Midttun Lie klar for fugla
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
Litt usikker på ham. En 26-årig angriper som bare scorer et par mål i året.
Kommentar
-
Vi trenger vel flere som kan samle røde kort...NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Gjennom en venn av meg som er svoren Start-fan, har jeg fått vite at Midttun Lie står uten kontrakt. Og at han er best som venstre kantspiller."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Av og til så kjøper/henter vi så mye rart, og hva er greia med å hente alle spillera til start??
hadde det vært hæstad eller strømstad hadde det vært greit, men å hente en angriper som ikke scorer mål er ikke akkurat ideelt...
skeptisk til detta nå...Norgesmester 2007Kommentar
-
Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Pål Strand er jo ønsket av Ham-Kam og kan jo forsvinne dit, så ingen dum tanke. Midtun Lie kan vel strengt tatt ikke gjøre det så mye dårligere enn Strand har gjort i år. Dette har jo helt klart ikke vært året til StrandKommentar
-
Jeg venter med å dømme kjøpet, til jeg har sett denne karen får spilt seg inn i laget. Det virker som om kvantitet prioriteres langt foran kvalitet, og det liker jeg dårlig. Jeg er litt kritisk til om dette vil påvirke de såkalte storkjøpene som skal komme i løpet av silly season.Kommentar
-
Må si meg enig med hele flokken her. Ønskes det å gjøre om hele laget til Start?
Håper for all del det ligger noe godt i denne spilleren, som jeg ikke kjenner store delen til, og om han er tilegnet spiss lurer jeg på hva innkjøperne tenker med.Kommentar
-
Jeg vil strekke det så langt som å håpe at det ikke er sannhet i den nettsiden, og venter med å dele skuffelsen fram til LSK har bekreftet en eventuell overgang. Her har vi i haugevis med sider diskutert hvorvidt vi synes Doffen er god nok, så får vi servert Midttun Lie. Liker ikke tendensen at vi skal raide hele Start fordi Nordlie har vært trener der, og fordi han har gode personlige forhold til dem. Midttun Lie er definitiv ikke den spillern jeg ønska meg, hverken på midtbanen eller på kant. Nå har vi henta to spillere fra Start som ikke er mer enn middels i form av Pedersen og Midttun Lie. Nå er det faen meg på tide at vi får inn noe av kvalitet som kan lukte seriegull. Hvis vi skal hente halve laget til et lag som nylig rykka ned så sier det jo seg selv hva som vil bli vår skjebne neste år. I beste fall sjuendeplasser.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Nå går det fortsatt ann å hente Hoff til venstre kant da og ha Midtun Lie som resverve feks. Håper selvfølgelig på større fisker etterhvert, men vil ikke si for mye da jeg ikke kjenner Midtun Lie. Mange andre som gjør det her? Siden han er så dårlig. Ikke lett å være god på et dårlig lag, så kan jo være et potensial han ikke har fått ut?Kommentar
Kommentar