vi gull, litt flaks tar vi tredje, mest realistisk tar vi femte, med uflaks blir det helt ned mot niende.

                          Kommentar

                          Working...