Eldar Hansen vil ha Fjøra ut?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Eldar Hansen vil ha Fjøra ut?

    Så nettopp på TV2 at en kar ved navn Eldar Hansen som sitter i styret i LSK AS (?) ønsker eller ønsket Fjøra ut av klubben. Per Berg sa at Fjøra sitter tryggt.

    Kan ikke dette bidra til dårlig stemmning innad i klubben at en som sitter i styret uttaler seg på den måten? Spesiellt nå når det nærmer seg cupfinale så ser jeg virkelig ikke hvorfor denne Eldar lar seg intervjue om noe sånt.

    Ser forøvrig at denne Eldar er en tidligere Rosenborg legende.

    En av Rosenborgs legender og tidligere formann, Eldar Hansen, er valgt inn i styret til Lillestrøm fotballklubb.
    Last edited by ON; 08.11.2007, 21:48. Begrunnelse: La til info
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #2
    Opprinnelig skrevet av Nordby
    Så nettopp på TV2 at en kar ved navn Eldar Hansen som sitter i styret i LSK AS (?) ønsker eller ønsket Fjøra ut av klubben. Per Berg sa at Fjøra sitter tryggt.

    Kan ikke dette bidra til dårlig stemmning innad i klubben at en som sitter i styret uttaler seg på den måten? Spesiellt nå når det nærmer seg cupfinale så ser jeg virkelig ikke hvorfor denne Eldar lar seg intervjue om noe sånt.

    Ser forøvrig at denne Eldar er en tidligere Rosenborg legende.

    http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/n...delag/1.407782
    Dette er gammelt nytt fra et par uker tilbake, som TV2 trekker frem nå for å skape litt uro i LSK før finalen. Eldar Hansen er forretningspartner og kompis av Per Berg og sitter i LSK ASA-styret. Han burde holdt seg for god til å komme med negative uttalelser om LSKs sportslige ledelse og spillestil (som han har gjort tidligere).

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Ikke første gang Eldar Hansen raljerer i media, ikke lenge siden han var ute og mente vi kunne gjort alt annerledes.

      Det er så fint at slike saker kommer i media. Toppers.

      Petter

      Kommentar

      • gj
        Seniormedlem
        • Nov 2003
        • 3360

        #4
        Her demonstreres en de facto makt medier er i besittelse av:

        Agendamakt

        Kommentar

        • KFL41
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 3648

          #5
          Hvis det er noen som skal ut så er det Eldar Hansen som går ut ilojalt på denne måten istedet for å ta det internt.

          At TV2 drar fram dette nå rett før cupfinalen er ingen bombe. Har de hele tatt hatt en sak om det sportslige i LSK denne uka rettet inn mot cupfinalen? Det eneste positive er jo at det er spillerne som skal spille og ikke lederne. Så spillerne får i det minste forberedt seg.
          Last edited by KFL41; 08.11.2007, 22:34. Begrunnelse: lederne, ikke trenerne

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #6
            Opprinnelig skrevet av gj
            Her demonstreres en de facto makt medier er i besittelse av:

            Agendamakt
            Vel, han burde uansett holdt seg for god til å prate med media, så det at TV2 dro opp detta nå, er jo hans feil.

            Burde ikke gått til media i utgangspunktet. Etter min mening har han INGEN grunn til å kunne uttale seg i media om LSK. Det er ikke hans jobb, og jeg ser på det rett og slett som ilojalt at han da går til media og prater negativt om andre personer i klubben.

            Kommentar

            • Johnny Sack
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Jun 2007
              • 127

              #7
              Kan ikke disse ASA-folka holde seg for gode til å slenge ut interne ting i media? Synes vi skal være glade for at vi har fargerike profiler som Fjøra og Nordlie i klubben som kommer med friskere uttalelser og som styrer unna det klassiske "én kamp av gangen, Full fokus på treningsfeltet, Forholder meg til kontrakten jeg har"-pjattet. Takk gud jeg slipper å se folk som Gaute Larsen og Perry Hansen representere LSK! Jeg spyr av sånne grå mus!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                #8
                Det er komisk og på grensen til patetisk hvordan TV2 "produserer" negativt LSK-stoff. Det må jo sitte voksne mennesker i redaksjonen der som skammer seg over skittkastingskampanjen som har pågått i hele år?

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av KFL41
                  Hvis det er noen som skal ut så er det Eldar Hansen som går ut ilojalt på denne måten istedet for å ta det internt.

                  At TV2 drar fram dette nå rett før cupfinalen er ingen bombe. Har de hele tatt hatt en sak om det sportslige i LSK denne uka rettet inn mot cupfinalen? Det eneste positive er jo at det er spillerne som skal spille og ikke lederne. Så spillerne får i det minste forberedt seg.
                  Det er betegnende at TV2 går rett fra dette skandaleoppslaget om LSK til en skikkelig gladsak om stemningen i Haugesund før cupfinalen.

