LSK-veggen er ødelagt
Collapse
X
-
Men klart dette opprettholder det " værbale hatet " ennå mer.Kommentar
-
Har ikke sagt noe om att jeg skal ta med meg noen kompiser jeg... Har heller ikke sagt noe om hvilke konsekvenser dette børr få!! Å desutten er det INGEN Lskere som synke så lavt!Kommentar
-
Ja, og nettopp derfor skal vi ikke unne dem den gleden.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Den begynner å bli bra nå. Men fy faen så lei meg jeg var i morges når jeg kjørte forbi. Det var bare en oppgitt følelse. Den veggen som jeg har forsvart med nebb og klør i flere diskusjoner.
Måtte den stå for evig tidLillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Vif Dritere
Hørte de var i gang med vasking i 1500 tiden. De jeg snakket med sa det var vannmaling. Tipper drittsekkene har brukt opp trygda si på maling. Da slipper vi å se dem noen steder.
LSK Til jeg dør. BØFFELPROMP? Jeg har vært på LSK kamper med Tom Lund!!Last edited by harley; 10.11.2007, 04:20.Blør for LSKKommentar
-
Forslag til hevn: Leie et helikopter og sleppe en giganstisk ballong med maling over vålerenga kjerke:evil:CustodesI med og motgangKommentar
-
Utrolig hva disse apene som vistnok ikke bryr seg om klubben vår gidder å finne på. Vi har jo etter sigende ett mindreverdighetskompleks overfor dem, men de sender sin kaptein til Haugesund for å lære dem å hate LSK. Fiffig!"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Utrolig kjipt at det blir gjort sånt hærverk, men de har lykkes godt. Veldig godt. Det de ønsket var vel i hovedsak å gjøre oss sure. Noe de har klart 99.9%. Samtidig er det kommer store oppslag i noen av de største avisene i landet, tror nok de liker dette også. Det er nok sånne ting som det som gjør at de faktisk utfører hærverk.
Akkurat som plaging, du plager bare de som blir gir en form for reaksjon tilbake. Når noen bare drite i plagingen er det på en måte ikke like gøy lengre.Kommentar
-
haha jeg håper for all del at de folka ikke blir funnet av politiet. men av noen klin gærne kanarifans!. Lurer på hvem som må bli kjørt bort av ambulanse vis noen idioter møter opp utenfor teltet og lager kvalm.
jeg som er under 18 drar på en privat cupfest ses på søndag!Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Dette blei sagt av Kanariz 16.juni i år i diskusjonstråd om LSK-veggen:
Opprinnelig skrevet av KanarizOmrådet er videoovervåket
RB i dag:
RoyVaadal.Kommentar
-
Dette er jo egentlig mest trist. Ynkelige, små mennesker, som i desperasjon over at sin egen klubb oppnådde helt nøyaktig FUCK ALL denne sesongen må ty til vandalisme og hærverk på privat eiendom for å gjøre livet surt for sine mer suksessfulle erkerivaler. Disse idiotene bør jo egentlig bare medisineres.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Nå må det snart være nok.
Her må vi snart begynne å sette ting i perspektiv. Det er en vegg som ble ramponert. Utrolig trist for de som har tilhørighet til veggen, men det er tross alt en vegg som er i ferd med å rives.
Når jeg leser noen av kommentarene her så er det ikke mindre enn skremmende. Folk virker oppriktig talt interessert i å ta syndebukkene personlig og det virker som at man åpner for hevn på alt som har VIF-relevans. Er det ikke litt spesielt å ønske noens død for noe de har gjort mot en vegg?
Jeg har i hele dag blitt skjelt ut av LSK-supportere jeg har bekjentskap med. Alle har vært hysteriske. Oppriktig talt sinte. De har vært like sinte på meg i dag som da det kom fram at Enga-kjæresten til Turbojenta var voldelig mot henne. Hvorfor meg? Ikke godt å si. Det virker nesten som at jeg er medskyldig i dette - selv om jeg gang på gang sier hvor teit jeg synes opptrinnet var.
Klanen har tatt avstand fra dette. VPN har gjort det samme. Stort sett alle VIF-sympatisører gjør det også. Hva mer vil dere? Skal vi hver en av oss gå ned på våre knær og be om tilgivelse for noe noen i vår gruppe kan ha gjort? Skal Vålerenga straffes med bøter? Skal Klanen kaste ut dem de ikke engang veit hvem er? Eller skal vi rett og slett banke dem opp alle sammen? Kan noen svare meg seriøst hva dere ønsker skal skje nå?
Personlig håper jeg synderne blir tatt og får passende straff (les bøter og erstatningsansvar for skadene de har gjort). Det er vanlig straff for taggere og det er det dette er.
Men for all del, ro ned og tenk på blodtrykket. Det er, tross alt, en vegg.
Realisten
- VIF-supporterKommentar
-
Tross alt bare en vegg ja. Men det handler om å ta seg friheter i VÅR by. Det er totalt uakseptabelt. Personlig var jeg ikke no superfan av veggen, men det irriterer meg at fittene fra oslo tror de kan gjøre hva de vil i vår by. Brenn i hælvete.AC/DC
Kommentar
Kommentar