Midttun Lie klar for fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • maxpayne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2006
    • 1252

    #81
    Deilig å se at opprenskningen i stallen er godt i gang. Nå gjelder det bare å kvitte seg med Danton, Påsan, Winsnes, Arnarson, Sundgodt og kanskje Søgård.
    Midttun Lie blir en klar forsterkning i kantrollen fremfor f.eks en Sundgodt Ocean som vi er blitt påtvunget i år.
    Det er bare å pøse på med Start spillere for de aller fleste av de som vil bli aktuelle for LSK overgår de vi har i tilsvarende posisjoner. Hvem ville ikke f.eks erstattet Søgård med Doffen?

    Kommentar

    • Vestfold Kanaris
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Oct 2004
      • 4583

      #82
      Jon er hurtig, god teknisk og anvendelig. Et godt kjøp iom. at han kan gjøre en meget god jobb både på venstre back og kant.

      Godt å se at vi får inn en Sandargutt forøvrig

      Lykke til Jon!
      LOUD
      PROUD
      ULTRA

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #83
        Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
        Jon er hurtig, god teknisk og anvendelig. Et godt kjøp iom. at han kan gjøre en meget god jobb både på venstre back og kant.

        Godt å se at vi får inn en Sandargutt forøvrig

        Lykke til Jon!
        Du har vel spillt med han før, har du ikke?

        Kommentar

        • Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

          #84
          Bare fordi du har vært på et eller annet nachspill med han i din ungdomstid gjør ikke han nødvendigvis til en forsterkning for LSK.

          Svært skeptisk.

          Kommentar

          • maxpayne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 1252

            #85
            Hva f... er det folk forventer her egentlig. Her får vi en Bosmann spiller som faktisk har vært nevnt i landslagssammenheng. Blir en helt klar forsterkning på venstre siden der han kan spille venstre kant eller venstre back.
            Last edited by maxpayne; 07.11.2007, 00:25.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #86
              Jeg ser av aftenposten at fjøra sier: "samtidig jobber vi med spillere som også koster penger". Tydelig at han skjønner at han har skuffa meg nå, og at han vil at jeg skal slutte å skrive alle disse negative innleggene fordi han har noe bedre på gang snart.

              Så da stemmer jeg i: "Velkommen ! Måtte du finne skuddfot, innleggsfot og finter på denne siden av sørlandsporten, og måtte din elevering opp fra 97. plass på VGs spillerbørs være John Holmes verdig. Jeg ber for at Tom Nordlie ser noe mer i deg enn en potensiell shampo-reklame, og håper at du forstår at min skepsis mot startspillere er dukket opp etter at din kamerat Marius bomma på ballen ved et par anledninger her sist helg. Kanskje fikk du med deg Morten Pedersens forsøk i 4-4-2 på å forklare start-sesongen med dårlig banedekke, noe som vel kan sammenlignes med å forklare homofili som et utslag av dårlig dametekke: Uansett innrømmer jeg at når en sportsjournalist kan si slikt på riksdekkende fjernsyn så kan selv jeg ta feil av ditt potensiale. Velkommen! Håper du slår til!"

              Kommentar

              • Vestfold Kanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Oct 2004
                • 4583

                #87
                Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                Bare fordi du har vært på et eller annet nachspill med han i din ungdomstid gjør ikke han nødvendigvis til en forsterkning for LSK.

                Svært skeptisk.

                Vi får en spiller som har vært i landslagsdiskusjonen for kroner 0. Han kan bekle alle roller på venstresida. Er hurtig, noe som er ekstremt viktig i dagens fotball. Han blir en viktig spiller i stallen. Vi tapte vel gullet på for liten bredde i stallen?

                Jon var altfor seriøs til å havne på nachspiel
                LOUD
                PROUD
                ULTRA

                Kommentar

                • Bolsen3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 1061

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av maxpayne
                  Deilig å se at opprenskningen i stallen er godt i gang. Nå gjelder det bare å kvitte seg med Danton, Påsan, Winsnes, Arnarson, Sundgodt og kanskje Søgård.
                  Håper dette er en meget dårlig spøk...

                  Kommentar

                  • Bekkis
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 441

                    #89
                    greit nok... han har ikke prestert i det hele tatt i årets sesong. det kan jo selvfølgelig ha noe med at start har vært rævva hele sesongen. Blei ikke veldig imponert av "skrytevideon" på tv2 sporten heller. en middelmådeig avslutning og en 30 m over mål fra 15 meter. Men Nordlie veit forhåpentligvis hva han driver med. Dette er tross alt 3 gangen han henter han inn...

                    Men jeg liker ikke tendensene her. Søpla får inn martin andresen, mens vi får lie. ikke det at jeg vil se andresen i gult. men jeg synes det sier litt om hvilken retning satsingen går... selvom det helt sikkert ikke blir den siste signeringen i denne overgangstiden...

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Hva f... er det folk forventer her egentlig...
                      Aner ikke... Virker som en del har blitt påvirka av alle penga som visstnok er tilgjengelige for handling og formelig forlanger at alle spillere som heretter vandrer inn porta skal ha høy vg-faktor med tilhørende gullglimmer. Dette tydeligvis uansett om vi betaler noe for dem eller ei.

                      JML kommer gratis, Påsan forsvinner antagelig til Kamma. En helt grei "oppgradering" siden Påsan antagelig har langt mindre å tilby i fremtiden enn JML's potet-potensiale og arbeidsinnsats.

                      At JML ikke er spilleren som skal bringe oss gull, heder og ære kan nok være. Fjøra & Co har da ikke kjøpt noen spillere enda (i høst) så jeg syns sytinga tar helt av lenge før fasiten er i hende.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        #91
                        Hvis Midtun Lie er tiltenkt en rolle som reserve for den venstre-vingen som skal handles inn(Aubynn håper jeg), så er det greit.

                        Hvis ikke blir jeg alvorlig bekymret over ambisjonsnivået i LSK.

                        Denne middelmådige og aldrende høyrebacken som også Nordli hentet bør også definitivt være tiltenkt en plass på benken.

                        Håper ikke Nordli får velge fritt etter sin egen smak hva angår spillere, for de han har hentet til nå får jeg ikke gull-smak i munnen av...
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • BD
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2006
                          • 1422

                          #92
                          Fikk dette svaret fra en Start-supporter da jeg ba ham vurdere Midttun:

                          midtun lie ja, eller midtun magi som han ironisk kalles.
                          arbeidsjern som gir alt og står på på treningene. men som ving er han altfor dårlig teknisk. er ikke ofte han ser han ta seg forbi en back og legge et preist innlegg. har heller ikke for mye fart, så mener han er for svak for venstrebacken også. er lillestrøm interessert? er vel en av de nordlie fikk frem i sandefjord. personlig syns jeg han er altfor dårlig for lsk. i et 4-3-3 system er man avhengig av mer fart på vingene syns jeg.
                          "Midtun magi" hehe..

                          Kommentar

                          • CFD
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 2319

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av BD
                            Fikk dette svaret fra en Start-supporter da jeg ba ham vurdere Midttun:



                            "Midtun magi" hehe..

                            Huff.. Når man er blitt såpass erfaren så spørs det hvor mye utviklingspotensialet det er snakk om. Men sålenge vi ikke har betalt noe for han , utenom en liten signon fee (spørs om han fikk det engang) og noen års lønn så burde det gå bra. Men stallen begynner å bli overfyllt og noe må ut. Gleder meg uansett til neste sesong for å se hva Tom får til. Da blir det seriegull.. Tykk og feit og full og seriegull..
                            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6079

                              #94
                              jaja... Får vel ønske han lykke til nå som han er kommet.

                              Ellers synes jeg det er kjipt at vi kjøper spillere med rimelig lavt potensial som kan bekle en haug med roller. Synes han på en måte høres ut som en talentblokker. Synes det vitner om liten interesse til å satse på yngre spillere. Trolig vil Tom foretrekke å gå for en sikker midtun lie som backup på alle plassene der han i teorien kan spille istedenfor å prøve spillere med høyere potensiale som husar eller mos(om vi hadde henta eller lånt han).

                              Synes det er litt kjedelig at vi henter en spiller som ML istedenfor å satse på husar som vi alt har i klubben. Likte overgangene våre mye bedre for et år siden. Kan ikke se at hverken Pedersen, Johnsen eller midtun lie forsterker laget.

                              Kommentar

                              • MedlemNR35
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 905

                                #95
                                Jeg er positiv.

                                LSK handler her en spiller som gjør troppen vår bredere og gjør at vi får flere alternativ. Og det helt gratis.

                                Vi har forstått at vi ikke kan ha like tynn stall neste år som vi har hatt i år om vi skal hamle opp med Brann, Viking , RBK og co.

                                Lie er en god spiller å ha i stallen og derfor er jeg utelukkende positiv.

                                Kommentar

                                • Fish
                                  -Start Supporter-
                                  Bøffelpromp
                                  • Aug 2006
                                  • 11

                                  #96
                                  Som Start-supporter er det litt artig å se at våre spillere er populære på Romerike. At dere velger å hente spillere på vår nederste hylle er imidlertid noe overraskende og faktisk litt lattervekkende. Og litt latter i hverdagen trenger jo som kjent vi i disse tider. Hadde dere henta Kristoffer Paulsen hadde det vært komplett, men nedsnødde er vel ikke LSK-ledelsen. Eller..?

                                  Inntil dere evt slår kloa i Doffen kan jeg ikke gjøre annet enn å ønske dere lykke til i TL neste år. Takk for at dere letter stallen vår for daukjøtt med irriterende og særdeles ustabil spillestil.

                                  Det er faktisk 100 % ærlig og gledelig ment.

                                  (Og NÅH kan dere sette i gang dissinga over at vi er i Adecco neste år!) :mrgreen:

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                    Denne middelmådige og aldrende høyrebacken som også Nordli hentet bør også definitivt være tiltenkt en plass på benken.
                                    Pedersen er nok tiltenkt en fast plass på høyrebacken, hvor han utvilsomt vil bli en klar forsterkning i forhold til 2007-utgaven av Rambekk.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7080

                                      #98
                                      Midttun Lie? Vel, han har et fint etternavn, det skal han ha, men er jo like lite teknisk som Steinar Pedersen.

                                      Trodde vi prøvde å få inn folk som klarte å slå innlegg og tilby det lille ekstra, jeg. De to startgutta vi har signert nå er stabile, men hever gampefaktoren vår.

                                      Han er jo en habil spiller som dekker flere plasser, og kan således sikkert bidra til bredden i stallen, men etter å ha vært fast på Start i tre år ønsker han vel neppe å være benkefyll?

                                      Men det kommer større navn snart, helt sikkert. Vent og se!
                                      Last edited by trigz; 07.11.2007, 09:51.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Dole
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2004
                                        • 1573

                                        #99
                                        Det kan vel hende de spillerne vi henter fra Start er påtenkt roller i forhold til å få 2. laget vårt opp fra 3. divisjon igjen?

                                        Kommentar

                                        • KanariLance
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • May 2006
                                          • 59

                                          Syns ærlig talt denne sytinga er skikkelig lavmål. Riktignok er ikke Midtun-Lie den første jeg tenkte på heller, men han er alikevel et bra tilskudd til bredden i stallen. Og som en annen skrev tidligere i tråden, han er nå fugla-spiller. Da er det helt på trynet å disse han allerede nå, før han i det hele tatt har fått vist noe.
                                          Syns det var en bra signering jeg.
                                          FORZA FUGLA
                                          I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                                          FUGLA FOR LIFE!

                                          Kommentar

                                          Working...