Spillervurdering LSK - Sandefjord

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6103

Spillervurdering LSK - Sandefjord

Synes egentlig ikek vi gjorde en så ellendig match som alle sikkert føler at vi gjorde akkurat nå. Desverre har det blitt litt mange kamper i år hvor vi har vært det beste laget og kjørt oss litt fast offensivt. HAdde vi hatt marginene med oss hadde vi helt klart kunne vunnet denne kampen.

Fredrikson 5
    Ikke mye han kan gjøre med målet. Ellers er han rimelig arbeidsløs.

Rambekk 3
    Virker til tider uoppmerksom slik han har gjort tidligere i år. Synes ikke det er så utrolig trist at han forsvinner. Målet må han selvfølgelig ta på seg skylden for.

Andresen 5
    Er for det meste solid på tross av noen litt usikre opptredener i et par situasjoner.

Kippe 5
    God i duellspillet men er fortsatt ingen gud når det kommer til å starte angrep.

Johnsen 3
    Synes han gjør en rimelig ok kamp. Forsvaret slipper ikke til

Søgård 6
    Løper mye og gjør som vanlig en stor innsats. Gjør dessverre noen dårlige valg offensivt.

Mouelhi 5
    Sikker bakover. Synes fortsatt passningsspillet hans kan bli bedre.

Brenne 6
    Utrolig irriterende at han ikke setter pasningen fra riise i mål i andre omgang. Kunne fort hatt et mål eller to om han hadde hatt marginene litt mer med seg. Viser i hvert fall at han er farlig.

Riise 6
    Synes han er rimelig frisk i dag og bidrar med mye fremover. Mer synlig i første omgang. Kunne fort fått en assist.

Sundgot 5
    Det går litt treigt med sundgot, men jeg synes han viser god spilleforståelse. Synes ikke han er så farlig som jeg skulle ønske midtspissen var. Blir mer fart i angrepene med essediri og occean midten.

Occean. 5
    Skulle så gjerne sett occean i midten i større deler av kampene. Kommer ikke til sin rett på kanten.

Stefanutto
    Vanskelig å uttale seg om en forsvarsspiller som bare spiller en snau halvtime.

Essediri 6
    Kommer til noen fine innlegg og bidrar med en del i det offensive spillet.
    Last edited by HSft; 03.11.2007, 21:16. Begrunnelse: enig i at jeg var for snill med marius.
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Jeg synes du gir alle ett poeng for mye. Marius Johnsen burde kanskje vært trukket 2 poeng også..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Eriksve
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 885

Opprinnelig skrevet av xeR
      Jeg synes du gir alle ett poeng for mye. Marius Johnsen burde kanskje vært trukket 2 poeng også..
      Enig i dette. Litt for snill jevnt over og ingen tvil i mine øyne om at våre to backer var de svakeste i dag.

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6103

Synes som sagt ikke laget var _så_ elendig. Ingen som er god nok for 7 eller 8, men jeg tror du hadde vært mer enig i karakterene om brenne hadde putta på åpen kasse.

Er egentlig helt enig i at johnsen var svakere, men det var ikke i det defensive vi svikta i dag.

Karakterene følger forresten FM/CM standaren.

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

Opprinnelig skrevet av Eriksve
          Enig i dette. Litt for snill jevnt over og ingen tvil i mine øyne om at våre to backer var de svakeste i dag.
          Rambekk ødela for seg selv i dag. Hadde det ikke vært for det horrible tilbakespillet hadde han fått godkjent av meg ida. Han var mye med offensivt idag og hadde en del gode dragninger idag.

Marius Johnsen var vår desidert dårligste idag.

Det mest positive idag var Karims innhopp. Han slo det ene gode innlegget etter det andre. Ser ut som om det bor litt fotball i han alikevel.

Kommentar

• sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

Opprinnelig skrevet av HSft

Fredrikson 5
            Ikke mye han kan gjøre med målet. Ellers er han rimelig arbeidsløs.

Ikke mye han kan gjøre med målet? Merkelig måte å si det på. Otto kaster seg rart inn i den situasjonen synes jeg. Kunne helt klart ha tatt den ballen.

Petter

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Opprinnelig skrevet av petter
              Ikke mye han kan gjøre med målet? Merkelig måte å si det på. Otto kaster seg rart inn i den situasjonen synes jeg. Kunne helt klart ha tatt den ballen.

Petter
              Enig her. For meg så det ut som han egentlig var først på ballen men bommet på ballen istedet for å måke den til innkast.

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Petter
                Synes ikke du skal klandre Otto for det målet. Det får ansvaret får Rambekk ta ene og alene...

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6103

Synes ikke du skal klandre Otto for det målet. Det får ansvaret får Rambekk ta ene og alene...

Otto er utrolig raskt ute der synes jeg. Hadde han klart å få den ballen ut hadde jeg blitt veldig imponert. Skjønner ikke hva rambekk tenkte når han slo den passninga.

