Dan Anton til Preston ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    Dan Anton til Preston ?

    selg, hadet bra danton, kommer til å savne deg.. NÆÆÆT
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Synd at dansken er på vei bort. Han haddde fortjent så mye bedre.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      #3
      Hvis dette stemmer, og vi får penger for han vil det være det mest imponerende salget av LSK siden Runar Normann forsvant ut av portene i 99...
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • mooph
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 1496

        #4
        Kan dere si noe pent om mannen så dem ikke ombestemmer seg ?
        Fugla mot nye høyder

        Kommentar

        • Jan Banan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 809

          #5
          Vi snakker om en spiller under kontrakt med klubben! Så vis LITT respekt for en som har vært benket i MANGE kamper uten å sutre i media som flere av våre beste (og mest populære) spillere har gjort de siste årene. Og han har faktisk gjort en HELT respektabel jobb de siste gangene han har fått sjansen.

          Jeg mener heller ikke at han er av våre viktigste spillere, men det ser ut som mange her på forumet tror vi skal kunne hente inn Norges beste til 10-15 mill på alle plasser. WAKE UP!
          Last edited by Jan Banan; 10.11.2007, 01:19. Begrunnelse: Skriveleif
          - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

          Stuart Baxter har forstått det.

          Kommentar

          • BlodigHøne
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 729

            #6
            Får vi mer enn 4 pils og en pizza, vil dette være et meget godt salg.
            Oh, fishy, fishy, fishy fish!
            That went wherever I... did go!

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1601

              #7
              Opprinnelig skrevet av Jan Banan
              Jeg mener heller ikke at han er av våre viktigste spiller, men det ser ut som mange her på forumet tror vi skal kunne hente inn Norges beste spillere til 10-15 mill på alle plasser. WAKE UP!
              Cluet er vel å hente inn gode spillere til en billig penge. Slik for eksempel Stabæk har klart. Tror ikke det er mange av dem som løper rundt på Nadderud som har kostet 10-15 millioner.

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #8
                Dan Anton har dessverre fått dette syndebukk-stemplet som tydeligvis minst en spiller må ha i LSK. Tideligere har jo feks Sundgot og Winsnes fått denne usaklige hetsen mot seg. Jeg skjønner det ikke, det virker mest av alt som total mangel på fotballforståelse. Jeg er heller ingen stor fan av det Danton har fått til i LSK, og jeg synes det er helt ok hvis han blir solgt, men så jævla dårlig har han da heller ikke vært! Hvorfor enkelte har så sterke behov for å male ting svart/hvitt kommer jeg aldri til å forstå...

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  En typisk squa player.... Lykke til videre Danton hvis dette nå går i orden.

                  Fin type som sagt ikke klager men heller holder humøret oppe og jobber videre.

                  Skjønner ikke folk som tror LSK har 100 mill til kjøp og at de på benken skal holde lansdslags klasse.

                  Kommentar

                  • 5thandlast
                    Utestengt
                    • Oct 2007
                    • 56

                    #10
                    Kan de få Essidri gratis for å sikre dealen?

                    Kommentar

                    • mooph
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 1496

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av 5thandlast
                      Kan de få Essidri gratis for å sikre dealen?
                      Selv om jeg antageligvis er litt smårar har jeg forstsatt trua på at Essediri kan lykkes. Han har vist bra takter glimtvis i sesongen. Godt rykk, gode dribleferdigheter og innlegg når han er i form. Dersom Tom får banka inn i skallen på'n at det kreves litt innsats også når motstander har ballen kan det løsne for gubben.

                      Så nei, syns ikke han skal gis bort.
                      Fugla mot nye høyder

                      Kommentar

                      • Kanarifugl84
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2007
                        • 2319

                        #12
                        Jeg var svært optimistisk da danton ble klar som stoffes erstatter på høyrebacken, og trodde virkelig dette var en knall investering. Desverre har han aldri klart å overbevise meg om at fremtiden hans ligger på Åråsen, men noen katastrofe har han heller ikke vært. En stor ressurs utenfor banen, desverre ikke like fremtredende på den grønne matta. Er det mulig å få noen kroner for danton, tror jeg det er til alles beste at han prøver lykken et annet sted.

