Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mahmod Hejazi har fått kontrakt i superettan i Sverige, etter en lang periode med diverse prøvespill i europa.
Hva synes KFL folket om at han ikke satses på i LSK?
Ifølge han selv har han jo ambisjoner om det norske landslaget etterhvert!! :shock:
Vi snakker vel faktisk om en spiller med dårligere innstilling enn Zlatan og Anelka til sammen å det til tross for at han ikke har bevist noe som helst for Ull Kisa engang... Men for all del: Lykke til i Sverige Mac!
Vi snakker vel faktisk om en spiller med dårligere innstilling enn Zlatan og Anelka til sammen å det til tross for at han ikke har bevist noe som helst for Ull Kisa engang... Men for all del: Lykke til i Sverige Mac!
Mac beviste gjennom en og en halv sesong i Kisa at han var lagets desiderte beste målgjører. At egoet hans ødelegger for ham er det lite tvil om, men talent har han i massevis. En bra trener får skikk på ham og gjør ham til en god spiss, men om Mac treffer den treneren er jeg mer usikker på.
Jeg har spilt sammen med Mac, og han er ikke det talentet som noen skal ha det til. Jeg skjønte det sånn at han også er noe av det dårligste jeg har møtt sånn holdningsmessig..... litt klyseaktig kar spør du meg!!
Kommentar