LSK-veggen er ødelagt

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13278

Klanen blir jo hysterisk rasende hvis vi bare såvidt flirer litt av alle "bussabotasje"-hendelsene deres. Da er det blodig alvor og grining over alle liv som kunne gått tapt. Mer selvhøytidelig og samtidig destruktiv gjeng skal man lete lenge etter, de er fotballsupporterenes svar på Mullah Krekar.

Begynner ellers å føle meg helt ensom i trollskogen. Kanskje på tide å ta en forumpause til klansskallene går lei. Ler forøvrig ennå godt av trollet som påstod at det hadde tatt en øl i wien med totalavholdsmann fjørtoft.

Kommentar

• iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

I RB i dag er det en nisse som har leserinnlegg der han lirer av seg hat mot veggen, og skulle ønske det var malt torvarbeidere der i steden !!

I tillegg sier han at LSK fikk klar bedskjed om at veggen skulle males over i September.

Dette er direkte feil, og hvorfor ligger denne oppfatningen ute hos folk?
      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

Ordføreren sa at veggen skulle males over 1 nov, men ombestemte seg da bygget skal rives uansett.
        Last edited by ChriZza; 15.11.2007, 13:27.

Kommentar

• iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

Opprinnelig skrevet av ChriZza
          Ordføreren sa at veggen skulle males over 1 nov, men ombestemte seg da bygget skal rives uansett.
          Men det fikk ikke Anders Riber bedskjed om før etter vi hadde malt.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1252

Prøver og blåse litt liv i denne debatten igjen.
            Etter hereværket fra noen i vif miljøet syntes jeg veggen har blitt et litt trist skue. Bærer preg av og ha hvert utsatt for div.
            Hva skjer med veggen egentlig. Skal bygget rives, eller skal kfl ha en dugnad og freche opp veggen igjen.
            Syntes også Statuen av Tom lund trenger en shinings. Den også etter hæreverk.
            Skal statuen stå der bør den jo vedlikeholdes. Det samme mener jeg om LSK veggen.
            Og en ting til. Nå som endelig setene på gamlesittan blir gule, skal de pusse opp stålsøylene samtidig. Hjelper ikke og sette nye felger på en rusten bil.
            Ståldragere og søyler trenger og males i enten grått sort eller gule.
            For den rustfargen som er der i dag, vitner om et eller annet.........
            Håper og tror dette blir gjort nå også, ellers så skjønner jeg ingen ting.

Kommentar

• Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

enig i det. søylene ser slitne ut
              LSK Norges beste lag

Kommentar

• glasgow
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2007
                • 1252

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                enig i det. søylene ser slitne ut
                Var innom Åråsen i dag, og tl stor glede kan jeg fortelle at søylene og alt stålet er malt hvitt. Blir frech den gamle sittan nå.

Kommentar

Working...