Må man være KFL-medlem for å kjøpe Kanarifeltsesongkort 2008?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Aspecho
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2006
    • 163

    Må man være KFL-medlem for å kjøpe Kanarifeltsesongkort 2008?

    Står at man ha KFL medlemskap for å kjøpe sesongkort på feltet...noen som vet åssen man får kjøpt det?
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Opprinnelig skrevet av Aspecho
    Står at man ha KFL medlemskap for å kjøpe sesongkort på feltet...noen som vet åssen man får kjøpt det?
    Det begynner vi å selge til uka

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #3
      Regner med at man får kjøpt sesongkort på feltet uten å være medlem av kfl også. Litt dyrere antageligvis.
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        #4
        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
        Regner med at man får kjøpt sesongkort på feltet uten å være medlem av kfl også. Litt dyrere antageligvis.
        Nei, det gjør man ikke. Da får man kun kjøpt enkeltbillett til kr 190.

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Opprinnelig skrevet av Torolf
          Nei, det gjør man ikke. Da får man kun kjøpt enkeltbillett til kr 190.
          Latterlig.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            #6
            Opprinnelig skrevet av Nordby
            Latterlig.
            Absolutt ikke latterlig. Hvorfor i all verden skal LSK subsidiere billetter til "supportere" som ikke er KFL medlemmer?
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #7
              Opprinnelig skrevet av Nordby
              Latterlig.
              Hva er problemet med at det kreves KFL-medlemskap? Du aksepterer tydeligvis at det koster litt ekstra for ikke-medlemmer å kjøpe sesongkort. Da kan du vel bruke de samme pengene på å betale et KFL-medlemskap isteden. Eller er det så veldig viktig av prinsipp å stå utenfor den offisielle supporterklubben?

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Opprinnelig skrevet av superbøffel
                Absolutt ikke latterlig. Hvorfor i all verden skal LSK subsidiere billetter til "supportere" som ikke er KFL medlemmer?
                Jeg er medlem i KFL og har vært det i flere år. Så spiller ingen stor rolle for meg. Dog mener jeg at man ikke skal kunne tvinge noen til å melde seg inn i en organiasjon for å få kjøpt ståplass sessongkort på Åråsen. Blir nesten som om du må melde deg inn i RV, for å få honnør rabatt på bussen.

                Kommentar

                • Aspecho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Dec 2006
                  • 163

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Det begynner vi å selge til uka
                  Okei , tøft. Hvor mye sånn ca. koster KFL medlemskap? 200kr? 400kr?

                  Greit å være forberedt!

                  Kommentar

                  • Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Absolutt ikke latterlig. Hvorfor i all verden skal LSK subsidiere billetter til "supportere" som ikke er KFL medlemmer?
                    Så man er ikke ekte supporter av Lillestrøm hvis man ikke er medlem av kfl? Logisk.
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Nordby
                      Jeg er medlem i KFL og har vært det i flere år. Så spiller ingen stor rolle for meg. Dog mener jeg at man ikke skal kunne tvinge noen til å melde seg inn i en organiasjon for å få kjøpt ståplass sessongkort på Åråsen. Blir nesten som om du må melde deg inn i RV, for å få honnør rabatt på bussen.
                      Hårreisende sammenlikning - som å si at RV medlemmer som kjører buss bidrer like mye til stemningen som KFL på Åråsen.

                      Greit at man kanskje bude solgt sesongkort på feltet til høyere pris, men subsidierer man billetter til hvem som helst på feltet blir det som klanen på tullevål. Turister.
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • Vestfold Kanaris
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Oct 2004
                        • 4583

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Nei, det gjør man ikke. Da får man kun kjøpt enkeltbillett til kr 190.
                        Noen spesiell grunn til dette? Iom. at det alltid har vært mulig tidligere.
                        LOUD
                        PROUD
                        ULTRA

                        Kommentar

                        • ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                          Hårreisende sammenlikning - som å si at RV medlemmer som kjører buss bidrer like mye til stemningen som KFL på Åråsen.

                          Greit at man kanskje bude solgt sesongkort på feltet til høyere pris, men subsidierer man billetter til hvem som helst på feltet blir det som klanen på tullevål. Turister.
                          De turistene er stort sett medlem av KFL alt. Er en grunn til at det er 4-5000 medlemer, men maks 3000 KFL`ere på kamp.

