Midttun Lie klar for fugla

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4397

En fin squad player som vi får gratis. Helt greit det! Folk kan ikke tro at vi bare skal kjøpe landslagsspillere osv.
    ..................

Kommentar

• Dole
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 1632

Vi kommer i alle fall til å ende opp med mange nye spillere neste år. For i tillegg til middels gode spillere som Pedersen og Midttun Lie behøver vi minimum 3-4 spillere som går rett inn og styrker første 11'ern.

Kommentar

• Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1094

Opprinnelig skrevet av _Jonern
        En fin squad player som vi får gratis. Helt greit det! Folk kan ikke tro at vi bare skal kjøpe landslagsspillere osv.
        Nei, helt greit det. Men nå har det seg sånn at vi faktisk trenger en solid høyreback og kanskje noen målfarlige vinger. Da hjelper det ikke å fylle opp men b-lagsspillere fra ikstart som kan bekle roller på venstresiden.

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Vi skal hente minst 5 spillere i vinter. At Jon Midttun Lie er en av dem synes jeg er helt greit. Jeg synes man kan vente til vi har signert i alle fall 2-3 av dem og hørt litt mer om hvilke roller de skal bekle før man er altfor kritisk.

Kommentar

• CLAYTONZANE
            Medlem
            Møteplager
            • Jul 2005
            • 74

hallo gi dere nå. Alle spillere som vi får tak i er lskfolk. Er vi ikke fans og ønsker de velkommen leneg????

Velkommen unge mann håper du blir en bra man
            nei og nei

Kommentar

• KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

Midtun Lie klarte å pådra seg to røde kort to kamper på rad. (Mot oss og mot M/S i cupen.) Som nevnt samler han på røde kort og passer sånn sett inn i LSK.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

Ingenting er bedre enn at jeg tar feil, og at Midttun Lie overbeviser for LSK. Ønsker deg alt det beste, og måtte du vinne seriegull med LSK!
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                Mr.Jordbakke

Kommentar

• rulfi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Mar 2007
                  • 982

Opprinnelig skrevet av Stan
                  Nei, helt greit det. Men nå har det seg sånn at vi faktisk trenger en solid høyreback og kanskje noen målfarlige vinger. Da hjelper det ikke å fylle opp men b-lagsspillere fra ikstart som kan bekle roller på venstresiden.
                  På den høres det ut som vi er ferdige med å skaffe spillere, og overgangsvinduet har jo ikke åpnet ennå en gang. Vent og se, det kommer garantert flere spillere og gjerne noen som går rett inn i 11'ern også.

Kommentar

• Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

Tom trente vel Midttun Lie i Sandefjord, henta han til Start, og nå til oss, så noe må jo mannen ha. Og så lenge vi ikke gir noe for han, og jeg tviler på at han er en mann som kan kreve så enormt i sign-on-fee så syns jeg vi skal vente med å slakte det her helt.

Kommentar

• Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

Opprinnelig skrevet av Stan
                      Det var da voldsomt til tåpelig argumentasjon fra deg. Først kommer du med at vi signer JML mens Stabæk signer Huseklepp og Austbø. For det første er det feil, og for det andre kommer Huseklepp aldri i verden til å gå til Stabæk, mens Austbø er en middels keeper.

Til innlegget jeg har sitert ovenfor vil jeg bare nevne at vi faktisk trenger backup/konkurranse på venstresida. Folkens, at vi henter JML betyr IKKE at vi ikke kommer til å hente andre og bedre (dyrere) spillere!

Kommentar

• Håkon Henriksen
                        Administrator
                        • Nov 2003
                        • 6411

Slapp av folkens... Noen som husker Clayton Zane?

Jeg stoler 100% på TomTom, derfor er det sikkert gode tanker bak dette..
                        Håkon Henriksen
                        -
                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                        -
                        ALT FOR FUGLA

Kommentar

• ON
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3639

Han kommer gratis. Han får garantert 0 kr, eller en ubetydelig sum i Sign On Fee, og han får sannsynligvis lønn på størrelse med f.eks Strand sin. Ser ut til at fugla kvitter seg med Strand. Dermed koster han oss ingenting. I tilegg er han 27/28 år. Ser ingen grunn til å klage på dette.

