Årets spiller 07

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2131

Jeg syns dette valget var noe lettere ifjor....

Otto har vært enorm etter at han kom inn, men har ikke spilt hele året. PSA har tatt kjempesteg, og vært vanvittig god. Søgård har vist at han er bedre og mer anvendelig enn noensinne. Kippe er sjefen i et fantastisk forsvar.

Riise har hatt en ordinær sesong, og er uaktuell fordi han fortsatt søler bort angrep med å skyte.

Jeg velger å stemme på PSA, hovedsakelig pga. dårlig samvittighet siden jeg har gitt han for lite skryt i løpet av sesongen. Dette blir spennende!
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• Petter'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2006
      • 346

Kan ikke bli noe annet enn Espen

Kommentar

• sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

Ga min stemme til Otto.
        Den største positive overraskelsen i år.

Kommentar

• KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

Opprinnelig skrevet av trigz
          For meg står det mellom PSA og Søgård.

PSA må ligge i landslagsvannskorpa nå. Søgård har hatt sin beste sesong noensinne, og utviklet seg meget også med ballen i beina.

Søgård får derfor stemmen min. Den neste Torgeir Bjarmann og en bauta av en klubbspiller av typen som har gått av moten ellers i fotball-Norge.

Ikke enig i at Riise har vært så voldsomt god, jeg synes han har hatt en temmelig ordinær sesong, også sammenliknet med i fjor. Mindre synlig offensivt i 2007, selvom den defensive jobbingen er blitt bedre. Det er ikke defensivt jeg vil at BHR skal utmerke seg, men foran mål.
          Du har jo din karakterbok å forholde deg til. Har du tatt deg bryet med å regne ut snittkarakterer osv? Kunne vært interessant å sett hvordan denne så ut.

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2994

min stemme går helt klart til bjørn helge!
            I år så tar vi alt

Kommentar

• BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

Meter'n!

Min stemme går til: Meter'n!

Han har vært stor, i dobbelt forstand.

Han har stort sett måtte ta til takke med vingen, og har jobbet mye hjem. På tross av dette har han vært stabilt god.

Med fast plass i midten, og to skikkelige vinger, så hadde Meter'n lett bøtta inn 16-20 mål i år.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Hexaphim
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 2819

Det gleder meg at jeg kan gi min stemme til Søgård i år, både fordi han er klubbspiller fremfor noen og fordi han har tatt store steg framover siden tidligere sesonger. Det er også utrolig flott å se at han begynner å nyte stor respekt blandt tilskuerne for spillet sitt også, ikke bare innsatsen og klubbfølelsen.

Kommentar

• vollafugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2006
                  • 978

Årets...

Spiller; med sko på beina, (uten trekk for kort og karantener) synes jeg at Kippe har vært best. Dersom man legger vekt på slikt, synes jeg at Riise har vært best. Han må imidlertid trekkes for tilbakevendene landslags-influensa,

Overraskelse: Otto. Han har gjort manges (inkludert mine egne) bekymringer for keeperplassen grundig til skamme. Og for noen holdninger!

Opptur: Fristet til å si PSA. Fra antatt middelmådighet til en av de største i norsk sammenheng.

Nedtur: Hard kamp mellom Essediri og Rambekk. Av de to har Rambekk gjort mest skade, noe som vel er noe av det eneste man av naturlige årsaker ikke kan kritisisere Essediri for.

Forvandling: Simen Brenne. Gikk fra en relativt miuddelmådig vårsesong, til en kanonbra høst-sesong (to be continued...).

Uforløste; Kiesenebner, Av Rushfeldt beskrevet som den beste spilleren han noen gang har spilt med. Vi venter i spenning.

Farvel; Kasey. Han er og blir en bra mann. Skal man i krigen, ringer man til Desmond.

Snakkis; Heinz. Mannen, som ved et rent uhell kledde NFF og deres forvaltning av et skakkjørt og inkonsekvent regelverk, nakne. Kostet meg 500 spenn til TIFO.

Fighter: Søgård. Begrunnelse er overflødig.

Felt; C
                  Last edited by vollafugl; 31.10.2007, 20:18. Begrunnelse: Løk 1; Edvardsen. Løk 2; SIB

Kommentar

• vollafugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2006
                    • 978

Opprinnelig skrevet av KFL41
                    Kippe har vel kun stått over 7 kamper for karantene og et par til for skade.
                    Latterlig lite

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

Espen Søgård, for hjerte og fighterinnstillingen. For kampbrølene i garderoben og foran fansen. Fordi han hater Kålenga. Fristende også å nevne Otto, han gir 100 % i hver kamp også og har holdt fugleburet utrolig rent.
                      Hvem hadde trodd, etter at Heinz Müller gikk til Barnsley, at vi skulle få en enda bedre keeper i Otto? Årets positive overraskelse er han hvertfall. Håper han fortsetter slik i mange år.

Normalt er min favoritt Frode Kippe, man har fått sett for lite til han i år. Vi sier "takk" til TV2 og noen litt for lett påvirkelige dommere for det.

Gruseren Kippe kommer grusomt tilbake, i cupfinale og neste sesong. Da er kapteinen tilbake!!
                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

jeg stemte på Kiko.

men hva med å legge inn en stemmebok om hvem du stemte på
                        Lillestrøm

Kommentar

• gutt94
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2007
                          • 3272

Det er ikke vits og diskutere otto er lsk sine beste spilller i år!!
                          HVor mye bedere har han blit hvor mange tapper har han gjort(altså de som har ført til mål)
                          HVor mange asist har han som er kiper.
                          Ja otto er best
                          KnutHSolberg

Kommentar

• holmiz
                            The kjøkken-kanariz
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6064

Fetsundrånern øverst, med Pål Steffen og Otto på delt 2. plass og BHR på siste pallplass. Kippe detter dessverre ut (fra min topplassering) grunnet litt mange unødvendige kort (resten er ræva dømming, men det er en annen sak).

