Oppsumering av vinterens treningskamper

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    Oppsumering av vinterens treningskamper

    Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten oppsumering av vinterens treningskamper.

    Første kampen i vinter var mot Kongsvinger i midten av Januar. Kampen var ganske jevn, med det ble 0-2 tap mot vingene. Robert Koren var vår beste mann denne dagen.

    Neste kamp var mot Start 22 Januar. 1 omgang var ikke mye å skryte av, men Lsk ledet 1-0 til pause etter ett fint kontringsmål av Soltvedt. 2 0mgang var veldig bra og Lsk gikk fra 1-0 til 4-0 i løpet av de første 20 min av 2 omgangen. Etter dette gjorde Lsk noen bytter og slappet litt av, og Start reduserte 2 ganger. Kasey Wehrman var Lsk`s beste mann….

    En drøy uke senere var det Odd som var motstander og resultatet ble 1-1. Kampen var ikke all verden, men Lsk var det førende laget, og hadde nok forthent seieren. Kippe var stor denne kampen og hadde full kontroll på Olivier Occean…

    Neste kamp var mot 1 div laget Stabæk og Lsk vant nok en gang 4-2… Heller ikke denne kampen var noen stor prestasjon av gutta, men vant greit etter 2 mål av Arild, og Koren og Søgård scoret hvert sitt mål…

    Så dro gutta til La manga hvor dem først møtte Lokomotiv Moskva. 1 omgang spiller Lsk morsom fotball og er på høyde med Champions League laget fra Moskva, og Kippe scorer kampens eneste mål rett før pause. Resten av kampen kontrolerer Lsk og drar i land seieren. Mye positivt i denne kampen og mest gledelig var det ett Lsk sto frem som ett mer spillende lag enn det vi har sett tidligere…

    Noen dager senere sto nok ett russisk lag for tur, denne gangen Rubin kazan. 1 Omgangen var jevn og med mange tøffe dueller og Røsler blebortvist fra benken etter å sagt hva han mente til dommeren etter at Søgård ble sparket ned… Rett før dommeren blåser til pause får vi straffespark som Koren setter sikkert i mål… 2 omgangen er like sjansefattig som første omgangen, men det kom ett mål denne omgangen også, denne gangen til Russerne og kampen ender 1-1.

    Neste kamp var mot Odd og dette ble Myklebust sitt ”gjennombrudd” i den gule drakta. Lsk har ett lite overtak i første omgangen og går til pause med 1-0 etter mål av kaptein Kippe. Halveis ut i 2 omgang scorer Magnus Myklebust sitt første lsk mål og lsk kontrollerte inn til en sikker seier.

    Lyn var neste motstander, og også denne kampen gikk på La manga. En jevn kamp mellom 2 gode lag som ender 2-2, Myklebust og Sungodt scorer Lsk sine mål. Ett vellykket opphold på La Manga som endte med 2 seire og 2 uavgjorte med gode Russiske og Norske lag.

    Mifsud senker Moss i den neste treningskampen med 2 vakre mål. Kan ikke legge for mye vekt på denne kampen da motstanden ikke var all verden.

    Neste kamp så fikk vi motsand og vel så det. 2-5 blir resultatet etter 4 raske Ham-Kam mål i starten av 2 omgang. Kampen var jevnere enn det reultatet skulle tilsi, men kamma var effektive foran mål og ga oss en smell.

    Siste treningskampen vi har spilt denne vinteren var nå på Fredag. Kampen startet med Tromsø som det førende laget, og dem tar ledelsen etter 20 min. 10 min senere kviterer Sungodt. Etter pause legger Lsk over fra 4-4-2 til 4-3-3 og tar over føringen i kampen og vinner tilslutt kampen 3-1 etter scoringer av Wehrman og Koren.

    Vi har spilt 11 kamper denne vinteren, tapt 2, 3 uavgjorte og 6 seire. Det har blitt variert med å spille både 4-4-2 og 4-3-3, begge deler har fungert bra, men 4-3-3 har vært brukt mest og har fungert best. Alle spillerne har fått sjansen til å vise seg frem, men det laget som akkurat nå virker som startelveren i første seriekamp er:

    Muller
    Stoffe-Kippe-Andresen-Rambekk
    Kasey-Søgård-Koren
    Myklebust-Sungodt-Strand

    Vinterens kamper har vært oppløftende og jeg kan ikke skjønne annet enn at vi tar gull… :wink:
    Ultras Felt C Lillestrøm
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Enig med du.. Har vært en offløftende vintersesong. Har trua på gutta og ser frem til seirestart, får bare håpe gutta fortsetter å i tempoet som ble vist mot Tromsø!

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Glemte du ikke matchen mot bærum?
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #4
        et blandet lag spiller ingen rolle.... Vi har spilt bra i mange kamper og slått store navn.

        Bærum var en fadese men med et møkka lag så er det greit!

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #5
          3-0-seieren mot Follo er heller ikke nevnt.

          Kommentar

          • Trofast kanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 355

            #6
            Opprinnelig skrevet av iL
            Glemte du ikke matchen mot bærum?
            Dette er lsk 2, kan ikke kalle dette treningskamp for a laget

            Per Magne Misund
            Marius Ullekleiv - Harald Hauge - Jørgen Pettersen - Gunnar Halle
            Johan Petter Winsnes - David Vidarsson - Robert Koren - Sasa Radulovic
            Magnus Powell - Eirik Soltvedt

            Kommentar

            • Bolsen3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 1061

              #7
              Mener å huske at vi også tapte en kamp mot sandefjord...0-1 tror jeg

              Kommentar

              • Trofast kanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 355

                #8
                Her er kampene i vinter!!

                Arr. Dato Kamp Res.
                Treningskamp 15.01.2005 Kongsvinger - LSK 2-0
                Treningskamp 22.01.2005 LSK - Start 4-2
                Treningskamp 29.01.2005 Sandefjord - LSK 1-0
                Treningskamp 01.02.2005 LSK - Follo 3-0
                Treningskamp 04.02.2005 LSK - Odd Grenland 1-1
                Treningskamp 09.02.2005 Stabæk - LSK 2-4
                Treningsleir 14.02.2005 Lokomotiv Moskva - LSK 0-1
                Treningsleir 16.02.2005 Rubin Kazan - LSK 1-1
                Treningsleir 19.02.2005 LSK - Odd Grenland 2-0
                Treningsleir 22.02.2005 LSK - Lyn 2-2
                Treningskamp 02.03.2005 LSK - Moss 2-0
                Treningskamp 11.03.2005 LSK - Ham/Kam 2-5
                Tippeligaen 18.03.2005 Tromsø - LSK 0-0

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Tok ikke med kampen mot 2 div laget follo, nettopp fordi det er ett lag fra 2 div. Tok heller ikke med kampen mot Bærum hvor vi spilte med lsk2 laget, men Sandefjord glemte jeg visst :oops:
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • CocaJerry
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 2532

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Tok ikke med kampen mot 2 div laget follo, nettopp fordi det er ett lag fra 2 div. Tok heller ikke med kampen mot Bærum hvor vi spilte med lsk2 laget, men Sandefjord glemte jeg visst :oops:
                    Tror ikke det er så mange som bryr seg om at du ikke tok med de kampene der. :wink:

                    Kommentar

                    • Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                      Tok ikke med kampen mot 2 div laget follo, nettopp fordi det er ett lag fra 2 div.
                      Follo spiller i 1. divisjon aka Adecco-ligaen.
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

                      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Rønnern
                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                        Tok ikke med kampen mot 2 div laget follo, nettopp fordi det er ett lag fra 2 div.
                        Follo spiller i 1. divisjon aka Adecco-ligaen.
                        Fant det fort ut etter at jeg skrev det, men regnet med at ingen skulle bemerke det :wink:
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        Working...