Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nye seter over hele Notar-tribunen og tette igjen svingen med seter. Dette er noe som ble sagt tidligere i år.
Vil dette si at kanarifeltet takker for seg etter morgendagens match?
Nye seter over hele Notar-tribunen og tette igjen svingen med seter. Dette er noe som ble sagt tidligere i år.
Vil dette si at kanarifeltet takker for seg etter morgendagens match?
Dette er såpass seriøst stoff at den som starter tråden med en så tendensiøs overskrift bør koste på seg å komme opp med kildene. Er det kun referanse til løse rykter tidligere i år eller er noe mer som ligger bak?
Dette er såpass seriøst stoff at den som starter tråden med en så tendensiøs overskrift bør koste på seg å komme opp med kildene. Er det kun referanse til løse rykter tidligere i år eller er noe mer som ligger bak?
Dette var et tema tidlig i sesongen, der det ble sagt at Lillestrømklinikken skulle bygges ut og at man skulle tette igjen svingen. Arbeidet med dette skulle starte rett etter sesongslutt. Skifte av seter ble også nevnt.
Hva status er i dag vet jeg ikke, så derfor tenkte jeg om det var noen med info så kunne de postet det her.
Skifte av seter og nye seter i et nytt tribuneområde som kommer i svingen er ikke så dramatisk.
Men at Kanarifeltet blir borte av den grunn, som tittelen sier, det skjønner jeg ikke?
Det er vel ikke planer om å sette opp stoler på Kanarifeltet?
Med ny tribune i svingen så vil det helt sikkert påvirke dagens Notar-trubune, så det kan være i den forbindelse det ble nevnt å fylle kanarifeltet med seter.
Trøkket kommer til å bli bedre , det er jo en ting ,men hva med stemningen da? Alle vil jo stå uansett så hvorfor sette inn seter? Det er GARANTERT noen som står forran deg så du ikke får sett noe som helst , så da må man stå. Ergo det er ikke bruk for setene.. Men synes at KFL feltet kan utvides ja. Forrige kampen jeg var på (mot brann) var ganske så fullt. Måtte holde mange pils inne i hele første omgang fordi jeg hadde varmet opp litt ekstra på martins , men duverden så godt det var å slå lens i pausen
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
At setene skal skiftes ut har jo vært nevnt en årrekke, og ingenting har skjedd, tviler på at det skjer rett etter sessongen.
Jeg mener at setene ikke bør skftes ut på kanarifeltet fordi at de setene som er der pr.d.dato er noen av de beste setene jeg har vært bori.. fins ikke bedre stoler å stå på en stolene i kanarifeltet, spesielt i ultras felt C !
trur ikke dem får bygget svinger på åråsen, mange leiligheter osv i svingene... Og hva er vitsen med å bruke mere penger på åråsen hvis vi skal bygge ny stadion snart.
Slik jeg ser det, er det ikke så lett å bygge sving mellom notar og rb. De to tribuene er relativt ulike i størrelse og helling på tribunen, tak mm. Skjønner ikke helt hvordan de skal løse det på en bra måte. Eventuelt blir det ikke så mange nye plasser ut av det, og plassene i svingen går jo heller ikke for å være kremplasser.
Kommentar