Vi tjener på at Fjøra og Nordlie er frittalende!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hooley Hooley
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Nov 2006
    • 10

    Vi tjener på at Fjøra og Nordlie er frittalende!

    De sier ikke det andre sier
    De gjør ikke det andre gjør
    De tier ikke der andre tier

    Etter en sesong hvor LSK har vært mye i mediene og hvor de fleste presseoppslag har vært vinklet mot kontroversielle uttalelser, sutring, mange kort, usportslig opptreden ( hands i semifinalen ) etc. etc. så er det ganske interressant å lese dagens Aftenposten ( hvor innlegggstittelen og stikkordene øverst er hentet fra ) og sammenligne dette med dagens VG artikkel. Personlig mener jeg at Valderhaug i Aftenposten har et nyansert syn på saken og spør om man heller ønsker svar som ingen kommentar på spørsmålet om han ville ha Hæstad til LSK ? dere hadde jo et godt forhold i Start ? eller som Nordli svarer, jeg har et godt forhold til mora mi, men jeg vil ikke ha henne på laget for det. Han viser i artikkelen også til Fjøra som erkjenner at mye kunne vært sagt og gjort annerledes. Det Aftenposten gjør med denne artikkelen er å stille sprøsmålstegnet om man ønsker fargeklatter som innimellom gjør feil eller grå kjedelige foreninger som tar en kamp om gangen og cup er cup. Les VG etter at dere har lest Aftenposten artikkelen hvor tittelen er : Lever ikke godt som sutreklubb. denne artikkelen er kun negativt vinklet, ingenting positivt eller et nyansert syn på saken ( ja, vi skal ta innvendingene seriøst og evaluere sesongen og forbedre oss der vi mener vi bør, men ikke miste åpenheten og sjela )
    Etter å ha lest disse artikklene er jeg mer overbevist om at jeg ønsker fargeklatter som innimellom gjør, sier og uttaler seg kontroversielt og gjør noen feil enn kjedelige cup er cup analyser.

    Jeg lager dette innlegget for jeg har lest en del på dette fora vedrørende Nordlie, Fjøra, Berg, Grønnlund etc. hvor det fremkommer positive og mange negative kommentarer om hvordan de har opptrådt i 2007.

    Jeg foretrekker ( med noen små justeringer og med litt mer ydmykhet ) at disse skal få utvikle klubben vår videre med siKkerhet for at de alle har et ekte hjerte og vil gjøre alt det beste de kan for lsk.

    SEES PÅ ULLEVÅL IMORGEN.
    LYKKE TIL, CUPEN SKAL HJEM
  • brisbane-kanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 595

    #2
    Valderhaug er en dyktig journalist som ikke går etter de samme tabloide vinklingene til vg og db, men som foretrekker litt mer substans i artiklene sine.
    Han hadde en bra sak etter alt styret med handsen til gilbert hvor han fikk balansert hendelsen opp mot andre usportslige ting som andre lag er mestre på

    Kommentar

    • KanariHagen
      Utestengt
      • Nov 2007
      • 21

      #3
      De sier hva de mener! Stå på!

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Er i utgangspunktet enig i at det er bra med blest rundt klubben. Når det er sagt er det mange kommentarer fra Fjøra som jeg synes er uproffesjonelle og unødvendige. Fjøra er fersk i rollen og jeg regner med at uttalelsene hans blir bedre i fremtiden.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • KanariHagen
          Utestengt
          • Nov 2007
          • 21

          #5
          Hvem leste VG i dag?

          Prøver å henge oss i LSK ut igjen.

          Kommentar

          • Rovfugl
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 3672

            #6
            Opprinnelig skrevet av KanariHagen
            Hvem leste VG i dag?

            Prøver å henge oss i LSK ut igjen.
            hva nå da ?
            DØ FOR FUGLA!!!
            http://www.fluefiskebloggen.no
            LSK er min religion
            Ujah er min gud

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Fjøra vet som de fleste gode selgere at nesten all publisitet er god publisitet. Dette kan han bedre enn de aller aller fleste, det er en medfødt egenskap hos gutten. Se denne gml artikkelen f.eks. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7765518

              Husk også at Frankfurt fansen kom hele veien opp til verdens rumpesprekk (Stabæk) fra et sted der øl koster 3EUR maks til et sted der man knapt får seg en bajer til under 8-9 EUR, i ens ærend for å heie på han ETTER at han hadde forlatt klubben. Swindon fansen elsker han ennå, og det gjør de på Sunnmøre også. De som hater Fjøra og kaster skitt på han, er infantile, intolerante hatere som følger klubber han har scoret mest flittig imot. Som fotballfan gjør det vondt når klubben din blir scora på. Og så enkelt er det bare. Jeg liker heller ikke Torstein Helstad når han avgjør serien i Brann's favør. En setning jeg aldri trodde jeg skulle behøve å skrive, forøvrig.

