Må man være KFL-medlem for å kjøpe Kanarifeltsesongkort 2008?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

Forøvrig så må medlemskap vs ikke medlemskap flettes inn i sesongkort 08 diskusjonen av en moderator som kan gjøre det

Kommentar

• Ferry
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Sep 2007
      • 148

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Det er en motegreie for noen at de ikke skal være medlem av supporterklubben. Da får de tyn av sine ultrasvenner...
      Like morsom som alltid

Det er ikke verre enn at sesongkortet øker til for. eks. 1550,- for et sesongkort uten medlemskap.
      Ok, et er jo greit nok. Fikk et inntrykk av at man måtte ha KFL-medlemsskap for å i det hele tatt få kjøpe sesongkort på feltet. Men da misforsto jeg. At man skal ha goder som KFL-medlem er fair.
      AC/DC

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Man ha kfl-medlemsskap for å i det hele tatt få kjøpt sesongkort på kanarifeltet neste sesong.
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

Opprinnelig skrevet av Ferry
          Like morsom som alltid

Ok, et er jo greit nok. Fikk et inntrykk av at man måtte ha KFL-medlemsskap for å i det hele tatt få kjøpe sesongkort på feltet. Men da misforsto jeg. At man skal ha goder som KFL-medlem er fair.
          Nå er det ikke en slik ordning ennå, men hvis det skulle bli det så hadde det vært en ålreit sum

Kommentar

• Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

En løsning er å melde seg inn i KFL, kjøpe sesongkort på feltet og så melde seg ut av KFL igjen. Det er sikkert ingen som kommer og henter sesongkortet ditt om du melder deg ut. Men det svir sikkert litt å ha støttet supporterklubben med 200 kroner istedenfor LSK ASA.

Kommentar

• ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

Opprinnelig skrevet av Torolf
              En løsning er å melde seg inn i KFL, kjøpe sesongkort på feltet og så melde seg ut av KFL igjen. Det er sikkert ingen som kommer og henter sesongkortet ditt om du melder deg ut. Men det svir sikkert litt å ha støttet supporterklubben med 200 kroner istedenfor LSK ASA.
              Hvorfor må folk på død og liv komme med slike dritt kommentarer hele tiden? Jeg er som sakt medlem, men det kan være flere grunner til at folk ikke ønsker å være medlem i KFL.

Kommentar

• superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

Opprinnelig skrevet av Nordby
                Hvorfor må folk på død og liv komme med slike dritt kommentarer hele tiden? Jeg er som sakt medlem, men det kan være flere grunner til at folk ikke ønsker å være medlem i KFL.
                De grunnene vil jeg gjerne lese....

Anyone?
                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Opprinnelig skrevet av Torolf
                  Kan det være fordi dere er så søte når dere blir sinna?
                  Forøvrig så er det stort sett de samme personene som kommer med slike kommentarer. Totalt unødvendig da det ikke bidrar med noe som helst positivt til debatten. Men nå er det jo kjent at moderatorer kan komme med hva de vil på KFL forumet uten at det slåes med på, mens de elsker å utestenge andre når de har sjansen.

Edit: Forøvrig ser jeg på deg Torolf som en som bidrar positivt på forumet. Men akkurat disse tingene bør moderatorene legge av seg.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Oct 2004
                    • 4583

Fordi man ikke er ekte tilhenger uten kfl-medlemsskap.

Da behøver man ikke nødvendigvis delta på bortekamper eller bidra til stemninga.

Da kan man nyte pølser og kaffe under matchen og slå seg på brystet over hvor ekte man er.
                    LOUD
                    PROUD
                    ULTRA

Kommentar

• Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

Opprinnelig skrevet av Nordby
                      Forøvrig så er det stort sett de samme personene som kommer med slike kommentarer. Totalt unødvendig da det ikke bidrar med noe som helst positivt til debatten. Men nå er det jo kjent at moderatorer kan komme med hva de vil på KFL forumet uten at det slåes med på, mens de elsker å utestenge andre når de har sjansen.

Edit: Forøvrig ser jeg på deg Torolf som en som bidrar positivt på forumet. Men akkurat disse tingene bør moderatorene legge av seg.
                      Beklager flåsete svar, og takk for at du svarer saklig tilbake. Jeg er redd jeg får tyn fra de andre moderatorene for sånn chatting. Den egentlige årsaken til kommentaren min, er at jeg blir provosert av at noen på død og liv skal være i opposisjon til både klubb og supporterklubb. Jeg sier ikke at det gjelder deg, men det gjelder antakelig dem som har problemer med å melde seg inn i KFL for å få rett til å kjøpe sesongkort på feltet.

Kommentar

• superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                        Fordi man ikke er ekte tilhenger uten kfl-medlemsskap.

Da behøver man ikke nødvendigvis delta på bortekamper eller bidra til stemninga.

Da kan man nyte pølser og kaffe under matchen og slå seg på brystet over hvor ekte man er.
                        Dette faller på sin egen urimelighet... (med forutsetning om at jeg har forstått deg rett)

Jeg drikker gjerne kaffe under matchen, jeg er glad i kaffe, og det passer godt til fotball. Mye på samme måte som øl. Jeg er også KFL medlem, og klarer faktisk ikke å se noen prinsipielle grunner til ikke å være medlem.
                        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

Working...