Midttun Lie klar for fugla

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Opprinnelig skrevet av kinstad
    men jeg blir følenes dobbeltmoralsk da jeg nå bør heie på folk jeg buet på i fjord. Noen tanker folksens? PleaSe, bare ikke si at det er fotball. Da blir jeg en smule deppa.
    Da har LSK og alle lag et problem, vi har kun lov til å benytte egenproduserte spillere....

    Slik er fotballen

    Kommentar

    • kinstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2007
      • 406

      Virker som ...

      Det virker som det ar mange håpefulle her og en del som liker å svartmale alt. Enig i at det er for tidlig å si om Midttun er mannen for Fugla.

      Hører at personer her på forumet mener at vi skal kjøpe 4 til 5 nye spillere rett inn på 11`ern. For meg høres det like absurd ut som å kjøpe Rooney til åråsen. Det gjør meg litt oppgitt å høre at folk ikke ser noe utviklig i de spillerene vi har nå.

      Noen som har et godt synspunkt på hvorfor jeg bør heie på alle startspillerene som jeg buet på i tidligere i år? Føler det hele litt dobbeltmoralsk.

      Kanskje jeg heier på meg selv og kanarifansen neste år, de er stort sett det samme. =)
      ________
      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        Opprinnelig skrevet av kinstad
        Noen som har et godt synspunkt på hvorfor jeg bør heie på alle startspillerene som jeg buet på i tidligere i år? Føler det hele litt dobbeltmoralsk.
        En pleier vanligvis å heie på laget sitt i fotball og ikke enkeltspillere.
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          Alle som spiller i LSKs drakter er Fugla-spillere, og hvor de kommer fra er (nesten helt) strøket i minnet.

          Det skal VELDIG mye til for at jeg ikke heier på alle som spiller i våre farger, selv om det selvsagt går ei grense. Det finnes spillere jeg helst ikke vil se for Fugla. Skulle ledelsen i sin visdom likevel hente inn en slik spiller tror jeg, helt hypotetisk, at jeg ville nøye meg med å heie på de andre på laget. Piping og buing mot eget lags spillere har sin plass bare i helt ekstreme situasjoner.

          gilbert

          "It's a beautiful day" !
          Og det vil det være i lange, lange tider.
          Cup'en er hjemme i Lillestrøm !

          Kommentar

          • Bollapinnsvin
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Oct 2007
            • 11

            Alle som får en LSK-drakt på seg bør og skal bli respektert på lik linje med alle de andre.
            Det skal relativt mye til for at man ikke skal motta noen spillere man buet på året før.
            Det er ikke akkurat trofasthet og lagfølelse som preger Tippeligaspillere anno 2007....

            Unntaket er jo Søgård, men det er jammen ikke mange av hans slag!

            Kommentar

            • kinstad
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2007
              • 406

              ok tror jeg har skjønt det.

              OK så det er ikke laget man heier på men fargene? eller draktene?

              -Forøverig enig at gul og svart er kult.
              ________
              -Life is what happens while you are busy makeing plans.

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Det er riktig. Tenkt deg selv hvilke brekninger VIF anno 2005 ville fremkalt hos klanen hvis de måtte forholde seg til spillerne i draktene.

                Kommentar

                • heidar
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2127

                  Opprinnelig skrevet av kinstad
                  OK så det er ikke laget man heier på men fargene? eller draktene?

                  -Forøverig enig at gul og svart er kult.
                  Det stemmer, man heier på den hellige drakta. Det som er inne i den kan være så mangt. En grov inndeling kan være:

                  - Spillere ingen har forventninger til og som heller ikke lykkes - Ligger svært utsatt til for å bli hakkekyllinger og får skylda for hvert eneste tap og feilpasning.
                  - Spillere ingen har forventninger til, men som lykkes - Blir hyllet, og sett på som store helter.
                  - Spillere med dyr prislapp og enorme forventninger - Her deler opinionen seg på midten. Etter noen kamper uten suksess, har vi motsetningsgruppene: "Gi-han-mere-tid" og "han-er-elendig,-dette-var-bortkasta-penger". Hvis spilleren ikke lykkes i det hele tatt, blir han stemplet som den massive floppen han var. Hvis spilleren til slutt slår til, forlater han klubben som Bosman rett etterpå.

