Kamptråd LSK-Sandefjord 3.11.07
Collapse
X
-
Har du noensinne sett en fotballkamp??? Å si at vi blir utspilt er bare tull! Vi ga de 1-0. Før det skapte vi en god del sjanser. Det eneste Sandefjord har hatt er en sjanse til Adriano, og 4 cornere som de ikke skapte noenting på. Hvis det er å rundspille et lag, ber jeg deg om å se et par kamper til.Kommentar
-
Det er greit at vi spiller under pari, men vi styrer jo alikevel denna kampen. At vi blir utspilt er en teit påstand. Sandefjord scorer på en gratis mulighet, og munoz har tilog med flaks med at ottos redning havner i føttene hans. Mitt største problem er at Rambekk fortsatt står utpå banen. Han burde faen meg vært benka for LENGE siden... makan til klønete opptreden! Han har kosta oss flere poeng i år, og jeg er faktisk glad at han drar til odd nå. over middagshøyden. Danton er et bedre valg, og det sier sitt..."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jaja, ser ikke ut som vi får noe hjelp verken fra godset eller enga, men det hjelper uansett lite om vi ikke klarer å ta oss av sandefjord selv.
Forventer seier i denne kampen for skam skyld.
Heldigvis rykker møkkalaget sandefjord ned. utrolig av vi ligger an til å tape 2 av 2 hjemmekamper mot dette laget.
FULL innsats i 2 omg!!!!!!!!!!!!!!!BRGDS
HallgeirKommentar
-
Sundgpt burde absolutt ha hatt en scoring i løpet av kampen. Brenne og Søgård hadde også gigant sjanser. Men vi gir jo kampen til Sandefjord, dersom det blir mange lange baller på Kjølner og Madsen. Vi burde ha to vinger som kan utfordre og fylle opp med folk i midten.Kommentar
-
2-0 til viking. 3-0 til stabæk,
og vi ligger fortsatt under 1-0
sesongen 2007 har vertfall ikke svart til mine forventinger, uavhengig av cupcull eller ikke,
Før samlet vi på 7plasser, nå har vi begynt å samle på 4plasser
Dette holder enkelt å greit ikke målBRGDS
HallgeirKommentar
-
Jaja.. Vi fortjener rett og slett ikke noe bedre etter så mange tap og uavgjort etter sommerferien.. Nå blir det ikke lett å møte på forelesning. LSK var jo et bedre lag enn sandefjord ,men det skulle bare mangle.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Spillerne presterer ikke, Nordlie mister hodet.
Nå ryker cupfinalen også.Oh, fishy, fishy, fishy fish!
That went wherever I... did go!Kommentar
-
Kampbildet i cupfinalen kan bli til forveksling likt dette. Setter vi en av de tre første sjansene vi helt sikkert kommer til å skape i finalen skal i alle fall jeg puste lettet ut. Vi har sjanser nok i massevis til å vinne mot Sandefjord, men har på ingen måte samme flyten som mot RBK.
Fjerdeplass i år igjen, javel, men med cupgull blir dette likevel en meget bra sesong.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Enig i at spillerne ikke presterer. Når Nordlie mister hodet skjønner jeg ikke.... Hvis du sikter til episoden etter kampslutt så synes jeg nå det var det helt riktige av Nordlie - Occean hadde jo alt mistet hodet så noen måtte gå inn og ta tak slik at ikke neste helgs cupfinale skulle ryke.Kommentar
-
Sålenge vi ikke vinner er ikke det bra nok. Vi skaper et greit antall sjanser og bør vinne. Men vi må ta med oss denne kampen slik at vi ikke gjør samme feil om en uke. Denne kampen kan fort ligne litt. Denne pluss Kärjeng kampen inneholder det meste av advarsler vi kan få. Jeg vet ikke hvor gode midstopperne til Haugesund er på hode, men er de bra, tror jeg det dummeste vi gjør er å spille mye langt mot OO og Gilbert. Jeg vil helst ha to vinger som kommer til innlegg og fylle opp med Søgård og Brenne samt motsatt ving og evt back inne i feltet. Jo fler strenger vi har å spille på jo bedre er det.Kommentar
-
Enig i at spillerne ikke presterer. Når Nordlie mister hodet skjønner jeg ikke.... Hvis du sikter til episoden etter kampslutt så synes jeg nå det var det helt riktige av Nordlie - Occean hadde jo alt mistet hodet så noen måtte gå inn og ta tak slik at ikke neste helgs cupfinale skulle ryke.
KimFLKommentar
Kommentar