Står at man MÅ ha KFL medlemskap for å kjøpe sesongkort på feltet...noen som vet åssen man får kjøpt det?
Må man være KFL-medlem for å kjøpe Kanarifeltsesongkort 2008?
Collapse
X
-
Regner med at man får kjøpt sesongkort på feltet uten å være medlem av kfl også. Litt dyrere antageligvis.Kommentar
-
Kommentar
-
Hva er problemet med at det kreves KFL-medlemskap? Du aksepterer tydeligvis at det koster litt ekstra for ikke-medlemmer å kjøpe sesongkort. Da kan du vel bruke de samme pengene på å betale et KFL-medlemskap isteden. Eller er det så veldig viktig av prinsipp å stå utenfor den offisielle supporterklubben?Kommentar
-
Jeg er medlem i KFL og har vært det i flere år. Så spiller ingen stor rolle for meg. Dog mener jeg at man ikke skal kunne tvinge noen til å melde seg inn i en organiasjon for å få kjøpt ståplass sessongkort på Åråsen. Blir nesten som om du må melde deg inn i RV, for å få honnør rabatt på bussen.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg er medlem i KFL og har vært det i flere år. Så spiller ingen stor rolle for meg. Dog mener jeg at man ikke skal kunne tvinge noen til å melde seg inn i en organiasjon for å få kjøpt ståplass sessongkort på Åråsen. Blir nesten som om du må melde deg inn i RV, for å få honnør rabatt på bussen.
Greit at man kanskje bude solgt sesongkort på feltet til høyere pris, men subsidierer man billetter til hvem som helst på feltet blir det som klanen på tullevål. Turister.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Hårreisende sammenlikning - som å si at RV medlemmer som kjører buss bidrer like mye til stemningen som KFL på Åråsen.
Greit at man kanskje bude solgt sesongkort på feltet til høyere pris, men subsidierer man billetter til hvem som helst på feltet blir det som klanen på tullevål. Turister.Kommentar
-
Hva mener du med "supportere"? I år har jeg ikke vært medlem av KFL men jeg har vært på 24 av 26 seriekamper fordet. Fatter ikke poenget med at man MÅ være medlem av KFL. Dette har da aldri vært noen sak før, og det har da aldri vært noen problemer med at folk uten medlemsskap i KFL har sesongkort?AC/DC
Kommentar
-
Hva mener du med "supportere"? I år har jeg ikke vært medlem av KFL men jeg har vært på 24 av 26 seriekamper fordet. Fatter ikke poenget med at man MÅ være medlem av KFL. Dette har da aldri vært noen sak før, og det har da aldri vært noen problemer med at folk uten medlemsskap i KFL har sesongkort?
Poenget er at sesongkortet til 1350,- er for de som er medlemmer. Håper dette lar seg gjøre at de som av en eller annen grunn ikke vil være medlem får også mulighet til å kjøpe sesongkort, dog litt dyrere, men at man fortsatt får spart 2-3 kamperKommentar
-
Hva mener du med "supportere"? I år har jeg ikke vært medlem av KFL men jeg har vært på 24 av 26 seriekamper fordet. Fatter ikke poenget med at man MÅ være medlem av KFL. Dette har da aldri vært noen sak før, og det har da aldri vært noen problemer med at folk uten medlemsskap i KFL har sesongkort?
Organisatorisk er også KFL en ressurs for LSK, noe LSK ser verdien av. Derfor det naturlige å skjule en økonomisk støtte til KFL. Da oppnår man høye medlemstall, med ditto inntekter, i en supporterorganisasjon som fortsatt er uavhengig.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det er en motegreie for noen at de ikke skal være medlem av supporterklubben. Da får de tyn av sine ultrasvenner...
Synes det er greit at det etterhvert kreves medlemsskap i KFL både for sesongkort på feltet, for min del kunne jeg ønske meg at kun medlemmer får tilgang til feltet.
Det er KFL som organisasjon som har sørget for at dette feltet er en realitet og det er KFL som organisasjon som må ta støyten for det negative som måtte skje på den tribunedelen. Da er det også greit at man vet at de som er på tribunen er medlemmer av KFL.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det er en motegreie for noen at de ikke skal være medlem av supporterklubben. Da får de tyn av sine ultrasvenner...
Synes det er greit at det etterhvert kreves medlemsskap i KFL både for sesongkort på feltet, for min del kunne jeg ønske meg at kun medlemmer får tilgang til feltet.
Det er KFL som organisasjon som har sørget for at dette feltet er en realitet og det er KFL som organisasjon som må ta støyten for det negative som måtte skje på den tribunedelen. Da er det også greit at man vet at de som er på tribunen er medlemmer av KFL.
Og ang. ultrasvenner, så er det mange i UFC og MB som er medlem i fansen, så den kommentaren der faller litt feil synes jeg!
Men det beste hadde vært kun for medlemmer på feltetKommentar
Kommentar