Kjørte forbi veggen i dag tidlig 0545, veggen er dynket ned av rød maling. Blir bare trist og lei meg av at vif? folk ikke kan være voksne og respektere andre lag. Håper at vi kan fikse og male veggen på nytt.Håper også at enkelte gruperinger fra vif greier å holde seg unna Lillestrøm i helga.
LSK-veggen er ødelagt
Collapse
X
-
FY FAEN at noen kan gjøre slikt !!
Jeg skjønte at noe slikt kom til å skje og nevnte det i en tidligere post for et par uker siden. SKulle funnet de idiotene som gjorde dette og tatt dem i teltet i morgen , laga en totempæl i midten , reipa dem fast og turturert dem hele lørdags kveld, tatovert LSK på ballene deres og i panna skulle det tatoveres: jeg ødela veggen i Lillestrøm, jeg er en idiot!
Dette gjør meg trist, det var en utrolig vakker vegg som det er lagt ned mye arbeid i fra dem som utførte dette.
noen som har bilde av hærværket?
Små poser med maling sier du, det er ikke painball som er brukt da ? i så fall skulle det ikke være umulig å fjærne uten å ødelegge veggen.Kommentar
-
Jeg lurte på om det kunne være paintball, men synes kanskje malingsflekkene var litt store. Uten at jeg har peiling på paintball.Kommentar
-
ser ut som noen har fylt maling i ballonger og kasta på veggen. Får bare håpe at dem har brukt vannbasert maling for da kan den vaskes av ,men det må gjøres nå før det tørker og det tar vel en stund i det været som er nå.Kommentar
-
ahhhh, ser der er hvit og BLÅ maling også, det hadde ikke jeg fått med meg.
sikkert noen jævla engahorer som har gjort detta
har vi noen gang ødelagt eller gjort noe slikt hærverk mot noen av deres eiendommer eller monumenter ?
det ser vel ikke helt ut som painball, men hvis malinga er vannbasert skulle det gå å få det fiksa
Hvem enn som har gjort dette så er du EN SKAM FOR DET NORSKE SAMFUNN og burde henrettes ved offentlig steining på Lillestrøm TorvKommentar
-
vil det bli sett på dette og prøvd å gjøre noe før morradagen eller ?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Brenn!!!
Måtte de som har gjort dette brenne i helvete!!!
Hva skjer egentlig met at noen alltid ødelegger Fuglas stoltheter. Er jo iksom ikke førstegang slikt skjer... Tom Lund statuetten har blitt tilgriset av maling 2-3 ganger, og det har vle statt både VIF og Brann malt utover Åråsen-matta.... IDIOTER!!!Kommentar
Kommentar