Samtidig har Tom trent han før, og vet nok hva han driver med. Om han ikke skulle lykkes, så har han ikke kostet oss en dritt. Lykkes han er det en meget god signering.

Slapp av folkens.

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Gud bedre. Og jeg som skrev et langt, følelsesladd innlegg om hvor jeg mente pila pekte etter signeringa av Pedersen for så å slette det fordi jeg virka paranoid. Essensen var vel at Nordlie aldri har kjøpt en spiller på toppnivå før, og at han nå har fått blanke ark, noe som har resultert i kvalitet som Karim, Johnsen (klart svakere enn shane på VB) og (grøss) pedersen. Og nå til sist altså Midttun-Lie. Start-fetisjismen er påtrengende. Jeg tror jeg sykemelder meg fra jobb i morgen, jeg orker ikke å se folk i øynene. Nå må faen meg noen ta grep og stoppe dette. Her mener jeg berg og fjøra må legge gifteringene i skåla og oppføre seg som menn - stopp dette start-tullet nå før dere sitter igjen med Randaberg IF. Synes jeg ser JÅF se rar ut på TV3 i kveld - kamelen fast i halsen?

Til dere som mener at dette er OK benkefyll: Skjerp dere! Man kjøper ikke inn spillere som ikke er ment å være relle konkurrenter om plassene.

Kommentar

• mooph
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 1496

Etter en halv times vurdering (som sikkert hadde tatt en annen person fem minutter) har jeg kommet frem til at dette ikke er så dumt.

JML kommer gratis (med forbehold om sign-on-fee), påsan havner vel i HamKam. Får JML samme lønn som påsan hadde (eller mindre) er det jo greit. Det er vel større sjanse for at JML slår til enn at Påsan skulle våkne fra det døde (tross silkefoten).
                              Fugla mot nye høyder

Kommentar

• JMKANARI
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Oct 2007
                                • 170

Vi trenger backup på venstresida. Midtun Lie er fortrinnsvis kantspiller på venstre, men kan også brukes som venstreback.

I tillegg kjenner Tom ham, både fra perioden i Sandefjord og Start. Med all respekt for forumdeltakerne; jeg er temmelig sikker på at Nordlie har mer greie på denne spilleren enn noen av oss andre...

Så; velkommen til Åråsen, JML! Blir spennende å se hva Fjøra henter inn i tillegg.
                                Krysser fingra for en ny Tom Lund snart...

Kommentar

• ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

"– Han kan i prinsippet bekle alle rollene på vår venstreside. Det var en viktig grunn til at vi ønsket å signere ham, sier Fjørtoft. "

Kommentar

• vollafugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2006
                                    • 978

Dette var unektelig en stor, pussig overraskelse.

Her debatteres det side opp og ned om hvorvidt Hæstad er verdig til å trekke på seg den (riktige) gul-svarte drakta, og så går klubben hen og signer Jon Midthun Lie?

Ja, ja. Da er det vel bare å ønske ham velkommen!

Hvem er nestemann?

Kommentar

• Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

Opprinnelig skrevet av vollafugl

Hvem er nestemann?
                                      Sikre kilder sier at Carsten Jancker er neste mann inn porten på åråsen!

Kommentar

• Henrik
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2006
                                        • 2110

Opprinnelig skrevet av VK
                                        Sikre kilder sier at Carsten Jancker er neste mann inn porten på åråsen!

Rart jeg blir skeptisk? (=

Kommentar

• heidar
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2004
                                          • 2131

Siden vi tydeligvis har gått fra Odd til Start for å hente spillere, så undrer jeg meg over at vi ikke henter en spiller som Børulfsen. Ung, rask og de kvalitetene vi trenger...

Midtun Lie.... Hva blir det neste? Sympatikjøp av Geir Ludvig Fevang??
                                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

Working...