tenkte det kunne senke kostnadene på spillerkjøp å omskolere martin husar... hvis han utvikles som back kan han brukes overallt på venstresida og kan bli viktig dekning.samtidig har jeg en følelse av at han har et bra potensiale som back. vi trenger jo en shane erstatter men har vi han allerede i stallen???
Flere som mener det er lurt å omskolere Husár?
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Med tanke på Husar så har jeg ikke gitt han helt opp ennå. Talentet er der, men han har kun vist små glimt av det. Han har slitt mye med skader, og vi får håpe at han får en fin vinter, med påfølgende sesongoppkjøring. -
backup på backen er forøvrig en liten fordelKommentar
-
Jeg er lite lysten på å se Husar på back. Jeg har ikke stor nok tillit til at han skal være konsentrert nok og ha den kommunikasjonen med backrekka som må til. Husar har meget bra fysikk, er hodesterk og kan være en farlig spiller i boks, samtidig som han forhåpentligvis kan være den type kantspiller som utfordrer mot dødlinja og slår mer innlegg. Jeg savner en skikkelig vingtype, og jeg mener Husar burde satses på i den rollen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Husar virker lovende, i alle fall det jeg så i cupkampen mot Bærum. Tror at han har muligheter til å bli en god ving. Back gidder jeg ikke snakke om en gang, siden vi tydeigvis skal spille med 6 indreløpere neste sesong.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
-
Enig, god backup på hele venstresiden med et stort potensiale. Har desverre litt følelsen av at midtun lie tar den rollen slik at husar forsvinner ut av porten. Håper ikke det stemmer.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar