LSK-veggen er ødelagt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    Opprinnelig skrevet av nuno
    Er ikke helt sikker på at det er "søpla" som er skyldig. For en tid tilbake, (halvannen måned) møtte jeg en Lyn supporter via jobben. Han ante ikke hvem jeg var eller hvilke klubb jeg holdt med. Det blei fotball prat rundt lunsjbordet da han sa rett ut at noen folk fra Lyn miljøet skulle "male" LSK veggen. Samtalen ble selvfølgelig stille da jeg sa jeg var fugla supp.

    Ikke vet jeg, men tanken slo ned i meg da jeg passerte veggen idag tidlig.
    Det er vel bekreftet at det er engafolk som har gjort dette.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • glasgow
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2007
      • 1252

      Opprinnelig skrevet av arni
      Spiller ingen rolle om det er 1, 3 eller 50 fra klanen... Dem holder med vif og er bare ute etter faenskap....
      Helt unødvendig og barnslig...Dette børr få konsekvenser....
      Hatet og kampen mellom LSK og Sprøyte enga blir vel ikke mindra av sånt, dem ber om BRÅK
      Da får du ta med deg to kompiser og synke ned på dems nivå da.

      Men klart dette opprettholder det " værbale hatet " ennå mer.

      Kommentar

      • arni
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2007
        • 109

        Opprinnelig skrevet av glasgow
        Da får du ta med deg to kompiser og synke ned på dems nivå da.

        Men klart dette opprettholder det " værbale hatet " ennå mer.
        Har ikke sagt noe om att jeg skal ta med meg noen kompiser jeg... Har heller ikke sagt noe om hvilke konsekvenser dette børr få!! Å desutten er det INGEN Lskere som synke så lavt!

        Kommentar

        • Mr.Lee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2006
          • 736

          Selv er jeg aller mest sjokkert over at guttene fra Tøyen Ungdomsskole klarte å stå imot den store fristelsen det må ha vært å bruke malingen til sniffing.

          Kommentar

          • Petter'n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 346

            Leser på rb.no at de rengjører veggen nå Den blir vel klar til hvertfall i morgen?

            Kommentar

            • Fjeller'n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 905

              Opprinnelig skrevet av arni
              Spiller ingen rolle om det er 1, 3 eller 50 fra klanen... Dem holder med vif og er bare ute etter faenskap....
              Helt unødvendig og barnslig...Dette børr få konsekvenser....
              Hatet og kampen mellom LSK og Sprøyte enga blir vel ikke mindra av sånt, dem ber om BRÅK

              Ja, og nettopp derfor skal vi ikke unne dem den gleden.


              Stian
              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

              Kommentar

              • Kanariz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2005
                • 2507

                Veggen ser strøken ut nå, hvertfall i mørket.

                Kommentar

                • Fuglefar
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 202

                  Den begynner å bli bra nå. Men fy faen så lei meg jeg var i morges når jeg kjørte forbi. Det var bare en oppgitt følelse. Den veggen som jeg har forsvart med nebb og klør i flere diskusjoner.

                  Måtte den stå for evig tid
                  Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                  Kommentar

                  • harley
                    Juniormedlem
                    Ferskenpels
                    • Oct 2007
                    • 2

                    Vif Dritere

                    Hørte de var i gang med vasking i 1500 tiden. De jeg snakket med sa det var vannmaling. Tipper drittsekkene har brukt opp trygda si på maling. Da slipper vi å se dem noen steder.

                    LSK Til jeg dør. BØFFELPROMP? Jeg har vært på LSK kamper med Tom Lund!!
                    Last edited by harley; 10.11.2007, 04:20.
                    Blør for LSK

                    Kommentar

                    • rælingen kanaris
                      Kaptein Reketråler
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 1446

                      Forslag til hevn: Leie et helikopter og sleppe en giganstisk ballong med maling over vålerenga kjerke:evil:
                      Custodes
                      I med og motgang

                      Kommentar

                      • Percy Nilegård
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 5146

                        Utrolig hva disse apene som vistnok ikke bryr seg om klubben vår gidder å finne på. Vi har jo etter sigende ett mindreverdighetskompleks overfor dem, men de sender sin kaptein til Haugesund for å lære dem å hate LSK. Fiffig!
                        "Alltid blodsprengt"!
                        Fong/Macho

                        Even Nordlien

                        Kommentar

                        • Trondeo
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3062

                          Utrolig kjipt at det blir gjort sånt hærverk, men de har lykkes godt. Veldig godt. Det de ønsket var vel i hovedsak å gjøre oss sure. Noe de har klart 99.9%. Samtidig er det kommer store oppslag i noen av de største avisene i landet, tror nok de liker dette også. Det er nok sånne ting som det som gjør at de faktisk utfører hærverk.

                          Akkurat som plaging, du plager bare de som blir gir en form for reaksjon tilbake. Når noen bare drite i plagingen er det på en måte ikke like gøy lengre.

                          Kommentar

                          • Errevs
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jun 2005
                            • 200

                            hva med å sende meg humbug og kanari før man leier lift til å rense enn vegg? pengebruken her minner om plankehaugen og en viss veddeløpshest!

                            Kommentar

                            • harley
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • Oct 2007
                              • 2

                              KLANEn er en gjeng med tåpelige..SOSIALE DRITTSEKKER HATER ENGA HATER ENGEA... nei det er de ikke. det er bare aper aper jeg tror jeg sovner
                              Blør for LSK

                              Kommentar

                              • André
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 419

                                haha jeg håper for all del at de folka ikke blir funnet av politiet. men av noen klin gærne kanarifans!. Lurer på hvem som må bli kjørt bort av ambulanse vis noen idioter møter opp utenfor teltet og lager kvalm.

                                jeg som er under 18 drar på en privat cupfest ses på søndag!
                                Your life
                                A game
                                turn it up, turn it up!

                                Kommentar

                                • frkristi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 283

                                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                                  Selvfølgelig tar man ikke Bohemen. Bohemen equals Martin's. Her bør en gå rett på kjerka eller Sotahjørnet.
                                  Vi tar "Plata", så har de ikke lenger noe sted å være....

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    Dette blei sagt av Kanariz 16.juni i år i diskusjonstråd om LSK-veggen:

                                    Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                    Området er videoovervåket
                                    Var dette bare en stor bløff?

                                    RB i dag:
                                    Opprinnelig skrevet av RB
                                    – Vi vil ha vakthold og samtidig montere opp overvåkingskameraer. Denne flotte veggen skal være slik den var gjennom hele helga, sier sikkerhetsansvarlig i Kanarifansen, Frode Thai Johansen.
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7080

                                      Dette er jo egentlig mest trist. Ynkelige, små mennesker, som i desperasjon over at sin egen klubb oppnådde helt nøyaktig FUCK ALL denne sesongen må ty til vandalisme og hærverk på privat eiendom for å gjøre livet surt for sine mer suksessfulle erkerivaler. Disse idiotene bør jo egentlig bare medisineres.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Realisten
                                        -VIF-supporter-
                                        Møteplager
                                        • May 2004
                                        • 73

                                        Nå må det snart være nok.

                                        Her må vi snart begynne å sette ting i perspektiv. Det er en vegg som ble ramponert. Utrolig trist for de som har tilhørighet til veggen, men det er tross alt en vegg som er i ferd med å rives.

                                        Når jeg leser noen av kommentarene her så er det ikke mindre enn skremmende. Folk virker oppriktig talt interessert i å ta syndebukkene personlig og det virker som at man åpner for hevn på alt som har VIF-relevans. Er det ikke litt spesielt å ønske noens død for noe de har gjort mot en vegg?

                                        Jeg har i hele dag blitt skjelt ut av LSK-supportere jeg har bekjentskap med. Alle har vært hysteriske. Oppriktig talt sinte. De har vært like sinte på meg i dag som da det kom fram at Enga-kjæresten til Turbojenta var voldelig mot henne. Hvorfor meg? Ikke godt å si. Det virker nesten som at jeg er medskyldig i dette - selv om jeg gang på gang sier hvor teit jeg synes opptrinnet var.

                                        Klanen har tatt avstand fra dette. VPN har gjort det samme. Stort sett alle VIF-sympatisører gjør det også. Hva mer vil dere? Skal vi hver en av oss gå ned på våre knær og be om tilgivelse for noe noen i vår gruppe kan ha gjort? Skal Vålerenga straffes med bøter? Skal Klanen kaste ut dem de ikke engang veit hvem er? Eller skal vi rett og slett banke dem opp alle sammen? Kan noen svare meg seriøst hva dere ønsker skal skje nå?

                                        Personlig håper jeg synderne blir tatt og får passende straff (les bøter og erstatningsansvar for skadene de har gjort). Det er vanlig straff for taggere og det er det dette er.

                                        Men for all del, ro ned og tenk på blodtrykket. Det er, tross alt, en vegg.


                                        Realisten
                                        - VIF-supporter

                                        Kommentar

                                        • Ferry
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Sep 2007
                                          • 148

                                          Opprinnelig skrevet av Realisten
                                          Men for all del, ro ned og tenk på blodtrykket. Det er, tross alt, en vegg.

                                          Realisten
                                          - VIF-supporter
                                          Tross alt bare en vegg ja. Men det handler om å ta seg friheter i VÅR by. Det er totalt uakseptabelt. Personlig var jeg ikke no superfan av veggen, men det irriterer meg at fittene fra oslo tror de kan gjøre hva de vil i vår by. Brenn i hælvete.
                                          AC/DC

                                          Kommentar

                                          Working...