                  Kommentar

                  • mooph
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 1496

                    #10
                    Denne fjompens rolle er i LSK ASA sitt styret, hva han har slags meninger om det sportslige er totalt irrelevant. Mediakåt bedrevisser antagelig, må flagge sine synspunkter på alt og ingenting. Sikkert sterke, treffsikre meninger om veipolitikk også, bare å la teipen rulle.
                    Fins en sånn på de fleste tuer. TV2 er seff. klare som kaniner så lenge stikkordene LSK og negativitet popper opp samtidig, kildekvalitet og relevans er som vanlig ikke tema.
                    Fugla mot nye høyder

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Begynner å bli rimelig forbanna over måten TV2 holder på. Det må da snart gå opp for andre også? Gleder meg til å se hva TV2 kommer med vis vi skulle finne på å tape mot Haugesund.

                      Kommentar

                      • Hexaphim
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2006
                        • 2784

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Gleder meg til å se hva TV2 kommer med vis vi skulle finne på å tape mot Haugesund.
                        Det KAN du da ikke mene. Jeg kommer ikke til å klare å se på TV2 på flere uker hvis vi skulle tape, for de kommer til å gni det så jævlig inn, de kommer til å FRYDE seg.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #13
                          Drit i eldar hansen. Problemet her er tv2 og kryssklippingen. Anne-Marie Giske lyver så det renner mens hun ser rett inn i kamera og prøver å holde maska. Flott stoff for PFU hvis noen hadde sendt det inn.

                          Last edited by reka; 08.11.2007, 23:40.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #14
                            På tide å kjøre noen tifo'er mot TV2? Vet det ville være kontroversielt, men mener at det er den eneste måten vi kan bli hørt på. Måtte seff bli gjort med en solid porsjon humor, men uten at poenget gikk tapt.

                            Kommentar

                            • Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2784

                              #15
                              Fy faen, jeg merker jeg blir kvalm. Hadde vært morsomt å se hvordan dekningen ville vært hvis det var Brann - FKH i finalen.

                              Eller nei, når jeg tenker meg om så hadde ikke det vært NOE morsomt å se.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Drit i eldar hansen. Problemet her er tv2 og kryssklippingen. Fostervold lyver så det renner mens hun ser rett inn i kamera og prøver å holde maska. Flott stoff for PFU hvis noen hadde sendt det inn.
                                Det er vel Anne-Marie Giske du sikter til- Æres den som æres bør....

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  #17
                                  Jeg har egentlig ikke så mye imot at TV2 forguder Brann og harselerer med andre og muligens LSK spesielt. Det som er kvalmende er at de nekter å innrømme at de holder på med dette.

                                  TV2 er fjerna fra TV'en min (dvs kanalvvelgeren). Ved et par av LSK's bortkamper har jeg måtte krype til korset, men ellers NJET!
                                  Når den digi-boksen fra GET kommet om et par uker regner jeg med at store mediafar i himmelen kan følge med på hva jeg ser på. Gubben skal sannelig få vite at TV2 er dødt her i gården. Nå har tilogmed kjærringa vendt seg til at TV2 ikke finns, her går det i NRK, TVNorge og NG.
                                  BrannTV kan bergensera ha i fred.
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • LSK N/B
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 830

                                    #18
                                    Føler ikke så mye med i Aresseavisen, men er det noen som vet når denne "brannfakelen" ble kastet?
                                    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                    Nei til NFF!

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2601

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Drit i eldar hansen. Problemet her er tv2 og kryssklippingen. Anne-Marie Giske lyver så det renner mens hun ser rett inn i kamera og prøver å holde maska. Flott stoff for PFU hvis noen hadde sendt det inn.


                                      Ja, for oss som har sett klippene de koker spikersuppe på, så er det jo fenomenalt at de klarer å vinkle det sånn. Det fremstår jo som om Eldar Hansen kommer med et svar på Fjørtofts kommentar fra i går, mens det hele er et selektivt utklipp fra en tidligere reportasje, og tatt helt ut av sammenhengen.

                                      M.a.o. har de fått Per Berg til å uttale seg positivt om Fjøra, for så å vinkle det hele som om Eldar Hansen sitter med en egen agenda, basert på et gammelt klipp. Altså snur de en støtteerklæring, til å fremstå som intern uenighet og uro.
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                        Føler ikke så mye med i Aresseavisen, men er det noen som vet når denne "brannfakelen" ble kastet?
                                        Nyhetstråder er kjekke ting: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...&postcount=133
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        Working...