                  Jeg tror JML tilhører en fjerde kategori: Kult-spilleren. Spilleren som stort sett ikke gjør annet enn å få noen innhopp her og der, men som så plutselig senker vif/rbk/brann 2 minutter på overtid da han snubler i ballen, og med dette blir sikret evig legendestatus blant fansen!
                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                  Endelig er mørketida over.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Fy faen for en skam denne tråden er. Dere slakter en spiller dere "aldri" har sett spille før han i det hele tatt har flytta inn på Rælingen, det er direkte pinlig. Jeg vedder på at dere er de samme idiotene som står å sutrer og klager på Sundgot helt til han scorer og plutselig er Ronaldo 2. Dere er like nødvendige for kfl som frp er for samfunnet.

                    Idioter.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Rubinho
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2005
                      • 1501

                      ...

                      Endret grunnet at noen ikke tåler kritikk...
                      Last edited by Rubinho; 04.12.2007, 20:16.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Jeg synes ikke det er så enkelt. Man må skille mellom det å mislike en spiller og det å være skuffet over at klubben kjøper inn Start spillere an masse fra mellomste hylle. Klubben går foran spilleren, det må være lov å uttrykke skuffelse når man mener at spillervalgene ikke gavner klubben. Å klage på en lojal kar som har akslet LSK-trøya i årevis er noe helt annet.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          Selvsagt, men jeg tror du skjønner at de jeg går på er de som slakter spilleren, ikke de som er skuffa over at det ikke er Espen Hoff. Folk skal selvfølgelig få lov til å være misfornøyde med handlinga så langt(selv om dem tar feil), men det er ingen grunn til å omtale spilleren så negativt som veldig mange gjør her, og det er det jeg reagerer på, punktum.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Vel vel, det er ikke alltid man treffer skåla selv om man sikter. I mitt tilfelle får jeg vel bare tørke opp og be om unnskyldning, jeg må innrømme at min irritasjon over at vi har fått tre Startspillere som tilsynelatende ikke utgjør noen forsterkning kan ha gjort meg ustø på labben.

                            Kommentar

                            • 10.09.50
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2005
                              • 1410

                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Jeg utfordrer deg faktisk, til å finne en tråd hvor jeg har holdt meg saklig og ikke har vunnet diskusjonen.
                              Bra quiz, Grusom, men for vanskelig. Å finne et eksempel på det første er vrient nok alene.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Opprinnelig skrevet av Rubinho
                                Du har en argumentering som er på høyde med min niese...hun er 3 år...Når du kommer med klare fordømninger så viser det hvor useriøs du er. Missforstå ikke, jeg bryr meg ikke politikk. Men uansett hva du åpenlyst fordømmer så viser du lite respekt for andres meninger!

                                Ergo, du kan neppe bli tatt seriøst ellers heller...Tenk før du skriver.

                                Jeg har allerede fått advarsel for det første svaret mitt(som ble slettet, mens ditt over, som var av personlig karakter, får stå i fred) Så lenge din kommentar får stå godtar jeg ikke at jeg ikke får lov til å forsvare meg.

                                Innlegget mitt var, på tross av hva du tydeligvis tror, svært gjennomtenkt. Poenget var at folk som slakter spillere før de har sett dem spille ikke er verdige til å kalle seg kanaris, eller fotballsupportere i det hele tatt. At jeg slang inn en metafor\ufint stikk, eller hva faen du vil kalle det for, får dere bare finne dere i(det kalles språklige virkemidler, og er svært populært i de fleste former for tekst), det er slik jeg skriver, det er slik jeg snakker, og det vil si at det er en del av personligheten min. Hvis det er så jævla farlig får dere bare kaste meg ut.

                                At jeg avsluttet med å kalle dem idioter var kanskje over streken, selv om betydningen av ordet er som følger: noen som er kunnskapsløs eller uvitende, altså ekstremt passende i forhold til å beskrive noen som uttaler seg om en spiller de ikke har sett spille nok til å kunne dømme. Som du ser er jeg mer enn kapabel til å argumentere om jeg vil, og om du ikke tar meg seriøst generelt sier vel strengt tatt det mer om deg enn om meg. Jeg har bidratt med mer enn nok i både humbug og selve forumet til å kunne forvente en viss respekt, ikke billige fornærmelser fra folk jeg trodde jeg kom overens med, og forskjellsbehandling fra modene.
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                Working...