              Det er deilig å se at LSK i år har vært langt oftere i media enn gørkjedelige og blodfattige foreninger som VIF, Viking osv. Det er vi som er fargeklatten i norsk fotball. De er vi som har de klart største profilene i ledelse og på laglederbenken. Så mange at vi også "eksporterer" ledere til andre klubber som Lyn og Start. IKke fordi Soler og Bjarmann ikke var velkomne, men fordi man kan bare ha så mange ledere på en gang.

              Så ser man også at LSK har et snitt på sterke 9000 og VIF på futtige 13800 hvilket er elendig når man ser på demografien. De misunner oss så grønnjævlig mye at de må gjøre hærverk på våre ikoner når vi er i cupfinalen og de ikke har noe bedre å gjøre fordi deres sesongen var over alt før fellesferien.

              Altså: Hovedgrunnen til at mange tilhengere av andre klubber misliker LSK, er flg: de ønsker det beste (3 poeng) for sitt eget lag, og mot oss har de ikke fått det ønsket innfridd så altfor mange ganger... Det er jo slik det skal være. Det er akkurat slik vi vil ha det!

              De hater oss, fordi de er vant til å tape mot oss. Perfekt. Det er litt navlebeskuende å tro at en fotballliga skal være også en poplaritetskonkurranse alla reality-TV.
              Det er bare teenies og folk uten selvbevissthet og -innsikt som er avvhengig av å vite at alle elsker deg til enhver tid.

              Stabæk tror det, men det er altså en klubb med manglende fotballkultur, de har ikke skjønt spillets essens, de bare er med fordi en mann der en gang bestemte seg for at det hadde vært gøy å være med i en sportsliga. Han kunne like gjerne valgt damehåndball:-) der hadde han passet bedre inn.

              "Vi spiller jo så flott fotball, vi er jo så sportslige av oss, vi burde få stilpoeng" - hva faen er det? Start med skihopping eller grøss...dans...istedenfor da vel for svarte hvis man ikke hæler eller vet å verdsette en skikkelig gruser-tackling alla Frank Grønlund, Bård Bjerkeland, Torgeir Bjarmann og Frode Kippe eller et sugende løp alla Tom Lund, Espen Søgård og snart ?? Kristoffer Hæstad.

              Notis: legg merke til at jeg nevner Tommy og Råneren i samme setning. Han (råneren) fortjener det nemlig...
              Last edited by Hamburg & Kanari; 13.11.2007, 15:19.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3459

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                hva nå da ?
                Regner med at det er baksiden på VG-sporten det refereres til. Carsten fra TV2 ble mobbet når han prøvde å ta seg inn i cupteltet på søndag.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • mooph
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 1496

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Carsten fra TV2 ble mobbet når han prøvde å ta seg inn i cupteltet på søndag.
                  Hva betyr ukvemsord en søndagskveld mot negativ vinkling i en hel sesong ?
                  Fugla mot nye høyder

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    #10
                    Har hatt drittsekker på døra som har forsøkt å trenge seg inn på fest før. Riktignok på fjortisfest, men Carsten er like velkommen som en snørrete strømling med moped, nunchako og hjemmebrent hos meg. De burde skjønne at de ødelegger festen for oss ved å være der, jeg synes i grunnen at vi hadde krav på å slippe dem den kvelden. Så får de heller ta bilde av speilet på bilen sin og lage saker de er gode på. Verken supportere eller tv2 folk ville vel følt noe annet enn vemmelse hvis TV2 virkelig skulle forsøkt seg på å lage happy-tv fra teltet.

                    Kommentar

                    • MedlemNR35
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 905

                      #11
                      De våger å si det de aller fleste tenker.

                      Media er en meget mektig og hard konkurrent. Så hard at de fleste føler det blir en kamp mellom David og Goliat og dermed velger å tie.

                      Derfor synes jeg vi skal gi dem honnør.

                      Kommentar

                      Working...