LSK-veggen er ødelagt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    Du har rett. Det er bare en vegg, men du undervurderer betydningen av veggen. Det er ett motiv som mange setter pris på. Det er lagt ned en voldsom innsats for å få veggen slik som den er og det betyr mye for mange at ildsjeler stiller opp for klubben sin slik som disse som har stått bak denneveggen. Den betyr rett og slett mye for mange. Når det kommer 3 rasshøl fra klanen og ødelegger den er provoserende. Det skjønner nok du og.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • El_Cabron
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2007
      • 218

      Opprinnelig skrevet av Realisten
      Nå må det snart være nok.

      Her må vi snart begynne å sette ting i perspektiv. Det er en vegg som ble ramponert. Utrolig trist for de som har tilhørighet til veggen, men det er tross alt en vegg som er i ferd med å rives.

      Når jeg leser noen av kommentarene her så er det ikke mindre enn skremmende. Folk virker oppriktig talt interessert i å ta syndebukkene personlig og det virker som at man åpner for hevn på alt som har VIF-relevans. Er det ikke litt spesielt å ønske noens død for noe de har gjort mot en vegg?

      Jeg har i hele dag blitt skjelt ut av LSK-supportere jeg har bekjentskap med. Alle har vært hysteriske. Oppriktig talt sinte. De har vært like sinte på meg i dag som da det kom fram at Enga-kjæresten til Turbojenta var voldelig mot henne. Hvorfor meg? Ikke godt å si. Det virker nesten som at jeg er medskyldig i dette - selv om jeg gang på gang sier hvor teit jeg synes opptrinnet var.

      Klanen har tatt avstand fra dette. VPN har gjort det samme. Stort sett alle VIF-sympatisører gjør det også. Hva mer vil dere? Skal vi hver en av oss gå ned på våre knær og be om tilgivelse for noe noen i vår gruppe kan ha gjort? Skal Vålerenga straffes med bøter? Skal Klanen kaste ut dem de ikke engang veit hvem er? Eller skal vi rett og slett banke dem opp alle sammen? Kan noen svare meg seriøst hva dere ønsker skal skje nå?

      Personlig håper jeg synderne blir tatt og får passende straff (les bøter og erstatningsansvar for skadene de har gjort). Det er vanlig straff for taggere og det er det dette er.

      Men for all del, ro ned og tenk på blodtrykket. Det er, tross alt, en vegg.


      Realisten
      - VIF-supporter
      Mulig jeg graver min egen grav nå, but so be it...

      Jeg velger å anta at dette IKKE er representativt for hva de fleste søpla-folk gjør, men at vi heller snakker om noen drittunger som ikke har vett til å respektere andre og deres "eiendeler".
      Dette kan man se mange andre steder også i samfunnet, men jeg vil samtidig si at dette er en ting som ikke bør skje og det er klart det vekker endel harme når idioter fra Enga til stadighet skal oppføre seg på denne måten!

      Jeg har pratet med et par søpla-folk på jobb i dag, og da dette er voksne folk mente de at dette var helt bak mål de og at de skulle ønske slike tosker kunne holde seg langt faen-i-vold unna klanen. Det er jo ikke akkurat god reklame for klanen når slikt skjer.

      Prøv å sette dere i samme situasjon... Hadde ikke vært særlig kult, men samtidig håper jeg en talsmann/kvinne hos oss hadde gått ut og håndtert saken på en litt bedre måte enn det klanen har gjort (eller ikke gjort er vel en bedre måte å si det på).
      |01100101|01001100|01010011|01001011|01100101|0111 0010|

      Kommentar

      • scages
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1292

        Oser misunnelse lang vei. Disse mongolide apene viser igjen sitt sanne ansikt. Lurer på hvor lenge vi skal stå med lua i hånda? Tidligere har vi hatt skjending av Åråsen og pissing på Tom Lund, for å nevne noe.

        Hadde kost meg stort om jeg fikk sett vif sjappa med et knust inngangsparti!!

        Kommentar

        • Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

          Opprinnelig skrevet av Realisten
          Men for all del, ro ned og tenk på blodtrykket. Det er, tross alt, en vegg.
          Så når jeg står utenfor Bohemen og tenner på ett Engaflagg,skal jeg bare si "slapp av, det er bare ett flagg",eller klatrer opp til Oslo's Stoltet skiltet deres og ødlegge det skal jeg forvente at alle bare forstår?