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1634

Rambekk ødela for seg selv i dag. Hadde det ikke vært for det horrible tilbakespillet hadde han fått godkjent av meg ida. Han var mye med offensivt idag og hadde en del gode dragninger idag.

Marius Johnsen var vår desidert dårligste idag.

Det mest positive idag var Karims innhopp. Han slo det ene gode innlegget etter det andre. Ser ut som om det bor litt fotball i han alikevel.
                    Det så vel også litt rart ut fordi han forsøkte å unngå å ta tilbakespillet med hendene.

Kommentar

• sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

Har ikke no problem med å si at Rambekk lagde målet for Sandefjord, men mener fortsatt Otto kunne gjort mer ut av situasjonen.

Han kaster seg svært klønete inn i den duellen.

Petter

Kommentar

• Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1634

Opprinnelig skrevet av HSft
                        Synes egentlig ikek vi gjorde en så ellendig match som alle sikkert føler at vi gjorde akkurat nå. Desverre har det blitt litt mange kamper i år hvor vi har vært det beste laget og kjørt oss litt fast offensivt. HAdde vi hatt marginene med oss hadde vi helt klart kunne vunnet denne kampen.
                        Jeg synes det er tull å snakke om marginer når vi ikke klarer å slå Sandefjord på hjemmebane i en kamp som betyr mye for oss - og ikke en dritt for dem. Vi møter et lag som før dagens kamp hadde tatt 2 poeng på bortebane i løpet av sesongen.

Avslutningene våre er rett og slett alt for ofte elendige. Da snakker vi om mangel på dyktighet og ikke mangel på flaks.

Kommentar

• LSK-supp.
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 1023

Opprinnelig skrevet av Dole
                          Jeg synes det er tull å snakke om marginer når vi ikke klarer å slå Sandefjord på hjemmebane i en kamp som betyr mye for oss - og ikke en dritt for dem. Vi møter et lag som før dagens kamp hadde tatt 2 poeng på bortebane i løpet av sesongen.

Avslutningene våre er rett og slett alt for ofte elendige. Da snakker vi om mangel på dyktighet og ikke mangel på flaks.
                          Helt enig og dette gjelder sesongen i helhet, blir for dumt å klage på dommere, marginer og tv2, laget er ikke bedre enn 4. plassen.
                          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

Kommentar

• HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6103

Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                            Helt enig og dette gjelder sesongen i helhet, blir for dumt å klage på dommere, marginer og tv2, laget er ikke bedre enn 4. plassen.

Helt enig. Synes det er litt for ofte det er naturlig å skylde på marginene. Når man snakker om marginer en hel sessong så må noe gjøres.

Kommentar

• reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13278

Johnsen... Huff... Plutselig står han og tar noen vendinger og tuller i vei for seg selv. Skal liksom dra av to mann før han kan sette fart fremover . Suksessrate ca 50 %. Åpenbart en flott idrettsmann med fantastisk spenst, men ballett er ikke hans greie tydeligvis. Håper han går til neste kamp med to målsetninger - 1. ballen skal mæles opp så fort jeg får den. 2. Mer enn to touch og jeg dusjer i kaldtvann til jeg får krampe slik at jeg lærer.

Marerittet mitt er at vi nå får enda flere Startspillere inn i stallen - Pedersen var et skikkelig skremmeskudd i så måte.

Kommentar

• Niern
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Jan 2007
                                • 73

Har ikke no problem med å si at Rambekk lagde målet for Sandefjord, men mener fortsatt Otto kunne gjort mer ut av situasjonen.

Han kaster seg svært klønete inn i den duellen.

Petter
                                Etter å ha sett situasjonen på tv, ser jeg at Otto, som forøvrig kommer klønete ut, bommer på ballen. Denne burde han uten problemer rekke og måke til innkast. Skulle han gjort noe annerledes (som jeg selv ikke er enig i) ville dette vært å holde seg i målet. Munoz har en relativt spiss vinkel og får press bakfra.
                                "Det finnes ikke dårlige klær. Bare dårlige kampdatoer."

Kommentar

• El_Cabron
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2007
                                  • 218

Greit nok at Otto kunne klarert den ballen med en litt heldigere første touch, men jeg syns det er urimelig å legge skylden på han for målet.
                                  Den ballen skulle aldri ha blitt spilt bakover med så dårlig tilslag i det hele tatt, da det blir å utsette keeper for en vrien og i mange tilfeller umulig situasjon som kan ødelegge kampen for laget.

Tenk om dette hadde vært mot Brann i kamp om gullet, eller at Viking og Stabæk hadde avgitt poeng? Da tror jeg Rambekk hadde gjort klokt i å ha et helikopter stående utenfor slik at han kunne rømt landet i pausen.
                                  |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

Kommentar

Working...