                          Kommentar

                          • Ferry
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Sep 2007
                            • 148

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av superbøffel
                            Absolutt ikke latterlig. Hvorfor i all verden skal LSK subsidiere billetter til "supportere" som ikke er KFL medlemmer?
                            Hva mener du med "supportere"? I år har jeg ikke vært medlem av KFL men jeg har vært på 24 av 26 seriekamper fordet. Fatter ikke poenget med at man MÅ være medlem av KFL. Dette har da aldri vært noen sak før, og det har da aldri vært noen problemer med at folk uten medlemsskap i KFL har sesongkort?
                            AC/DC

                            Kommentar

                            • Tony
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4737

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Ferry
                              Hva mener du med "supportere"? I år har jeg ikke vært medlem av KFL men jeg har vært på 24 av 26 seriekamper fordet. Fatter ikke poenget med at man MÅ være medlem av KFL. Dette har da aldri vært noen sak før, og det har da aldri vært noen problemer med at folk uten medlemsskap i KFL har sesongkort?
                              Det er ikke verre enn at sesongkortet øker til for. eks. 1550,- for et sesongkort uten medlemskap.

                              Poenget er at sesongkortet til 1350,- er for de som er medlemmer. Håper dette lar seg gjøre at de som av en eller annen grunn ikke vil være medlem får også mulighet til å kjøpe sesongkort, dog litt dyrere, men at man fortsatt får spart 2-3 kamper

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Ferry
                                Hva mener du med "supportere"? I år har jeg ikke vært medlem av KFL men jeg har vært på 24 av 26 seriekamper fordet. Fatter ikke poenget med at man MÅ være medlem av KFL. Dette har da aldri vært noen sak før, og det har da aldri vært noen problemer med at folk uten medlemsskap i KFL har sesongkort?
                                Poenget er ikke at man synger mindre av å ikke være KFL medlem, men den eneste muligheten LSK har for å styre de subsidierte billettene til de man ønsker mest på stadion (de syngende) er via KFL.

                                Organisatorisk er også KFL en ressurs for LSK, noe LSK ser verdien av. Derfor det naturlige å skjule en økonomisk støtte til KFL. Da oppnår man høye medlemstall, med ditto inntekter, i en supporterorganisasjon som fortsatt er uavhengig.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #17
                                  Det er en motegreie for noen at de ikke skal være medlem av supporterklubben. Da får de tyn av sine ultrasvenner...

                                  Synes det er greit at det etterhvert kreves medlemsskap i KFL både for sesongkort på feltet, for min del kunne jeg ønske meg at kun medlemmer får tilgang til feltet.

                                  Det er KFL som organisasjon som har sørget for at dette feltet er en realitet og det er KFL som organisasjon som må ta støyten for det negative som måtte skje på den tribunedelen. Da er det også greit at man vet at de som er på tribunen er medlemmer av KFL.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Tony
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4737

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Det er en motegreie for noen at de ikke skal være medlem av supporterklubben. Da får de tyn av sine ultrasvenner...

                                    Synes det er greit at det etterhvert kreves medlemsskap i KFL både for sesongkort på feltet, for min del kunne jeg ønske meg at kun medlemmer får tilgang til feltet.

                                    Det er KFL som organisasjon som har sørget for at dette feltet er en realitet og det er KFL som organisasjon som må ta støyten for det negative som måtte skje på den tribunedelen. Da er det også greit at man vet at de som er på tribunen er medlemmer av KFL.
                                    Sålenge feltet ikke er kun for medlemmer så kan man ha en pris for ikke medlemmer.

                                    Og ang. ultrasvenner, så er det mange i UFC og MB som er medlem i fansen, så den kommentaren der faller litt feil synes jeg!

                                    Men det beste hadde vært kun for medlemmer på feltet

                                    Kommentar

                                    • ON
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3639

                                      #19
                                      Ja, for det er helt sikkert bare Ultras++ som gjerne vil ha sessongkort på feltet, men ikke være medlem av KFL.

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                                        Noen spesiell grunn til dette? Iom. at det alltid har vært mulig tidligere.
                                        Jeg vet ikke. Jeg siterer bare sesongkortbrosjyra som ble delt ut på Åråsen i går.

                                        Kommentar

                                        Working...