          Tror ikke du har forstått helt greia her.
          Fotograf Kreativ Kanaris

          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            Kan vi roe oss litt ned nå?

            Når folk som Realisten (jeg kjenner han ikke, men han framstår som ryddig enga-supporter) og vpn.no tar avstand fra dette, så er det lov å se helheten i dette. Det er ikke engas tapre soldater som har masjert inn i Lillestrøm for å starte den endelige krigen for å få slutt på LSK og kanari-fansen en gang for alle. Selv om en del ser ut til at det passer best med deres oppfatning, og skriker ut deretter.

            Ingen i enga sentralt har så vidt undertegnede har fått med seg, støttet denne malingaksjonen. Ja det er jævli dust gjort av de som har utført skadeværket, men det gir oss på ingen måte legitimitet til å henge ut hele klanen på vegne av det 3 idioter har gjort. Skjerp dere!!

            At 3 idioter som har gjort dette sier de holder med klanen, betyr ikke at resten av klanen er enig i dette (ref. feks. vpn.no og dagboka). Igjen, skjerpings!

            Når det er sagt så ønsker jeg at de tre som gjorde dette brenner langt og lenge, men det gir oss ingen grunn til å stigmatisere en hel gruppe supportere. Dette bør vi rett og slett holde oss for gode til.
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • harley
              Juniormedlem
              Ferskenpels
              • Oct 2007
              • 2

              Opprinnelig skrevet av Realisten
              Nå må det snart være nok.

              Her må vi snart begynne å sette ting i perspektiv. Det er en vegg som ble ramponert. Utrolig trist for de som har tilhørighet til veggen, men det er tross alt en vegg som er i ferd med å rives.

              Når jeg leser noen av kommentarene her så er det ikke mindre enn skremmende. Folk virker oppriktig talt interessert i å ta syndebukkene personlig og det virker som at man åpner for hevn på alt som har VIF-relevans. Er det ikke litt spesielt å ønske noens død for noe de har gjort mot en vegg?

              Jeg har i hele dag blitt skjelt ut av LSK-supportere jeg har bekjentskap med. Alle har vært hysteriske. Oppriktig talt sinte. De har vært like sinte på meg i dag som da det kom fram at Enga-kjæresten til Turbojenta var voldelig mot henne. Hvorfor meg? Ikke godt å si. Det virker nesten som at jeg er medskyldig i dette - selv om jeg gang på gang sier hvor teit jeg synes opptrinnet var.

              Klanen har tatt avstand fra dette. VPN har gjort det samme. Stort sett alle VIF-sympatisører gjør det også. Hva mer vil dere? Skal vi hver en av oss gå ned på våre knær og be om tilgivelse for noe noen i vår gruppe kan ha gjort? Skal Vålerenga straffes med bøter? Skal Klanen kaste ut dem de ikke engang veit hvem er? Eller skal vi rett og slett banke dem opp alle sammen? Kan noen svare meg seriøst hva dere ønsker skal skje nå?

              Personlig håper jeg synderne blir tatt og får passende straff (les bøter og erstatningsansvar for skadene de har gjort). Det er vanlig straff for taggere og det er det dette er.

              Men for all del, ro ned og tenk på blodtrykket. Det er, tross alt, en vegg.


              Realisten
              - VIF-supporter
              Vif søppel- jeg har lenge vist at dere er søppel men for et lavmål. denne saken er ikke over IDIOTER. MORTEN EIDE
              Blør for LSK

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3438

                Beste utfall blir vel, hvis alt går vår vei på søndag, å male på et banner under fuglen. "Regjerende Norgesmestere".
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • xavier
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Nov 2007
                  • 4

                  Har bare et spørsmål til alle LSK fans (gjelder forøvrig alle supp. grupperinger), skal det være slik at når en gruppe eller person har utført hærverk mot andre supportere, at vedkommende da ved og kreve tilhørighet til en klubb, så skal hele klubben og dens supportere henges ut?
                  Blir litt for lett hvis dere skjønner og kan starte en ond sirkel, for det finnes nok av folk der ute som bare er ute etter faenskap, uansett hvem som rammes av det.
                  Hvis det som skrives i tidligere innlegg, at det er 3 stk fra Oslo som har utført hærverket, så er det jo ikke overraskende at de sier de holder med VIF. Det hele er veldig lett og skjule seg bak, og saken blir slått stort opp (noe som har skjedd her). Tipper de idiotene koser seg stort over omfanget av saken i div, medier, og ruller seg av latter når de leser denne tråden.

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    kom frem til Lilestrøm i går, måtte ta turen for å se på veggen, begynte nesten å grine, fy faen for noe lavmål å ødelegge noe så vakkert.
                    Hva faen er det med folk som faen ikke klarer å holde klåfingra sine borte fra andres ting, det OSER misunnelse av slikt, hadde veggen vært stygg er det ikke noen som hadde gjort dete, er vel noen som er litt misunnelig fordi dem ikke har en dritt sjøl, engahorer!!!!!
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

                      Noen som veit hvem disse taperne er?
                      Mulig å få outa dem, slik at de kan få en offentlig håning?

                      Håpløst argument for å legitmere handlingen:" gjorde det fordi veggen er stygg. . ." Beviser igjen iq nivået på disse amøbene. Blir vel fort sånn når man droppa ut av skolen i 7. klasse, og fant sine likesinnede i apeberget. Barnehagenivå.
                      I humanitetens navn er det NESTEN så en synes synd på dem. Jeg sa nesten!

                      Vel, jeg synes vif sjappa er stygg. . .

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av scages
                        Vel, jeg synes vif sjappa er stygg. . .
                        Var noen som peppra sjappa deres med egg for noen år siden hvis det hjelper litt på humøret. Jeg lo godt når jeg så det iallefall.
                        Men egg er selvfølgelig uskyldig

                        Kommentar

                        • Superstefan
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 2180

                          Opprinnelig skrevet av xavier
                          Har bare et spørsmål til alle LSK fans (gjelder forøvrig alle supp. grupperinger), skal det være slik at når en gruppe eller person har utført hærverk mot andre supportere, at vedkommende da ved og kreve tilhørighet til en klubb, så skal hele klubben og dens supportere henges ut?
                          Blir litt for lett hvis dere skjønner og kan starte en ond sirkel, for det finnes nok av folk der ute som bare er ute etter faenskap, uansett hvem som rammes av det.
                          Hvis det som skrives i tidligere innlegg, at det er 3 stk fra Oslo som har utført hærverket, så er det jo ikke overraskende at de sier de holder med VIF. Det hele er veldig lett og skjule seg bak, og saken blir slått stort opp (noe som har skjedd her). Tipper de idiotene koser seg stort over omfanget av saken i div, medier, og ruller seg av latter når de leser denne tråden.
                          Når det var 3-4 stykker som kastet ting på Brannspillerne var det fortsatt Kanarifansen som ble hatet var det ikke?
                          Fotograf Kreativ Kanaris

                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                          Kommentar

                          • Fugl1120
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 3528

                            Opprinnelig skrevet av holmiz
                            Ingen i enga sentralt har så vidt undertegnede har fått med seg, støttet denne malingaksjonen. Ja det er jævli dust gjort av de som har utført skadeværket, men det gir oss på ingen måte legitimitet til å henge ut hele klanen på vegne av det 3 idioter har gjort. Skjerp dere!!

                            At 3 idioter som har gjort dette sier de holder med klanen, betyr ikke at resten av klanen er enig i dette (ref. feks. vpn.no og dagboka). Igjen, skjerpings!
                            Jeg er enig i at man ikke skal anklage hele klanen for å stå bak dette. Men jeg håper da ingen på dette forumet er så naive at de tror dette bare var et påfunn tre tilfeldige Enga-supportere fant ut at de skulle gjøre natt til cupfinalehelga. Jeg kunne satset ballene mine på at betydelig fler står bak, og ikke minst, at de har hatt massiv støtte fra mange andre Enga-supportere som sikkert har oppfordra dem til å gjøre det. Sier ikke at det er hele klanen, men jeg er overbevist om at det er langt fler enn tre personer som står bak. Sjalusi er et dekkende ord. Håper dere føler dere tøffe nå, gutter. Vær stolt av det dere har gjort, det er dødstøft å tråkke på andre menneskers frivillige arbeid som de utførte for at en hel by skulle ha noe å være stolt av.
                            Lauken er vår venn!

                            Kommentar

                            • KFL41
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 3648

                              Opprinnelig skrevet av xavier
                              Har bare et spørsmål til alle LSK fans (gjelder forøvrig alle supp. grupperinger), skal det være slik at når en gruppe eller person har utført hærverk mot andre supportere, at vedkommende da ved og kreve tilhørighet til en klubb, så skal hele klubben og dens supportere henges ut?
                              Blir litt for lett hvis dere skjønner og kan starte en ond sirkel, for det finnes nok av folk der ute som bare er ute etter faenskap, uansett hvem som rammes av det.
                              Hvis det som skrives i tidligere innlegg, at det er 3 stk fra Oslo som har utført hærverket, så er det jo ikke overraskende at de sier de holder med VIF. Det hele er veldig lett og skjule seg bak, og saken blir slått stort opp (noe som har skjedd her). Tipper de idiotene koser seg stort over omfanget av saken i div, medier, og ruller seg av latter når de leser denne tråden.

                              Nei, men da det ble påstått at noen hadde løsnet noen hjulbolter på en VIF-buss i Kristiansand, var det enkelte VIF-supportere som mente at hele Kristiansand var idioter og måtte skamme seg. De aller fleste klarer å skille mellom en hel gruppering og disse tre personene, men det er vel mindretallet man legger merke til

                              Kommentar

                              • Mollari
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Dec 2003
                                • 135

                                Opprinnelig skrevet av holmiz
                                Kan vi roe oss litt ned nå?

                                Når folk som Realisten (jeg kjenner han ikke, men han framstår som ryddig enga-supporter) og vpn.no tar avstand fra dette, så er det lov å se helheten i dette. Det er ikke engas tapre soldater som har masjert inn i Lillestrøm for å starte den endelige krigen for å få slutt på LSK og kanari-fansen en gang for alle. Selv om en del ser ut til at det passer best med deres oppfatning, og skriker ut deretter.

                                Ingen i enga sentralt har så vidt undertegnede har fått med seg, støttet denne malingaksjonen. Ja det er jævli dust gjort av de som har utført skadeværket, men det gir oss på ingen måte legitimitet til å henge ut hele klanen på vegne av det 3 idioter har gjort. Skjerp dere!!

                                At 3 idioter som har gjort dette sier de holder med klanen, betyr ikke at resten av klanen er enig i dette (ref. feks. vpn.no og dagboka). Igjen, skjerpings!
                                Ser i så fall ut som vpn.no har et splittet syn på saken, med tanke på denne banneren: http://vpn.no/maya.jpg
                                http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

                                Kommentar

                                • Lillestrøm Kirke
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2004
                                  • 1470

                                  Opprinnelig skrevet av Mollari
                                  Ser i så fall ut som vpn.no har et splittet syn på saken, med tanke på denne banneren: http://vpn.no/maya.jpg
                                  Griseriet på veggen i går var signert "Maya 07 RIP", eller sto det der fra før?
                                  "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    Opprinnelig skrevet av xavier
                                    Har bare et spørsmål til alle LSK fans (gjelder forøvrig alle supp. grupperinger), skal det være slik at når en gruppe eller person har utført hærverk mot andre supportere, at vedkommende da ved og kreve tilhørighet til en klubb, så skal hele klubben og dens supportere henges ut?
                                    Blir litt for lett hvis dere skjønner og kan starte en ond sirkel, for det finnes nok av folk der ute som bare er ute etter faenskap, uansett hvem som rammes av det.
                                    Hvis det som skrives i tidligere innlegg, at det er 3 stk fra Oslo som har utført hærverket, så er det jo ikke overraskende at de sier de holder med VIF. Det hele er veldig lett og skjule seg bak, og saken blir slått stort opp (noe som har skjedd her). Tipper de idiotene koser seg stort over omfanget av saken i div, medier, og ruller seg av latter når de leser denne tråden.
                                    Alt du skriver er riktig. Derimot: Når det er slik at en enkelt klubb og dens supportere er ivolvert i hærverk og faenskap hvert eneste år, så begynner man å se en slags stygg trend. VIF og klubbens tilhengere eier ikke repekt, mangler oppdragelse og sunn fornuft og er generelt såpass ofte ansvarlig for kvalme og faenskap, og da kan man begynne å spørre seg om 3 komplette idioter ikke er representative for hele apeflokken. Det er hvertfall ingen som blir overrasket lenger, når VIF-folk flere ganger hvert eneste år står bak noe faenskap. Det er blitt en slags stygg vane, ingen bryr seg om de men de lager faktisk utrivsel og faenskap overalt der de kommer.

