Svakheter i lag

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • 5thandlast
    Utestengt
    • Oct 2007
    • 56

    Svakheter i lag

    Uten tvil så var det fullstendig stopp på venste siden i forhold til angreps spill i dag.

    Johnsen mangler fortsatt tillit han hadde i Kristiansand og det var akkurat det som gjøre ham farlig. Ingen innlegg fra ham, men forventer en mye bedre spiller i 2008.

    Mykklebust... hmm. Mer av en "stall spiller" enn en venstre kant? Han og Brenne lyktes ikke offensivt men jobber som faen defensivt og bevegelses messig er de surverent.

    Av alle plassene på lagene er venstre ving det som haster mest?
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #2
    Occean viste i dag at han SKAL spille i midten neste år. Gi meg Espen Hoff så er jeg sikker på at en venstreside med Brenne og Hoff kommer til å bli en killer neste! Kunne vi hatt en Riise/Huseklepp høyreside også vinner vi seriegull

    Kommentar

    • Sem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2005
      • 1626

      #3
      Opprinnelig skrevet av Henrik
      Occean viste i dag at han SKAL spille i midten neste år.
      Mål nummer to scora han mens han spilte sammen med Sundgot (som forøvrig hadde målgivende).

      Ellers enig i at han bør spille i midten. I dag var han stor!

      Kommentar

      • occean-fan!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 737

        #4
        ja, men sesongen over ett viser at sundgot MÅ selges hvis han ikke vil slite benk. det er klart han kan jobbe hardt, men uansett occean er bedre. arild er for treig, lite bevegelig og gir ikke nok i duellene og er ikke aggresiv nok. han er en meget god man å ha på benken, men hvis han har ambisjoner om å spille fast bør han gå. innse det! personlig ville jeg foretrukket at gundersen fikk noen innhopp isteden for arild, men selvfølgelig, vil han bli sier jeg JA med stor Z. arild vil jeg beholde men kanskje er det best å "gi slipp på han"? for unge gundersen...

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Opprinnelig skrevet av Henrik
          Occean viste i dag at han SKAL spille i midten neste år. Gi meg Espen Hoff så er jeg sikker på at en venstreside med Brenne og Hoff kommer til å bli en killer neste! Kunne vi hatt en Riise/Huseklepp høyreside også vinner vi seriegull
          Huseklepp er alvorlig overvurdert, la Brann eller andre betale overprisen.
          Skal Occean være fast mistspiss må vingene være mer gjennombruddshissige og målfarlige.
          Occean var målfarlig i dag, men hat virket vaksinert mot å score i litt for mange kamper også i år. Han er faktisk best med ryggen mot mål, likner litt på Sørloth og trenger derfor hjelp med å fylle LSK's målkonto. Håper Myklebust kommer opp på 10-15 mål neste sesong, at vi får en hørekant som scorer like mye og at Riise, Mouelhi, Brenne og Kiesenebner kommer på banen med finstilt sikte endelig.
          Last edited by Hamburg & Kanari; 12.11.2007, 00:37.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • KanariHagen
            Utestengt
            • Nov 2007
            • 21

            #6
            Her snakker og skriver vi om midtbanespiller. Vi er meget bra dekket her jo! På høgre siden og på venstre ving så mangler vi synnsykt...

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #7


              Ut fra hvordan artikkelen er skrevet regner jeg med at Huseklepp velger Brann. Pressekonferanse om emnet 13.15 today...

              Kommentar

              • heidar
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2129

                #8
                Flott, han hadde sannsynligvis ikke overlevd en eneste LSK-trening...

                Svakhetene i laget er først og fremst i forsvaret, og på vingene. Fart er stikkordet begge steder. Så langt er jeg ikke voldsomt overbevist over innkjøpene våre, så jeg håper jeg har noen positive overraskelser i vente...
                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                Endelig er mørketida over.

                Kommentar

                • KanariHagen
                  Utestengt
                  • Nov 2007
                  • 21

                  #9
                  Erik Huseklepp har bestemt seg for hvor han ønsker å spille fotball de neste sesongene. Den attraktive kantspilleren har kunnet velge og vrake i tilbud i høst, men har nå falt ned på det valget han føler er riktig.


                  Det innkalles nå til pressekonferanse på Stadion for at media skal få detaljer om den siste utviklingen og muligheten til å snakke med Huseklepp.

                  - Erik er innstilt på å si noe om fremtiden sin klokken 13.15, og vi innkaller derfor til pressekonferanse på Stadion, sier sportslig leder Roald Bruun-Hanssen til Brann.no

                  Supportere og andre som ønsker å vite hvor Huseklepp skal spille de neste årene vil få den informasjonen de trenger her på Brann.no på samme tidspunkt.



                  Meget Overvurdert Spiller !!!

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7101

                    #10
                    Nå skrives det mye rart her. Hvordan kan Huseklepp være overvurdert, når han satt på tribunen i 60% av sesongen? Da han først kom på har han vært strålende. Hadde vi fått en slik spillertype, ville jeg jublet.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • KanariHagen
                      Utestengt
                      • Nov 2007
                      • 21

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Nå skrives det mye rart her. Hvordan kan Huseklepp være overvurdert, når han satt på tribunen i 60% av sesongen? Da han først kom på har han vært strålende. Hadde vi fått en slik spillertype, ville jeg jublet.
                      Fordi han har blitt kåret som "det beste eksemplet" om hvordan Brann spiller. Angrepsmessig, rask, osv..

                      Men...

                      Er han like god som Petter Vegaard Moen? Nei.

                      Og mens vi bør "hylle" folk fra Brann for innsatsen, hva med Erik Bakke? Han han spilt på det høyeste nivået med Leeds United og har funnet formen i Brann. Han var en perfekt makker til Andresen. Da Brann begynte å snuble, kom Bakke på banen og alt roet seg ned omkring.

                      Glem Helstad og Huseklepp som er fremdeles i Brann. Han som kommer til å bety mest for Brann i 2008 er Erik Bakke.

                      Kommentar

                      • kimmern
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2005
                        • 1174

                        #12
                        huseklepp "gratis" hadde ikke gjort noe.. han minner meg om en slags Steve Mcmanaman type(i light utgave) med de driblingene sine.

                        Kommentar

                        • KanariHagen
                          Utestengt
                          • Nov 2007
                          • 21

                          #13
                          Steve McManaman. *Fx.... shudder*

                          Kommentar

                          • RoyVaadal
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2004
                            • 4055

                            #14
                            Moderatormelding:

                            Tråden handler mest om forslag til nye spillere.
                            Bruk i stedet forslagsforumet til dette.
                            RoyVaadal.

                            Kommentar

                            Working...