Kamptråd LSK-Sandefjord 3.11.07

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kopperud
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2006
    • 1697

    Opprinnelig skrevet av Trondeo
    MENTALITET (banner topp)

    *LSK-logo* (midt)

    Ultras Felt C (bunn)

    Det blir vel riktig?
    Nesten, det stod bare FELT C
    Ultras Felt C 2005x2015

    Lillestrøm & Bajen

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      Er vi det eneste laget som ikke klarer å slå et bunnlag på hjemmebane...?

      Flau smak i kjeften selvom det viste seg at det ikke spilte noen rolle for medaljekampen. Spillerne dasser rundt til tider og mer feilpassninger er det lenge siden jeg har sett.

      Faktisk så fikk kroppen et støkk i går og jeg tar ikke cupen for gitt, jobbes det ikke så ryker vi - noe som blir tidenes fall:twisted:

      Kommentar

      • heidar
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2128

        Det eneste laget, i tillegg til Viking og Stabæk, som kun spiller uavgjort hjemme mot Sandefjord...
        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

        Endelig er mørketida over.

        Kommentar

        • FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

          ingen som har reagert på at thorsen dytta ned søgård og ikke fikk kort engang? det samme har vi fått 2 røde for tidligere i år. og i ene kampen var vel edvardsen dommer om jeg ikke husker feil. Bare sett situasjonen fra feltet, og ikke senere på tv'en...
          Kim
          Styremedlem KFL

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            Opprinnelig skrevet av FUGlinho
            ingen som har reagert på at thorsen dytta ned søgård og ikke fikk kort engang? det samme har vi fått 2 røde for tidligere i år. og i ene kampen var vel edvardsen dommer om jeg ikke husker feil. Bare sett situasjonen fra feltet, og ikke senere på tv'en...
            Jeg reagerte på det samme, og kommenterte at for eksempel vår kjære Rekdal kategorisk og ubetinget ville krevd direkte rødt kort, som han gjorde da Pål Steffen ga Hulsker en liten dytt etter å ha blitt overfalt. Thorsen viste seg i grunnen, med sin vif-bakgrunn, gjennomgående som en stygg spiller.

            gilbert

            Kommentar

            • wænk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 2244

              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              ingen som har reagert på at thorsen dytta ned søgård og ikke fikk kort engang? det samme har vi fått 2 røde for tidligere i år. og i ene kampen var vel edvardsen dommer om jeg ikke husker feil. Bare sett situasjonen fra feltet, og ikke senere på tv'en...
              Sikkert fordi Edvartsen er vant til å dømme hockey, og ikke har klart å omstille seg helt. Så virkelig sånn ut hvertfall.
              If you're not living on the edge, you take up too much room!

              Kommentar

              Working...