                                    Det som virkelig overrasker meg, er at forbundet ikke ser mønsteret og en gang ilegger klubben en SKIKKELIG straff som svir der det gjør mest vondt. Vi snakker poengtrekk, det er det eneste disse enkle folka skjønner. Utrolig at forbundet aldri har hatt nok stake til å gi møkkagjengen smekk på pungen. Et enkelt bidrag til neste VIF nedrykk, så fortjent så fortjent.

                                    Det neste VIF-Nedrykket kommer nemlig, det er kun snakk om tid.
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                      Utrolig kjipt at det blir gjort sånt hærverk, men de har lykkes godt. Veldig godt. Det de ønsket var vel i hovedsak å gjøre oss sure. Noe de har klart 99.9%. Samtidig er det kommer store oppslag i noen av de største avisene i landet, tror nok de liker dette også. Det er nok sånne ting som det som gjør at de faktisk utfører hærverk.

                                      Akkurat som plaging, du plager bare de som blir gir en form for reaksjon tilbake. Når noen bare drite i plagingen er det på en måte ikke like gøy lengre.
                                      Det eneste de har klart er å 100 % dumme ut seg selv, å vanære sin egen klubb, som allerede mangler ære og vanlige folks respekt. De er en gjeng med subb, som vanlige folk ler overbærende av. De er heller ikke verdig et stadion som er eget, og har ingen spiller som har vært så god at han var en statue verdt. De har faktisk ingenting, annet enn skam. Oslo's skam.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • xavier
                                        Juniormedlem
                                        Ferskenpels
                                        • Nov 2007
                                        • 4

                                        Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                        Når det var 3-4 stykker som kastet ting på Brannspillerne var det fortsatt Kanarifansen som ble hatet var det ikke?
                                        Skjønner hva du mener, men blir litt søkt og sammenligne med noe som faktisk skjer på stadion under direkte sendt TV kamp. Og jeg er ikke så sikker på at alle hatet kanarifansen etter dette, men mediene gjorde ihvertfall sitt beste for og påvirke. VG=SANT.... ikke alltid.

                                        Kommentar

                                        • xavier
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Nov 2007
                                          • 4

                                          [quote=Hamburg & Kanari;221815]Alt du skriver er riktig. Derimot: Når det er slik at en enkelt klubb og dens supportere er ivolvert i hærverk og faenskap hvert eneste år, så begynner man å se en slags stygg trend. VIF og klubbens tilhengere eier ikke repekt, mangler oppdragelse og sunn fornuft og er generelt såpass ofte ansvarlig for kvalme og faenskap, og da kan man begynne å spørre seg om 3 komplette idioter ikke er representative for hele apeflokken. Det er hvertfall ingen som blir overrasket lenger, når VIF-folk flere ganger hvert eneste år står bak noe faenskap. Det er blitt en slags stygg vane, ingen bryr seg om de men de lager faktisk utrivsel og faenskap overalt der de kommer.

                                          Jeg har vært medlemm av klanen i 12 år nå, og reist norge rundt og sett kamper. Må si at jeg ikke kjenner meg helt igjen i din beskrivelse av "oss". At det har vært noen episoder vet de fleste, men at det skjer hærverk og faenskap hver eneste år, er meg ukjent. Og det med respekt, oppdragelse, sunn fornuft osv. gidder jeg ikke kommentere. Hvis du tror majoriteten av klanen er slik, så værsågod.
                                          De eneste jeg er rimelig sikker på, er at alle supporter grupperinger har noen idioter i sine rekker, og jeg tviler på at de er genuine supportere av klubben. Tipper de er ute etter å skape kvalm, og greier det ofte ved og sympatisere med en klubb. Synes bare det er for lett og gjøre noe dritt for derfor og dra på seg drakta og gjemme seg bak den, uansett hva slags drakt vedkommende måtte bruke.

                                          Kommentar

                                          Working...