Just thought you`d like to know...
Vi vant cupfinalen!
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Kommentar
-
Har aldri opplevd at LSK har vunnet noe! Det var jaggu på tide!
JEg sto der og var så glad så glad, og skreik så nabon fikk vondt i øra!
GRatulerer med dagen til spillere,trenere og ALLE kanaris!
Alle har vi fortjent det her!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Endelig hjemme fra Ullevål, og fy faen så digg det her var. Må innrømme jeg var litt nervøs i pausen etter 10 brente målsjanser og han der dusten som sto foran måkene og kauka på anlegget og prata drit om oss, men når Ollie satte inn 1-0 var alt det der glemt. Glemt er alle de røde kortene, tapet for Brann og Kärjeng, glemt er uavgjort mot Sandefjord i siste rundt for NÅ ER VI NORGESMESTERE!
18 år siden sist jeg opplevde en tittel, og det her synes jeg faen meg vi har frtjent hele gjengen. Gratulerer!Kommentar
-
Endelig er cupen hjemme igjen! YES! Nå er det bare å hive i seg en mat bit og dra ned til sentrum! Når kommer pokalen og gutta?
Gratulerer alle sammen!VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
-
Dette var STORT!!!
Endelig endelig endelig får jeg oppleve å VINNE noe. Trodde det hvilte en forbannelse over meg og fotballtitler, etter så mye nesten alle de siste åra, men nå har vi f**n meg klart det!
HERLIIIIIIIIG!
Grattis til alle sammen! - Dette fortjener vi så sinnsykt!Kommentar
-
Fy faaaaaen det var deilig det!
Så mye opp og ned og så mye skriking har jeg aldri opplevd i hele mitt liv , og ja... jeg har heller aldri opplevd å faktisk være med og oppleve at LSK faktisk vinner noe! Denne dagen kommer jeg aldri til å glemme , jeg kommer til å ramme inn billetten på veggen!!!
Ahhh fy faen så deilig det var etter at dommeren hadde blåst av!
Det var nesten som om jeg fikk "multiple" orgasmer !
TAKK LSK OG KFL!!Kommentar
-
Så deilig. Nå skulle jeg ønske jeg bodde i Lillestøm,så jeg kunne vært med å feire LSK. Får feire i Vestby foran tv. GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kommentar
Kommentar