Midttun Lie klar for fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    Opprinnelig skrevet av 5thandlast
    STALLFYLL.

    Sliter på benken bak Brenne og Johnsen på venstre siden.
    Forhåpentligvis ikke bak Brenne, noen indreløper tror jeg ikke JML er. Men bak en ny "rett-inn-i-første-11'ern" - venstreving(les; Espen Hoff) vi er nødt til å kjøpe! Pluss at han dekker fint opp for MJ på venstrebacken.

    Kommentar

    • Gullars
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 355

      Opprinnelig skrevet av xeR
      Ifølge skattelistene har han en inntekt på 330.000. At han mer enn dobler det synes jeg er litt drøyt.
      Det kommer helt an på hvor mye fradrag han har, skattelistene oppgir ligningsintekt, dvs normal intekt minus alle fradrag, selv hadde jeg 270 000 i fradrag 2006. Den tar heller ikke høyde for ikke skattepliktig inntekt.

      Kommentar

      • PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

        Jeg har ikke sett han... men jeg synes det er idiotisk og dømme han uten og ha sett han i LSK drakta. Alle spillere forandrer seg på en eller annen måte når de bytter klubb.

        feks om Sundgodt bytter klubb, så begynner han og trøkke til i duellene.

        Jeg synes vi ihvertfall vi skal gi han sjansen før vi kritiserer han.

        Det er for dumt og hate han før han i det hele tatt har fått hatt 1 trening for klubben i vårt hjerte!


        Lykke til Midttun Lie!!!

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          Nå i etterkant så skriver RB at Lie takket nei til Stabæk og Odd som lurte med feitere sjekkhefte og årslønn.

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Da har han iallefall hjerne og dermed utviklingspotensial. Fint at han har begynt med å gjøre ting riktig (se og lær, martine). Kanskje han ikke liker bandy, stupfyll og småjenter?

            Kommentar

            • kimmern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 1174

              Så lenge han holder seg unna brigde så er mye gjort..

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                Opprinnelig skrevet av PA
                Det er for dumt og hate han før han i det hele tatt har fått hatt 1 trening for klubben i vårt hjerte!
                Ingen her som hater ham, men det er lov til å være skuffet over en signering som ikke akkurat fremstår som noen umiddelbar forsterkning.

                På meg så er ikke dette noen ønskedrøm og nok en bekreftelse på at LSK heller ikke neste år er noe sted for talenter som skal ta steget inn i Tippeligaen.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  vel.. Slår han til så regner jeg med at samtlige her spiser en helstekt kamel med glede... jeg velger å stole på nordlie

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Kamel er en smak man venner seg til. Plenty med halvspiste pukler i søpla hos meg. Hvis noen skal fremstå som et knallkjøp så må de jo være undervurdert på forhånd, ikke sant?

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      JML kommer til å bli en meget positiv overraskelse. Jeg tror personlig at han blir en større forsterkning enn evt Hæstad.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        Opprinnelig skrevet av xeR
                        Ifølge skattelistene har han en inntekt på 330.000. At han mer enn dobler det synes jeg er litt drøyt.
                        Opprinnelig skrevet av Nyhetstråden
                        Så langt har Lillestrøm hentet to Bosman-spillere fra Start; Steinar Pedersen og Jon Midttun Lie. Å kalle de gratis blir likevel feil, selv om Start ikke får overgangssum. Etter det RB-sporten erfarer koster duoen, inkludert sign-on-fee, cirka fire millioner kroner hver i løpet av kontraktsperioden på tre år.
                        4 mill hver for Jon Midtun Lie og Steinar Pedersen over tre år. Ingen kan påstå at de er billige spillere for sportsklubben lengre.

                        Kommentar

                        • BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

                          Opprinnelig skrevet av Henrik
                          4 mill hver for Jon Midtun Lie og Steinar Pedersen over tre år. Ingen kan påstå at de er billige spillere for sportsklubben lengre.
                          Enig. Jeg har vært positiv til JML, men disse summene kan synes i overkant.

                          Disse spillerene bør nok prestere i ovekant av benkesliting og innhopp hvis dette skal forsvares.
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            Opprinnelig skrevet av Henrik
                            4 mill hver for Jon Midtun Lie og Steinar Pedersen over tre år. Ingen kan påstå at de er billige spillere for sportsklubben lengre.
                            Dette syns jeg virker urimelig høyt. Jeg forventer at ingen av de to er førsteelleverspillere. Da blir det fryktelig dyrt med over en million i året for hver av dem.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            • KimFL
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1410

                              Opprinnelig skrevet av Henrik
                              4 mill hver for Jon Midtun Lie og Steinar Pedersen over tre år. Ingen kan påstå at de er billige spillere for sportsklubben lengre.
                              Billig og billig...det er jo bare sånn fotballen er blitt. Nå veit vi jo ikke hva som er sign-on-fee, og hva som er den reelle årslønna, men 4 for hver av dem (hvis det faktisk er så mye), for en 3-års periode, høres da ikke så ille ut. Skal man ha en etablert TL-spiller, som er under kontrakt med annen klubb, så snakker vi fort mellom 7-10 mill i innkjøp + sign-on-fee og gjerne rundt 1 -1,5 mill i årslønn, og da er fort snakk om rundt 15 mill. ila 3 år. Så utifra dagens standard, så mener jeg 4 mill for hver av spillerne faktisk ikke er så mye.



                              KimFL

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7080

                                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                                Dette syns jeg virker urimelig høyt. Jeg forventer at ingen av de to er førsteelleverspillere. Da blir det fryktelig dyrt med over en million i året for hver av dem.
                                Jeg frykter at Steinar Pedersen er påtenkt en rolle i førsteelleveren.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Jeg tror nok begge vil spille i førsteelleveren neste år. Et eller annet sted har jeg lest at JML var mannen som dekket rommet som Johnsen etterlot seg når han var med i angrep i 2005 - han er tydeligvis tenkt å fylle denne rollen nå også. Mange av dere bør stille dere spørsmålet om hvorfor JML er en signering vi har jobbet med over lang tid hvis han kun skal være "stallfyll". Han er åpenbart tiltenkt en viktig rolle i Nordlies LSK anno 2008.

                                  Kommentar

                                  • KanariHagen
                                    Utestengt
                                    • Nov 2007
                                    • 21

                                    4 millioner hver !!!!!

                                    Hallo.... er den eneste mannen som ler av dette Erik 'Solseng' Soler ???

                                    4 millioner !!!! Hver!

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      Del summen på 3 år og trekk fra Sign on fee(som dekker evt kjøpsum) så er det ikke så jææævlig mye alikevel.

                                      Ikke stol på media hver gang du leser noe heller!:twisted:

                                      Kommentar

                                      • KimFL
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1410

                                        Opprinnelig skrevet av KanariHagen
                                        4 millioner hver !!!!!

                                        Hallo.... er den eneste mannen som ler av dette Erik 'Solseng' Soler ???

                                        4 millioner !!!! Hver!
                                        Soler og Start ser vel ikke så veldig mye til de penga der...er vel bosman begge to?


                                        KimFL

                                        Kommentar

                                        • kinstad
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2007
                                          • 406

                                          jaja, hurra for dere.
                                          Skjønner ikke hvorfor vi skal ha halve start inn i LSK, (jeg tror hæstad så godt som er på åråsen alderede) sikkert fint og forsterke stallen, men jeg blir følenes dobbeltmoralsk da jeg nå bør heie på folk jeg buet på i fjord. Noen tanker folksens? PleaSe, bare ikke si at det er fotball. Da blir jeg en smule deppa.
                                          ________
                                          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                          Kommentar

                                          Working...