Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Gratulerer gutta, særlig Espen, denne var så inderlig fortjent !
Gratulerer tiil oss andre også, deeeilig !
Nå blir det også UEFA igjen neste år.
(...hva har egentlig Martine og Enga å tilby DOffen ?!)
hilsen mooph, ikke edru, signing out, mere øl venter...
Sykeste,sykeste helgen jeg har vært med på på lenge lenge.!Lørdag i teltet var helt sykt og toppet seg i 90 min på ullevaal.DEILIG,VI ER NORGESMESTERE 07!!!!
Gratulerer til alle sammen. Dette har vi fortjent. Jeg husker 92 og 2005. Det er utrolig deilig at vi har steget opp på en av norsk klubbfotballs to tinder igjen. Den andre stiger vi opp på i løpet av de neste årene. Takk alle i KFL for å lage en suveren ramme. Det er mange spillere som kommer med høflighetsfraser om hvor gode supporterne er til å lage liv. Men Bjørn-Helge Riise mener det vikelig når han skryter av fansen etter kampen i dag.
Spillere, støtteapparat og administrasjon har virkelig jobbet for å få dette til. Gratulerer igjen! Gud, hvor glad en mann jeg er i natt.
Kommentar