Ifølge nyhetstråden er Riise småskadet og usikker. Det var ukjent for meg.
Kamptråd LSK-Sandefjord 3.11.07
Collapse
X
-
Avslutter sesongen med 7-0
Hadde vært digg :P
Rambekk skal kjempe og Rambekk skal sloss, Rambekk er en av oss1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
mitt lag
søgård - rambekk - andresen - johnsen
arnarsson kiko brenne
essediri gundersen cisse
ingen grunn til å sjanse med kippe og riise. riise trenger også hvile, gutten er nesten utbrent.....
lyst til å se arnarssonn, essediri og cisse.... spennend spillere jeg mener vi ikke har sett nok av.. samme med gundersen...Kommentar
-
mitt lag
søgård - rambekk - andresen - johnsen
arnarsson kiko brenne
essediri gundersen cisse
ingen grunn til å sjanse med kippe og riise. riise trenger også hvile, gutten er nesten utbrent.....
lyst til å se arnarssonn, essediri og cisse.... spennend spillere jeg mener vi ikke har sett nok av.. samme med gundersen...Kommentar
-
ja, tok litt av hehe. men har lyst til å se f.eks. arnarsson og hvordan han gjør seg. synes godt nordlie kunne byttet han inn hvis vi leder med et par mål...Kommentar
-
Kommentar
-
Mange her tror visst dette er en treningskamp.....hallo, vi skal spille om medalje i serien, folkens, og Sandefjord tar man ikke lett på! Det har vi fått svi for før......
Det er slik at de rykker ned og har lite annet enn en hederlig innsats i siste kamp å spille for, men det er jo akkurat de de gjør. Ingen skal få meg til å tro at de har lagt seg ned før å dø eller blir lekt med på Åråsen.
Skulle vi drite oss ut her så er det ikke akkurat noen god oppladning til neste helg hvor resten av Norge håper vi taper - det er kun full kampmodus og innsats som gjelder nå.
Vi er avhengig av at Stabæk og Viktig avgir poeng, noe som slett ikke er umulig, men det eneste vi kan gjøre noe med er å sørge for å vinne denne kampen selv! :twisted:
Jeg er klar for en medalje-pils senere på pøbben senere i kveldEvig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?Kommentar
-
Tipper både Viking og Stabukk avgir, og at LSK fint følger opp med å klare uavgjort hjemme mot Sandefjord, og at vi dermed som vanlig driter på leggen når det virkelig gjelder. LSK i et nøtteskall. Er litt redd for at fokuset i spillergruppa ligger 1 uke fram i tid.
Men vi får håpe på komfortable 4-0. . .
scages, egentlig optimist, men med fugla vet man aldri.Kommentar
-
---------------------- OttO-------------------
Anders - Pål Steffen - Frode - Johnsen
Espen --------- Khaled --------- Simen
Bjørn Helge ----- Olivier ----------- Arild
Tørr nesten sette penger på at dette er laget vi får se i dag gitt.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Hvordan du tør sette penger på at OO spiller sentralt og Arild på kanten lurer jeg veldig på.Kommentar
-
Jeg må si at jeg faktisk tenkte litt på det der, og jeg er usikker, det eneste jeg vet er at jeg er helt sikker på at det er de 11 som starter. og jeg vet også at de 3 forran vil rullere på posisjonene.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar