Midttun Lie klar for fugla
Collapse
X
-
-
Det kommer helt an på hvor mye fradrag han har, skattelistene oppgir ligningsintekt, dvs normal intekt minus alle fradrag, selv hadde jeg 270 000 i fradrag 2006. Den tar heller ikke høyde for ikke skattepliktig inntekt.Kommentar
-
Jeg har ikke sett han... men jeg synes det er idiotisk og dømme han uten og ha sett han i LSK drakta. Alle spillere forandrer seg på en eller annen måte når de bytter klubb.
feks om Sundgodt bytter klubb, så begynner han og trøkke til i duellene.
Jeg synes vi ihvertfall vi skal gi han sjansen før vi kritiserer han.
Det er for dumt og hate han før han i det hele tatt har fått hatt 1 trening for klubben i vårt hjerte!
Lykke til Midttun Lie!!!Kommentar
-
Nå i etterkant så skriver RB at Lie takket nei til Stabæk og Odd som lurte med feitere sjekkhefte og årslønn.Kommentar
-
På meg så er ikke dette noen ønskedrøm og nok en bekreftelse på at LSK heller ikke neste år er noe sted for talenter som skal ta steget inn i Tippeligaen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Så langt har Lillestrøm hentet to Bosman-spillere fra Start; Steinar Pedersen og Jon Midttun Lie. Å kalle de gratis blir likevel feil, selv om Start ikke får overgangssum. Etter det RB-sporten erfarer koster duoen, inkludert sign-on-fee, cirka fire millioner kroner hver i løpet av kontraktsperioden på tre år.Kommentar
-
Disse spillerene bør nok prestere i ovekant av benkesliting og innhopp hvis dette skal forsvares.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Dette syns jeg virker urimelig høyt. Jeg forventer at ingen av de to er førsteelleverspillere. Da blir det fryktelig dyrt med over en million i året for hver av dem.RoyVaadal.Kommentar
-
KimFLKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg tror nok begge vil spille i førsteelleveren neste år. Et eller annet sted har jeg lest at JML var mannen som dekket rommet som Johnsen etterlot seg når han var med i angrep i 2005 - han er tydeligvis tenkt å fylle denne rollen nå også. Mange av dere bør stille dere spørsmålet om hvorfor JML er en signering vi har jobbet med over lang tid hvis han kun skal være "stallfyll". Han er åpenbart tiltenkt en viktig rolle i Nordlies LSK anno 2008.Kommentar
-
4 millioner hver !!!!!
Hallo.... er den eneste mannen som ler av dette Erik 'Solseng' Soler ???
4 millioner !!!! Hver!Kommentar
-
Del summen på 3 år og trekk fra Sign on fee(som dekker evt kjøpsum) så er det ikke så jææævlig mye alikevel.
Ikke stol på media hver gang du leser noe heller!:twisted:Kommentar
-
Kommentar
-
jaja, hurra for dere.
Skjønner ikke hvorfor vi skal ha halve start inn i LSK, (jeg tror hæstad så godt som er på åråsen alderede) sikkert fint og forsterke stallen, men jeg blir følenes dobbeltmoralsk da jeg nå bør heie på folk jeg buet på i fjord. Noen tanker folksens? PleaSe, bare ikke si at det er fotball. Da blir jeg en smule deppa.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
Kommentar