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                          Vi snakker om en spiller under kontrakt med klubben! Så Vis LITT respekt for en som har vært benket i MANGE kamper uten å sutre i media som flere av våre beste (og mest populære) spillere har gjort de siste årene. Og han har faktisk gjort en HELT respektabel jobb de siste gangene han har fått sjansen.

                          Hmmm... Så moralen er at dersom en spiller gjør en respektabel jobb som innbytter og ikke syter til media skal denne ikke selges ?
                          Innleggene ga ikke intrykk av annet enn at folk mente at det var bra om vi fikk solgt Danton (som forøvrig er en av de med høyest lønn såvidt jeg vet) ?
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • Gjertsen_KANARIS
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2006
                            • 196

                            #14
                            Tror ikke akkurat vi får noe mer enn 1 mill for han uansett. Så store inntektene er det jo ikke. Men alt hjelper når LSK er interisert i både Doffen og Strand!!
                            VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3

                            Kommentar

                            • Jan Banan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 809

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av mooph
                              Hmmm... Så moralen er at dersom en spiller gjør en respektabel jobb som innbytter og ikke syter til media skal denne ikke selges ?
                              Innleggene ga ikke intrykk av annet enn at folk mente at det var bra om vi fikk solgt Danton (som forøvrig er en av de med høyest lønn såvidt jeg vet) ?
                              Det er mange måter å gi uttrykk for at man ikke synes det gjør noe om en spiller blir solgt. Det tror jeg du forstår også.
                              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                              Stuart Baxter har forstått det.

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3452

                                #16
                                Danton's meritter vitner om han helt klart har kvaliteter, men på meg virker det som om han ikke har blitt fortrolig med den norske spillestilen. Han har gjort en god jobb for LSK, men jeg tror det og for hans del er greit å flytte på seg. En spiller som har blitt kåret til beste midstopper i Danmark har større ambisjoner enn å varme norske benker. Skulle gjerne sett Danton bli, men om det kommer et tilbud som alle parter er tjent med så ønsker jeg han all lykke til videre i karrieren.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • 5thandlast
                                  Utestengt
                                  • Oct 2007
                                  • 56

                                  #17
                                  La oss være enige om en ting.

                                  Da Pedersen blir LSK aktuell, så var det usannsynlig at DAJ skulle være i LSK drakta i 2008.

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2784

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av 5thandlast
                                    La oss være enige om en ting.

                                    Da Pedersen blir LSK aktuell, så var det usannsynlig at DAJ skulle være i LSK drakta i 2008.
                                    Så du tror ikke det faktum at Rambekk forsvinner førte til at vi fikk behov for å hente en høyreback til?

                                    Kommentar

                                    • 5thandlast
                                      Utestengt
                                      • Oct 2007
                                      • 56

                                      #19
                                      Rambekk er meget average. Nordlie elsker offensiv back spillere og fakta at vi var meget interessert i J.I.H før han gikk til Stæbekk forteller meg alt. Se henting av Johnsen på venstre-siden. Og at vi prøvd å beholde Stefanutto.

                                      Ryktene går ang. Frederik Stoor. Han kan også spill sentralt etter behov.

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av 5thandlast
                                        Rambekk er meget average. Nordlie elsker offensiv back spillere og fakta at vi var meget interessert i J.I.H før han gikk til Stæbekk forteller meg alt. Se henting av Johnsen på venstre-siden. Og at vi prøvd å beholde Stefanutto.

                                        Ryktene går ang. Frederik Stoor. Han kan også spill sentralt etter behov.

                                        Søgård spiller snart fast på landslaget på høyrebacken

                                        Kommentar

                                        Working...