Andre som bør nevnes:
                            • Kiko - har tatt steget opp (som forventet) så jeg gleder meg til neste år
                            • Brenne - hvilken høstsesong!!
                            • Shane - solid sesong alt i alt, men å vrake Sportsklubben til fordel for FC hårbånd var rett og slett hårreisende!
                            • Mykle - startet sesongen i jetfart og avsluttet uten dieselturbo. Neste sesong tror jeg mykle tar steget helt opp til eliten!
                            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• dollyholly
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2007
                              • 965

Det står uten tvil mellom Kippe og Riise. Det blir Riise pga. at Kippe dessverre har måttet stå over så alt for mange kamper. Det har ødelagt gullsjansen for Lsk ettersom Kippe er sjefen og VELDIG viktig å ha på banen. Lsk med Kippe har gitt 2 poeng i snitt, uten har det gitt 1 poeng i snitt. Uten Kippe hadde Lsk ligget MYE lavere på tabellen.

Riise har hatt en meget god sesong og har fått et gjennombrudd på landslaget. ÅRETS SPILLER

Occean, Søgård og Fredriksson har heller ingenting skamme seg over. Søgård er jo fansens spiller. Du ser at han er litt ekstra glad i kanarifansen og gir alt for dere, og får meg er det bare en spiller som er mer Lsk og det er Tommy.

Årets største skuffelse er ene og alene Brenne. Er på gang nå, og er stjerna på gode dager, men denne sesongen har IKKE svart til forventningene.

Ellers er det ingen av spillerene som overgår dere kanarifansen. Fantastisk gjeng og den klart VIKTIGSTE grunnen til at Lsk er en toppklubb!!

Kommentar

• åskanari
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Oct 2007
                                • 6

Den som har prestert bra er oto og fetsundråner

Kommentar

• reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13278

Vi har jo mange gode spillere hos oss som har stått frem på banen i år, og mange av dem har også vært markerte LSK profiler i årevis og er stolte av klubben sin. Riise har landsen og en internasjonal fremtid foran seg. Kippe har kniksenprisen og mange år med børstopper og skrytbak seg, Men den mest ihuga LSK supporteren på banen har bare oss, og derfor får Søgård min stemme.

Jævla bra har han vært også.

Kommentar

• Vicarious
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 391

Erling Stray nominerer Otto Fredrikson i en artikkel i dagbladet om "årets spiller hos supporterklubbene".

Tror neimen ikke jeg er helt uenig. Basert på de kampene han har spilt er han antagelig jevnt over vår bestemann. Men spørsmålet er vel om tittelen bør gå til en som kun har spilt 12 kamper. Egentlig ikke kanskje, så jeg stemmer på Riise, Meter'n eller Fetsundrånern.

Kommentar

• Canário
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 1471

Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                      Årets...
                                      Årets friskus: Magnus Myklebust
                                      Årets punkt: Nullpunktet mot Käerjéng.
                                      Årets flopp: Essediri
                                      Årets åpenbaring: Søgård som back og anker.
                                      Årets kriger: Kippe
                                      Årets assistkonge: Riise (seks i serien - ti totalt).
                                      Årets fremgang: Otto. Fra å være ankepunktet på keeperplassen til å varte opp med bunnsolid spill med ditto holdninger.
                                      Årets fremskritt: Kiko. Vist hovmester-taker etter mye bryderi i starten.
                                      Årets hånd: Sundgot. Og Frode Grodås' heldige hånd om keeperne.
                                      Årets angrep: 3-1-scoringa mot VIF.
                                      Årets vindu: Overgangsvinduet.
                                      Årets supperåd: NFF.
                                      Årets kamp: Aalesund hjemme.
                                      Årets promilletest: Si prøvespill-keeper Grzegorz Szamotulski fem ganger uten å snøvle.
                                      Årets avtakking: Winsnes etter tro tjenste uten store ord og fakter, men bare med innsats og iver.
                                      Årets meter: Occean
                                      Årets mål: Occeans 3-0-scoring mot Aafk.
                                      Neste års mål: Seriegull!

Summa summarum mener jeg, som sagt før, at Søgård er hakket over PSA og Otto til årets spiller, selv om det er tett. Ingen tvil om at indreløper-rollen har passet bedre til en boks til boks-spiller som Søgård.

Kommentar

• A-net
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2006
                                        • 447

Årets kfl: Godset hjemme..
                                        I med og motgang - vi er Lillestrøm!

Kommentar

• gilbert
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 3218

Opprinnelig skrevet av Canário
                                          Årets assistkonge: Riise (seks i serien - ti totalt).
                                          Pluss to straffer, som Roy har foreslått bør telle minst like mye som målgivende (selv om Ollie missa den ene mot Godset, og bare Kikos mot Lyn ble tellende).

Likevel går min stemme fortsatt til Espen, som (igjen) har gjort alle forhåndstips ("han er ingen indreløper") til skamme, stadig blir bedre teknisk og taktisk, skårer mål (!) og gir assist nesten som de fødte indreløperne Brenne og Riise, og spiller anker og back med den største selvfølgelighet.

gilbert

Kommentar

Working...