Har vi virkelig ikke unggutter som er like gode som han? Skremmende.
Midttun Lie klar for fugla
Collapse
X
-
-
RB har kommet med et par linjer.
Kommentar
-
Midttun Lie var veldig, veldig god i Sandefjord, men han har vel ikke akkurat fått det til i Start.
Uansett tror jeg ikke det er noen dum signering. Kantspillere trenger vi jo.
Han har spilt litt back for Start i år også, om jeg ikke tar helt feil.Last edited by Sem; 06.11.2007, 21:45.Kommentar
-
Får vi flere startspillere nå. Så fyller vi opp laget med spillere som faktisk har bidratt til nedrykk til 1 divisjonen. Dette liker jeg ikke.
Håper Tom vet hva han gjør og at han klarer og lage gull av gråstein.
Vet ikke, men er Midtun bedre en Påsan da tro.
Skeptisk til denne signeringen.
Det holder med makrell nå gutter.
Kanskje vi skal hente en kvalitetsspiller fra samelaget snart.............Kommentar
-
Når jeg først leste dette så var min umiddelbare reaksjon skuffelse. Nå synes jeg han skal få vise seg frem før vi dømmer han nord og ned. Fortsatt skeptisk, men føler ikke at jeg har godt nok grunnlag til å vurdere dette.
En ting jeg reagerer på er at folk argumenterer med at start rykka ned i år og det er ett tegn på dårlig kvalitet på spillera. Det samme Startlaget vant nesten serien når Tom var trener der. Så det er utvilsomt potensiale i flere av startsspillerene.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Som allerede sagt:
irriterer meg alt dette rasket som Nordlie skal komme drassenede med fra StartKommentar
-
Jeg foreslår en viss spiller fra klovnelaget i vestKommentar
-
Skjønner ikke hva vi skal med sportslig utvalg, trener og manager i LSK.
Forumfolket kan jo ta over all styring, for vi kan jo mer og vet bedre enn alle andre.
Flott å se at folk gremmes og tar avstand fra Midttun Lie.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
For der blir det ikke gjort mye rett, jeg kunne sikkert bekledd samtlige roller i administrasjonen, og gjort alt 10 ganger bedre. Lett.
PetterKommentar
-
Jeg er litt skeptisk ,men jeg så han for noen år siden og da imponerte han , samt at vi trenger en kantspiller. Vi får han også gratis, Han kan (iflg rb) spille back , midtbane og spiss. Her har vi en potet som kan brukes til mye , hjelpe oss under karantener og skader.
Og jeg tror nok Tom vet mer om Midttun Lie enn det vi gjør , og dermed ser potensialet. Jeg vil ikke uttale meg om det var et bomkjøp før jeg har sett han i de ekte og genuine gule og svarte drakter i minst en sesong.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Køorganisering anyone?Kommentar
-
Hva er greia med å slakte dette kjøpet så totalt? Det har vært klart lenge at vi trenger backup på venstre back/kant. Hvis vi kan få en spiller av Jon Midttun Lies kvalitet gratis til å fylle denne rollen, synes jeg det er veldig fint. Han er garantert ikke kjøpt inn for å gå inn i 11eren.Kommentar
-
Fyren er venstreving, og en jeg forøvrig alltid kjøper med stor suksess til LSK på Fm06
Trur det kan være greit å la han få vise seg frem før vi dømmer han som ubrukelig. Og hvis det viser seg at han ikke er god nok for første 11ern, så er det absolutt en fordel å slippe å betale overgangspenger for stallfyll.Kommentar
-
Ifølge en start-kompis av meg så er han en god løpsmaskin, men til tider ustabil.
Et stort tap for start, men kanskje ikke en like stor seier for oss. Selvom jeg er positiv, til han evt motbeviser meg.If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Det Startlaget som nesten vant serien i 2005 endte på 45 poeng, 47-35 i målforskjell. Til sammenligning endte LSK iår med 44 poeng, 47-28 i målforskjell. At disse Startspillerne, som var med på nedrykk i år, skal kunne forbedre LSKs stall, er utopi!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar