KFL har alt for mange stutt-tjukke folk. Når de må stå på setene for å se kampen er det ikke vanskelig å skjønne at setene gir etter. Nei, mindre øl og mer spagetti folkens!
NRK: KFL ødela seter for over 50 000 kr på cupfinalen
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Når det er sagt så må det da snart være på tide å lege denne saken død. Ingen som kommer med noe nytt, hverken den ene eller den andre veien.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Bare minner om at alle har rett og krav på å få lest opp det man siteres på før en artikkel publiseres. Det er en regel både VG og alle andre i media kjenner til. Men de minner ikke folk på det, så det er intervjuobjektet selv som må passe på dette.
Kan være godt å huske på til neste gang.
Mvh
Gammer`nsynging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Her på Forumet ville man blitt utestengt dersom man hadde skrevet innlegg uten å flagge at man er vif-supporter.
Vil man ha masse usakligheter, SMS-chatting, manglende dokumentering av påstander osv., så får man lese aviser.
Kvalitet finner man på Forumet.RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg opplever at slike rettelser i etterkant ofte har liten betydning for folks oppfatning av saken. Førsteinntrykket sitter dypest som regel.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Kommentar
-
Mulig hukommelsen min glipper nå, men avisene har vel ikke skrevet noe som Erling ikke har sagt? Problemet er at de plukker ut en setning eller to for å vinkle saken på sin egen måte, noe som er veldig vanlig for tabloide aviser. Jeg setter dette på kontoen for manglende medieerfaring.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Skal man uttale seg til media anbefales det å få med alt i en og samme setning (og deretter holde kjeft). Dette vanskliggjør mediabedriftens jobb med å skape den vinklingen de ønsker.Fugla mot nye høyderKommentar
Kommentar